خانهوبلاگ
انتخاب لباس مناسب برای اندام سیب شکل

انتخاب لباس مناسب برای اندام سیب شکل

انتخاب لباس مناسب برای اندام سیب شکل
تعداد بازدید :256
تعداد دیدگاه :0
آخرین به روز رسانی :۱۴۰۳/۳/۲۹, ۱۲:۵۹

برای اندام سیب شکل چه لباس هایی مناسب است

اگر اندام سیب شکل دارید دست شما برای انتخاب لباس باز است، بطورکلی میتوانید روی بالاتنه، بازوها و پاهایتان مانوور دهید و به غیر از لباس هایی که بر دور کمر تاکید میکنند، هرلباسی ر ا میتوانید بپوشید.

شروع از بالاتنه

خبر خوب اینست که راحت ترین بالاپوش ها را می توانید بدون هیچ مشکلی بپوشید. مثل تاپ های گشاد و تونیک های راحت، پیراهن مردانه راحتی و هر لباسی با یقه هفت. اگر دوست دارید کمی از سادگی خارج شود میتوانید از پارچه‌‌های سیلک، کتان، پارچه پشمی و گاباردین استفاده کنید.

بلندی آستین مناسب اندام سیب شکل

انتخاب آستین فرم بدن سیب از قانون خاصی پیروی نمی‌کند، اگر بازوهایتان را دوست دارید میتوانید از لباس های بدون استین و یا دکلته استفاده کنید و اگرهم دوست دارید بازوهایتان را بپوشانید میتوانید لباسهای آستین بلند را انتخاب کنید. برای کشیده تر شدن گردن می توانید از لباس های با یقه ی هفت استفاده کنید.

انتخاب زاکت مناسب فرم بدن سیب

هر ژاکتی و جلیقه ای می تواند برای شما مناسب باشد لباسهای پانچو و کت های بلند تا روی زانو.

پیراهن مناسب اندام سیب شکل

اگر شما هم از طرفداران پیراهن هستید و بدن فرم سیب دارید  خبر خوب برای شما این است که پیراهن برای شما بسیار برازنده است. پیراهن دکلته را حتما در کمد لباسی خود داشته‌‌‌‌‌‌باشید. پیراهن ماکسی با یقه ی باز انتخاب خوبی برای شماست، اگر پاهایتان را دوست دارید پیراهن های مینی انتخاب خوبیست و اگر دوست ندارید بلندی تا روی زانو مناسب است. از لباسهای کمر دار دوری کنید.

انتخاب شلوار اندام سیب شکل

شلوارهای اسکینی تنگ و یا جوراب شلواری برای شما انتخاب مناسبی است. مخصوصا اگر با یک پلیور سایز بزرگ همراه شود. شلوار های دمپاگشاد هم انتخاب خوبی بر ای شما هستند، مخصوصا با کفش پاشنه بلند، اگر پای کشیده دارید، میتوانید آنها را با کفش تخت بپوشید.

انتخاب جواهرات برای اندام سیب شکل

اگر از پوشیدن گوشواره و گردنبندهای  بزرگ لذت میبرید دست شما برای انتخاب آنها باز است. البته به یاد د اشته باشید باید تناسب را میان بالاتنه و پایین تنه حفظ کنید.

پیشنهادات ایندو برای اندام با فرم سیب مانتو اداری ژیان و مانتو اداری آرتمیس هستند.

بقیه اندام ها را بشناسیم


Instagram

مطالب مرتبط