خانهوبلاگ
۵ توصیه فوق العاده در پوشیدن مانتو فرم برای خانم های چاق

۵ توصیه فوق العاده در پوشیدن مانتو فرم برای خانم های چاق

۵ توصیه فوق العاده در پوشیدن مانتو فرم برای خانم های چاق
تعداد بازدید :352
تعداد دیدگاه :0
آخرین به روز رسانی :۱۴۰۳/۳/۲۷, ۲۰:۵۴

 مانتو فرم برای خانم های چاق

اگر شما هم جزو اون دسته از افراد چاق هستید و بزرگ ترین دغدغه روزانه شما پوشیدن لباس و مانتو فرم مناسب برای لاغر تر نشان داده شدن شما است، با ایندو همراه باشید تا راهکار و راه های مناسب را به شما دوستان ارائه دهد.
البته ما در اولین قدم شما را به تلاش جهت گرفتن رژیم غذایی مناسب و ورزش مداوم با ریتم درست تشویق می کنیم. هر چند خیلی ها خودشان را با این باور پرورانده اند که نه می توانند و نه وقت می کنند. اما این حرف ها جزء بهانه چیز دیگر نیست.

شما البته اگر نکات زیر را جهت پوشید مانتو فرم و لباس کار در نظر بگیرید درصد بسیار زیادی از دغدغه روزانه شما جهت پوشید مانتو رفع کرده اید

۱- مانتو فرم رنگ روشن نپوشید:

افراد چاق برای اینکه با پوشیدن مانتو لاغر تر نشان داده شوند باید رنگ های تیره بپوشند مانند رنگ:

 رنگ مشکی 

– رنگ ذغالی

 رنگ سرمه ای تیره

این دسته افراد نباید مانتو فرم روشن بپوشند، این رنگ ها بصورت ذاتی شکل و سایز واقعی بدن و اندام شما را نمایان می کند رنگ هایی مانند:

– طوسی

– آبی کاربنی

– …

نکته بسار مهم در خصوص رنگ مانتو فرم اداری این است که حتما فرم یک رنگ یا تک رنگ بپوشید چون باعث لاغر تر دیده شدن شما می شود. هرگز در ترکیب رنگ مانتو خود از دو یا چند رنگ استفاده نکنید.

۲- هرگز شلوار دمپا گشاد نپوشید

قطعا این مدل شلوار ظاهر شما را چاق و بد نشان خواهد داد. حتی شلوار راسته گشاد هم برای افراد چاق مناسب نیست.

پیشنهاد ایندو به شما این است که حتما از شلوار های راسته استفاده کنید و بپوشید.

خط اتو شلوارتان را همیشه حفظ کنید. فقط شلوار را روی بهترین قسمت کمر نگهدارید نه زیاد پایین نه زیاد بالا.

۳- کفش با پاشنه کوتاه نپوشید:

اگر دوست ندارید چاق تر به نظر برسید از پوشیدن کفش های کفی پا با پاشنه کوتاه خودداری کنید. توصیه ما این است که از کفش هایی با پاشنه حداقل ۶ سانت استفاده و بپوشید.
اگر کفش های بند دار می پوشید حتما از کفش هایی که بند های بزرگ و پهن دارند استفاده کنید تا چاقی روی پای شما مشخص نشود.

بهتر است مانتو با سایز ترین شما دوخته شود نباید زیاد تنگ و یا زیاد گشاد باشد. چون هر دو حالت فوق روی سایز و ظاهر شما نتیجه معکوس دارد. پیشنهاد می شود که در صورت امکان قسمت کمر فرم اداری و یا لباس کار خودتان را کمی تنگ در نظر بگیرید تا لاغرتر به نظر برسید.

۴. نه زیاد تنگ نه زیاد گشاد

بهتر است مانتو با سایز تن شما دوخته شود، نباید زیاد تنگ و یا زیاد گشاد باشد. چون هر دو حالت فوق روی سایز و ظاهر شما نتیجه معکوس دارد. پیشنهاد می شود که در صورت امکان قسمت کمر فرم اداری و لباس کار خودتان را کمی تنگ در نظر بگیرید تا لاغرتر به نظر برسید.

۵. قد مانتو و لباس کار اداری

قد مانتو و لباس کار اداری خود را ترجیجا زیر زانو باشد چون مانتو های کوتاه شما را چاق تر نمایان می سازد اما مانتو بلند شما را کشیده تر و بلند تر و در نهایت لاغرتر نشان می دهد.

مانتو های که دارای برش های عمودی هستند هم روی قد و سایز شما تاثیر بسزایی دارد و از برش های افقی روی کمر بپرهیزید.

اگر دوست دارید دیگر درگیر این دغدغه نباشید و با رضایت خاطر مانتو بپوشید و سرکار بروید و اعتماد بنفستون رو داشته باشید، ایندو به شما چند مدل مانتو فرم زیر را پیشنهاد می کند که مناسبتون خواهد بود هستند.


Instagram

مطالب مرتبط