خانهوبلاگ
با اندام مستطیلی یا ورزشکاری چه بپوشیم

با اندام مستطیلی یا ورزشکاری چه بپوشیم

با اندام مستطیلی یا ورزشکاری چه بپوشیم
تعداد بازدید :242
تعداد دیدگاه :0
آخرین به روز رسانی :۱۴۰۳/۳/۱۹, ۱۵:۲۲

اندام مستطیلی و انتخاب مناسب استایل

اگر اندام مستطیلی دارید قطعا تا بحال زیاد شنیده‌ایند به شما بگویند بدنتان مانند ورزشکارها است. بدن شما یکی از جالب ترین ها برای استایلینگ و انتخاب لباس است و تقریبا هر لباسی به شما می‌آید. بنابراین هرگونه لباسی که در آن احساس راحتی می‌کنید می‌تواند در کمد شما قرارگیرد.

چه لباس‌هایی برای اندام ورزشکاری بهتر است

نکته‌ی کلیدی انتخاب لباس برای شما ایجاد هماهنگی بین بالاتنه و پایین‌تنه با تاکید و نمایش بیشتر پاها و انحنا‌هایتان است. پس به خاطر داشته‌باشید، اگر بالاتنه لباس گشادی مثل یک هودی اورسایز می‌پوشید بهتر است قسمت پایین‌تنه را اندامی‌تر بپوشید.

بالاتنه برای اندام مستطیلی

اگر اندام مستطیلی دارید پوشیدن لباس‌هاییکه توجه را به سمت بازوهای ماهیچه‌ای، شانه‌های حالت‌دار و کمر صاف شما جلب می‌کند فراموش نکنید. و اگر دوس دارید گردن شما کشیده‌تر بنظر بیاید لباس‌های یقه باز و یقه هفت را فراموش نکنید.

طول آستین برای بدن مستطیلی

فرقی نمیکند! هر آستینی دوست دارید می‌توانید بپوشید اما اگر مایلید اندکی انحنا به بدن خود اضافه کنید تاپ هاییکه در شلوار قرارداده می‌شوند یا کمربند باریک دارند انتخاب‌های خوبی هستند.

اگر بدن مستطیلی دارید با پیراهن‌ها آشتی کنید

هر پیراهنی دوست داشته‌باشید می‌توانید بپوشید فقط به‌یاد داشته‌باشید هر قسمتی را که می‌خواهید بیشتر به چشم بیاید در آن نقطه تمرکز کنید، مثلا اگر پاهای زیبایی دارید می‌توانید پیراهن کوتاهتری انتخاب کنید.

اگر از پوشیدن سرهمی لذت می‌برید آنها هم انتخاب خوبی برای نمایش کمر و شانه‌های صاف شما هستند. اگر دوست دارید کمر شما باریکتر بنظر بیاید از لباس با خطوط عمودی و یا از کمر بند های باریک استفاده کنید.

انتخاب مناسب شلوار برای بدن مستطیلی

قانون طلایی را فراموش نکنید، اگر بالاتنه را تنگ پوشیده اید شلوار گشادتری انتخاب کنید و برعکس. اگر مایلید لاغر و بلندتر بنظر بیایید، میتوانید از شلوار دمپاگشاد همراه کفش پاشنه بلند استفاده کنید.

جواهرات را فراموش نکنید

به شما بستگی دارد کدام قسمت را بخواهید به نمایش بگذارید. اگر دوست دارید توجه را به بالاتنه جلب کنید چندین گردنبند با طول متفاوت و گوشواره‌های بزرگتر استفاده کنید. برای کشیده کردن دست‌ها بجای دستبند از انگشتر استفاده کنید و اگر دست‌های کشیده‌ای دارید میتوانید از دستبند‌های بزرگتری استفاده کنید.

پیشنهاد ایندوفرم به شما در محیط کار برای اندام مستطیلی مانتو شلوار رومنس و مانتو شلوار مینا است.

منبع: Stitchfix


Instagram

مطالب مرتبط