خانهوبلاگ
چه مانتو اداری می‌تواند قد ما را بلند‌تر نشان دهد؟

چه مانتو اداری می‌تواند قد ما را بلند‌تر نشان دهد؟

چه مانتو اداری می‌تواند قد ما را بلند‌تر نشان دهد؟
تعداد بازدید :291
تعداد دیدگاه :0
آخرین به روز رسانی :۱۴۰۳/۳/۲۹, ۱۲:۴۶

بیشنهاد می کنیم همین الان بلند شوید و به کمد لباستان نگاهی بیاندازید. لباس‌های شما در چه سایز و قدی هستند؟ مثلا بسیاری اغلب لباس‌هایشان بلند است یا برعکس. برخی لباس‌های گشاد را ترجیح می دهند به همین خاطر کمدشان پر از لباس‌های سایز بزرگ است. سایز و اندازه لباس امری سلیقه‌ایست و از هر فرد به فردی دیگر فرق دارد. اما گاهی مجبور می‌شویم تا کمی در ظاهرمان تغییری ایجاد کنیم. مثلا اگر قدی کوتاه داشته و از آن ناراضی باشیم، معمولا در این شرایط چه سیاستی باید به خرج داد؟ بله درست است، لباس مناسب می تواند تا حد بسیار زیادی کارگشا باشد.

مانتو فرم اداری

یکی از بهترین راه‌ها پوشیدن لباس‌های مناسب برای بلند‌تر یا حتی لاغرتر نشان دادن ما هستند. به همین خاطر است که اغلب طراحان لباس بر انتخاب درست آن تاکید زیادی دارند. این مشکل برای خانم‌ها راحتتر حل می‌شود. استفاده از لباس مناسب و کفش‌های پاشنه‌دار از بهترین راه‌های ممکن هستند. حال تصور کنید که شاغل هستید و هر روز باید در محل کار خود حاضر شوید، در این شرایط است که پوشیدن مانتوی مناسب شما را به هدفتان خواهد رساند. اما چه مانتو اداری ما را قد بلندتر نشان می‌دهد؟ البته قبل از آن بیایید تا کمی با ترفندهای مختلف برای قد بلند بودن در پوشش آشنا شویم. همراه ما بمانید تا بیشتر در این باره بدانیم.

با این ترفند‌ها خود را قد بلندتر نشان دهید



مانتو اداری

  • از لباس‌های تک رنگ استفاده کنید

شاید باور نکنید، اما پوشیدن لباس‌های تک رنگ نه تنها شما را زیبا و شیک، بلکه قد بلندتر نیز نشان می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم تا نگاهی به صفحات اینستاگرام برخی فشن بلاگرهای مطرح دنیا انداخته تا متوجه رعایت این اصل از سمت آن‌ها شوید. اغلب افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند خیلی خوب به این نکته پی برده‌اند که بلندتر نشان داده شدنشان در گروه پوشیدن لباس‌هایی با هارمونی رنگ یکسان است. لباس‌های تک رنگ موجب شده تا از نوک سر تا نوک انگشتان پا یکسان و به طور طبیعی بلند‌تر نشان داده شوید. در این زمینه مانتو اداری برای قد بلندن دادن نیز از همین قاعده پیروی می کند.

به خاطر داشته باشید این اصل برای همه رنگ‌ها صادق بوده اما اگر دوست دارید علاوه بر قد بلند بودن لاغر‌تر نیز به نظر برسید، ما رنگ‌های مشکی و سفید را به شما پیشنهاد می‌کنیم. حتما این دو را امتحان کرده تا به حرف ما برسید.

  • دور کمر خود را دست کم نگیرید

یکی از بهترین راه‌ها برای بلند به نظر رسیدن پوشیدن شلوار یا دامن‌هایی بالاتر از خط کمر واقعی خود است. البته این بدان معنا نبوده که شلوار یا دامن خود را زیادی بالا آورده و از حالت طبیعی خود خارج کنید، بلکه کافیست آن را کمی بالاتر از ناف و به صورت حرفه‌ای بسته تا پاهای شما و در نهایت اندامتان را بلندتر نشان دهد.

  • کفش‌های نوک باریک را انتخاب کنید

البته که اهمیت کفش در قد بلند شدن را همه می‌دانند، حتی یک دختر بچه ۵،۴ ساله؛ اما آیا تا به حال به شما گفته‌اند که کفش‌های نوک باریک به رنگ پوست یا مدل‌های شیشه‌ای چقدر در زیباتر و از همه مهم‌تر قدبلندتر نشان دادن شما موثر هستند؟ این کفش‌های جدید که چند سالی است در فشن شوها حسابی سر و صدا به پا کرده‌اند طول پاها را بلندتر از حد واقعی و شما را در نظر دیگران قد بلندتر نشان می‌دهند.

  • یک کت یا ژاکت کوتاه بپوشید

کافیست در روزهای پاییزی به دوستان، همکاران یا حتی مردم عادی در خیابان که کت‌های کوتاهی را روی مانتو یا لباس خود پوشیده‌اند دقت کنید تا این نکته بیشتر برای شما روشن شود. کت‌های کوتاه نیز مانند شلوارهای بالاتر از کمر، پاهای شما را بلندتر از حد واقعی و در نتیجه شما را قد بلندتر نشان می‌دهد.

 چهار نکته ذکر شده در بالا تنها چند نمونه کلی برای خانم‌های خوش پوش و زیبا پسند هستند که همیشه دوست دارند تا در عین زیبایی ظاهر قدبلندتر نیز به نظر برسند. اما خیلی‌ها می‌پرسند که در محل کار خود چطور قد بلندتر به نظر برسیم و این سوال کاملا منطقی است؛ چراکه در بسیاری از ادارات دنیا به ویژه ایران برای مثال پوشیدن کفش‌های شیشه‌ای اصلا مناسب و معقول نیست. بنابراین بهترین راه این است که دو دستی مانتوهای خود را چسبیده و آن‌ها را با شرایط خود وفق دهید. اما چگونه؟


مانتو فرم اداری


انواع مانتو اداری برای قد بلند نشان دادن کدام‌اند؟

گفتیم که بسیاری از خانم‌های شاغل همیشه به دنبال ترفندهایی برای قد بلند دیده شدن هستند، اما از روش‌های درستی استفاده نمی کنند و در نتیجه در ظاهر خود اثرات منفی خواهند گذاشت. مثلا مانتوهای کوتاه به همراه کفش‌هایی با پاشنه‌های خیلی بلند از این دست هستند. خوب این ظاهر اصلا زیبا و متناسب با یک محیط اداری رسمی نیست. شاید برای شما هم این سوال پیش امده باشد که پس چاره چیست؟ پاسخ خیلی ساده خواهد بود به راحتی می توانید تغییر مانتو را انتخاب کنید.

بهترین راه، تغییر در مدل مانتو اداری برای قد بلند نشان دادن خود بوده که قطعا ظاهر زیباتری نیز به شما خواهد بخشید. در اینجا شما را با چند روش خوب آشنا می‌کنیم تا مانتویی مناسب انتخاب کرده و بلندتر به نظر برسید.

مانتویی در سایز خود انتخاب کنید

حتما در هنگام انتخاب مانتو اداری به سایز خود دقت نمایید. مانتویی که در اندازه و سایز شماست موجب زیباتر و البته بلند‌قدتر نشان دادنتان خواهد شد. مانتوهایی با طرح‌های ساده و قالب تنتان موجب کشیده‌تر نشان دادن اندام شما خواهند شد.

مدل یقه مانتو را دست کم نگیرید

شاید برایتان جالب باشد، اما یقه را نقطه قوت بالاتنه لباس می‌دانند. یقه در مانتو اداری برای قد بلند و کشیده نشان دادن اندام شما تاثیر به سزایی دارد. یکی از بهترین مدل یقه ها، یقه هفتی و کشیده بوده که هم ظاهری شیک تر داشته و هم قد را بلندتر نشان می‌دهد. یقه‌های انگلیسی و آبشاری نیز دست کمی از یقه هفت نداشته و همان تاثر را در ظاهرتان خواهند گذاشت. به همین خاطر است که اغلب خانم‌های شاغل و شیک پوش این مدل یقه‌ها را ترجیح می‌دهند. این نکته به قدری حائز اهمیت است که بسیاری از طراحان لباس این روزها، یقه‌های هفت و عمیق را نسبت به سایر انواع یقه بیشتر به کار می‌گیرند.

اگر اجازه داشتید، مانتوهای راه راه غوغا می‌کنند

اینکه از اجازه صحبت می‌شود صرفا به معنای اجازه خانواده نیست، بلکه این محیط کاری شماست که تعیین کننده نوع پوششتان است. اگر فکر می‌کنید در محل کار خود دستتان بازتر بوده و می‌توانید مانتوهای راه راه بپوشید، حتما و حتما آن‌ها را نیز امتحان کنید که پشیمان نخواهید شد. این مانتوها در عین زیبایی ظاهری شما را قد بلند‌تر نیز نشان داده و رسالت خود را در این زمینه به خوبی انجام می‌دهند.

مانتویی با پارچه خوب دیدید، بچسبیدش

جنس پارچه در مانتو اداری برای قد بلند نشان دادن تاثیر به سزایی دارد. برای امتحان هم که شده یکبار مانتویی با پارچه‌ای عالی انتخاب کرده تا اثر شگفت انگیز آن را هم در ظاهر خود و هم در ماندگاری مانتو ببینید. بهترین پارچه‌ها برای مانتو به ویژه مانتوهای اداری، پارچه‌های نرم، تیره و نازک بوده که اندام شما را کشیده و بلند نشان می‌دهند. پارچه‌های زمخت و طرحدار کاملا برعکس عمل کرده و انتخاب مناسبی نیستند.

قد مانتو را از قلم نیاندازید

یکی از اصلی‌ترین و البته اولین نکات درباره مانتو اداری برای قد بلند نشان دادن، قد آن است که گاهی به دلیل توجه بیش از حد به فاکتورهای حاشیه‌ای مثل رنگ و طرح از قلم می‌افتد. هنگام خرید مانتو ممکن است توصیه‌های زیادی در زمینه قد مانتو بشنوید، یکی مانتو بلند تا قوزک پا و دیگری مانتو کوتاه را پیشنهاد می‌دهد، نمی‌توان با قاطعیت هر دو را رد کرد اما یک پشنهاد بهتر استفاده از قانون دو به سه یا یک به سه است. طبق این قانون در استایل گردن افراد کوتاه قد بسیار موثر و کاربردی است. طبق این قانون بهتر است مانتو دو سوم و شلوار یک سوم قد شما را شامل شده و در عین حال لباس‌هایی باشند که تمام خطوط مرزی بدنتان را نپوشانند.

مانتوهای طرح‌دار را فاکتور بگیرید

 به عنوان آخرین گزینه ، فاکتور گرفتن مانتوهای طرحدار است. مانتو اداری شما بهتر است ساده و مونوکروم باشد. مانتوهای شلوغ و طرحدار شاید زیبا و به روز باشند اما انتظار اینکه بلندی قدتان حفظ شود را از آن‌ها نداشته باشید.

 

کلام پایانی

لباس در زیباتر به نظر رسیدن ما نقشی اساسی دارد. هیچوقت تصور نکنید چون در محل کار هستید پس ظاهرتان تاثیر زیادی بر نگاه مخاطب نداشته و تنها در مهمانی‌ها و محیط‌های دوستانه‌ست که باید بهترین باشید. اگر قدی کوتاه دارید حتما نکاتی ریز و مهم را در ظاهر خود رعایت کرده تا بلند به نظر برسید. شاید در این مهمانی‌ها بتوان با کفش‌های پاشنه‌دار به هدف خود نزدیک شد، اما در محیط‌های اداری و رسمی بهتر است روی مانتو اداری برای قد بلند نشان دادن خود سرمایه‌گذاری کنید. همانطور که در مطلب حاضر خواندیم رعایت نکات ذکر شده قبل از خرید مانتو اداری می‌تواند در این پروژه به شما کمک کند. پس مانتو خود را در بلندتر نشان دادن ظاهرتان دست کم نگیرید.


Instagram

مطالب مرتبط