خانهوبلاگ
بدن گلابی و انتخاب لباس مناسب

بدن گلابی و انتخاب لباس مناسب

بدن گلابی و انتخاب لباس مناسب
تعداد بازدید :330
تعداد دیدگاه :0
آخرین به روز رسانی :۱۴۰۳/۳/۱۹, ۱۵:۱۹

برای بدن گلابی چه لباس هایی مناسب است

بدن گلابی شکل در تاپ‌ هایی که توجه را به بالاتنه، کمر و یا گردن جلب میکنند بسیار برازنده می‌شود. خبر خوب این است که اگر بدن گلابی شکل دارید جواهراتی مثل گردن بند و گوشواره‌های بزرگ هم بسیار برازنده شما هستند.کار ما بازی با اندازه‌ها و نسبت هاست تا کاری کنیم بدن شما کشیده‌تر بنظر میرسد.

تاپ مناسب بدن گلابی شکل

دست شما برای انتخاب رنگ‌های روشن و هیجان انگیز باز است. اگر تاپ‌های با یقه‌ی مدل دار را دوست دارید حتما بلوز یا تاپ با یقه‌ی هفت، یقه‌ی اویزان یا آبشاری، آستین کلوش و یقه باز را در نظر داشته‌باشید. هرچه لباس اندازه‌تر و اندامی تر باشد نگاه بیشتری را متوجه بالاتنه شما می‌کند، پس مخصوصا اگر کمر باریکی دارید لباس‌های اندامی را فراموش نکنید.

ژاکت و روپوش

برای بدن گلابی لباسهایی ک تا نیمه‌ی ران می‌رسند  مناسب هستند. بنابراین کت‌های بلند را در نظرداشته باشید.

به پیراهن‌ها سلام کنید! یکی از انتخاب‌های شما میتواند پیراهن باشد، با یقه‌های دراپه و یا قایقی و آستین‌های چشمگیر و یا لباس های کمردار که بر بالاتنه‌ی لاغرتر شما تاکید میکند. هر پیراهنی که لبه‌ی آن زیر زانوی شما قرار گیرد بدن شما را کشیده‌تر کرده و پاهای شما را لاغرتر می‌کند، البته پیراهن ماکسی هم میتواند میان انتخاب‌های شما قرار گیرد.

انتخاب شلوار مناسب بدن گلابی

بعد از انتخاب بالاتنه‌ی شلوغ و رنگ روشن، برای پایین تنه باید رنگهای تیره تری را انتخاب کنید. شلوارهای دمپا گشاد هم میتواتند انتخاب مناسبی برای شما باشند. اگر به آنها علاقه دارید، پوشیدن شلوار دمپاگشاد بلند به همراه کفش پاشنه‌بلند جادو می‌کند.

جواهرات مناسب بدن گلابی

هرچه درشت‌تر و پر زرق و برق‌تر بهتر! همچنین شما از جمله افراد معدودی هستید که کلاه بزرگ گرد به شما بسیار برازنده‌است.

در آخر همه ی افراد با هرفرم بدنی می‌توانند زیبا و متناسب لباس بپوشند فقظ باید فرم بدن خود را بهتر بشناسیم.

برای این فرم بدنی مدل مانتو اداری آوینا، کیان و نایپر پیشنهاد ایندو به شماست.

منبع: Stitchfix


Instagram

مطالب مرتبط