خانهوبلاگ
اندام ساعت شنی و انتخاب لباس مناسب در استایلینگ

اندام ساعت شنی و انتخاب لباس مناسب در استایلینگ

اندام ساعت شنی و انتخاب لباس مناسب در استایلینگ
تعداد بازدید :211
تعداد دیدگاه :0
آخرین به روز رسانی :۱۴۰۳/۳/۱۹, ۱۵:۰۴

به شما تبریک میگویم، اندام ساعت شنی یک فرم ایده آل محسوب می شود.

راهنمای انتخاب لباس با اندام ساعت شنی

نکته کلیدی انتخاب لباس مناسب با اندام ساعت شنی آنست که اولا، کمر خود را به نمایش بگذارید، و دوما، بدن جذاب خود را ستایش کنید.

از بالاتنه شروع کنید

استایلینگ این اندام فقط برای نمایش کمر خوش فرم و نشان دادن خط گردن شماست. نقاط قوت شما شامل:

بافت جرسه‌ی تنگ اندامی

تاپ های گره‌ای

بلوزهای آستین کلوش

هر بالاپوشی با یقه‌ی هفت، قایقی و یا گرد

درواقع بهترین بدن برای نمایش لباس‌های اندامی فرم ساعت‌ شنی است .

بهترین طول آستین برای بدن ساعت شنی

می‌توانید در انتخاب طول آستین خود از انعطاف موجود لذت ببرید. اگر دوست دارید مچ دست‌هایتان بیشتر به چشم بیاید از آستین‌های تا روی آرنج استفاده کنید و اگر میخواهید بازوهای شما دیده‌شوند آستین کوتاه بپوشید.

از پیراهن‌ استقبال کنید

اندام ساعت شن برای پیراهن پوشیدن ساخته شده‌است. بهترین انتخاب‌های شما پیراهن‌های کمردار هستند. چراکه کمر باریک شمارا به نمایش میگذارند. اگر لباسیکه انتخاب کرده‌اید گشاد است براحتی یک کمربند به آن اضافه کنید.

‌لبه‌های لباس

هر پیراهنی دوست داشته‌باشید می‌توانید بپوشید فقط به‌یاد داشته‌باشید هر قسمتی را که می‌خواهید بیشتر به چشم بیاید در آن نقطه تمرکز کنید، مثلا اگر پای زیبایی دارید می‌توانید پیراهن کوتاهتری انتخاب کنید. بهتر است رنگهای تیره‌تری انتخاب کنید.

انتخاب پایین‌تنه برای اندام ساعت شنی

شلوارهای فاق بلند خود را از کمد بیرون بیاورید. کفش های پاشنه بلندتان را هم فراموش نکنید. اگر پاهای خود را دوست دارید جین‌های تنگ و جوراب شلواری هم به تن شما بسیار برازنده هستند. سرهمی ها را هم حتما در کمد خود داشته‌باشید، چراکه بسیار هم ترند شده‌اند.

جواهرات و جزییات را فراموش نکنید

بهترین دوست شما کمربندهای تنگ هستند. گردنبند بسیار برای شما مناسب است، بهتر است از گردنبند‌های تا روی استخوان ترقوه استفاده کنید. یک کیف دستی ساده می‌تواند استایل شما را کامل کند.

پیشنهاد ما به شما با اندام ساعت شنی مانتو اداری داتیس، رومنس، رایکا و زیگورات هستند که از بهترین و پرطرفدارترین کارهای ایندوفرم هستند.

بقیه اندام ها را درمجله ما بخوانید.

منبع stitchfix


Instagram

مطالب مرتبط