خانهوبلاگ
در خرید بهترین پارچه برای مانتو اداری فرم باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

در خرید بهترین پارچه برای مانتو اداری فرم باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

در خرید بهترین پارچه برای مانتو اداری فرم باید به چه نکاتی توجه کنیم؟
تعداد بازدید :265
تعداد دیدگاه :0
آخرین به روز رسانی :۱۴۰۳/۳/۲۶, ۱۰:۵۷

یکی از مهم‌ترین نکات در تهیه مانتو اداری و فرم، انتخاب پارچه مناسب است. در این مقاله قصد داریم انواع گوناگونی از پارچه‌ها را بررسی کرده و شما را با ویژگی‌های هر کدام آشنا کنیم. فروشگاه اینترنتی ایندوفرم با داشتن بیش از ۱۵ سال تجربه، آماده است تا اطلاعات شما را در زمینه خرید انواع مانتو فرم افزایش داده و برای کسب تجربه بهتری از خرید، به شما کمک کند.

 

خصوصیات پارچه مناسب مانتو فرم

قبل از خرید مانتو فرم اداری، توجه به سبک و خوش دوخت بودن پارچه بسیار مهم است. پارچه انتخابی شما باید از جلوه زیبایی برخوردار بوده و امکان راحتی بیش‌تر شما در ساعات کاری را فراهم کند. همچنین باید در استفاده طولانی مدت دچار مشکلاتی مثل پرز دادن، چروکی و... نشده و کیفیت بالایی داشته باشد. یک پارچه مانتویی مناسب، شستشوی راحتی داشته و خوب اتو می‌شود. علاوه بر این، فرم خود را حفظ کرده و از دوام و ثبات رنگ بالایی برخوردار است.

 

خرید بهترین پارچه‌های مناسب برای مانتو فرم

پارچه‌های مناسب مانتو فرم، از تنوع بالایی برخوردار بوده و کیفیت‌های گوناگونی را شامل می‌شوند. در این میان خرید پارچه مناسب اهمیت بالایی داشته و به خرید بهتر شما کمک زیادی می‌کند. در ادامه پارچه‌های مناسب برای دوخت مانتو را بررسی کرده و شما را برای خرید فرم اداری راهنمایی می‌کنیم.

پارچه ویسکوز

پارچه ویسکوز یا نخی بسیار خنک بوده و طرفداران زیادی دارد. همچنین ماندگاری بالایی داشته و از مقاومت زیادی برخوردار است. این پارچه به دلیل وزن کم و جنس مرغوب، فروش زیادی داشته و قیمت مناسبی دارد. همچنین دارای پایه‌ای طبیعی و گیاهی بوده و سبک، نرم و بسیار لطیف است. پارچه ویسکوز خاصیت رنگ پذیری و جذب رطوبت بالایی داشته و دارای انواع مختلفی از جمله مودال، ریون و لاکرا است.

پارچه لنین

این پارچه بسیار خنک و تابستانی بوده و امکان عبور راحت جریان هوا را فراهم می‌کند. بافت پارچه لنین تقریبا غیر متراکم بوده و به راحتی چروک نمی‌شود. این پارچه کاملا طبیعی و با دوام بوده و ثبات رنگ بالایی دارد. همچنین ضد حساسیت و ضد باکتریال بوده و به دلیل سبکی و راحتی، طرفداران زیادی را به خودش اختصاص داده است.                       

پارچه کتان

این پارچه شامل فیبر و الیاف ساقه گیاهی به نام کتان بوده و شستشوی آسانی دارد. همچنین دارای سه نوع کتان لایت، کتان پیچ و کتان ضخیم بوده و با توجه به ضخامت خود می‌تواند برای تمام فصول مورد استفاده قرار بگیرد. کتان لایت علاوه بر ضد چروک بودن، دارای خاصیت کشی بوده و برای فصل پاییز بسیار مناسب است. در مقابل کتان پیچ برای بهار و تابستان و کتان ضخیم مناسب برای فصول سرد و به ویژه زمستان است.

پارچه فیونا

این پارچه می‌تواند به صورت چهار فصل مورد استفاده قرار گرفته و دوام زیادی داشته باشد. همچنین استحکام و مقاومت بالایی داشته و رنگ‌بندی متنوعی را شامل می‌شود. پارچه فیونا بسیار زیبا و خوش فرم بوده و علاوه بر کیفیت مناسب، از ظرافت و لطافت زیادی برخوردار است. همچنین در دسته پارچه‌های کشی قرار داشته و سلیقه‌های مختلف را پوشش می‌دهد.

پارچه پرادا

پارچه پرادا از جنس مرغوبی برخوردار بوده و خرید بسیاری از ادارات و موسسات است. همچنین ماندگاری زیادی داشته و برای دوخت مانتو‌های فرم اداری بسیار مناسب است. این نوع پارچه یکی از اصلی‌ترین تولیدات بخش مانتوهای اداری را به خود اختصاص داده و چروک پذیری بسیار کمی دارد.

 

بهترین مدل های مانتو فرم

 

نکات مهم در خرید پارچه مناسب مانتو فرم

همانطور که می‌دانید سازمان‌ها و مشاغل مختلفی لباس فرم مخصوص به خودشان را دارند. لباس فرم اداری نشان دهنده شخصیت کاری و نوع کار مجموعه بوده و خرید صحیح آن، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هر شرکت یا مجموعه‌ای است. در ادامه نکات مهم قبل از خرید پارچه مناسب را بررسی کرده و اطلاعات شما را در این زمینه افزایش می‌دهیم.

در نظر گیری شرایط جوی و وضعیت آب و هوایی

برای دوخت مانتوی فرم، وضعیت آب و هوا را در نظر گرفته و پارچه‌هایی از جنس نخ یا سایر الیاف طبیعی را انتخاب کنید. این نوع پارچه‌ها سبک و خنک بوده و به دلیل جلوگیری از تعریق بیش از حد، امکان راحتی بیش‌تر شما را فراهم می‌کنند. پارچه‌های فاستونی، ویسکوز، ترگال ساده و کج در دسته پارچه‌های نخی و طبیعی قرار داشته و شامل ویژگی‌های منحصر به فردی هستند.

ضد چروک بودن پارچه

خاصیت ضد چروک بودن بسیار مهم بوده و از ایجاد ظاهر بهم ریخته و نامرتب جلوگیری می‌کند. از این رو برای حفظ آراستگی و زیبایی لباس فرم به این ویژگی توجه کرده و پارچه‌ای را خریداری کنید که به راحتی چروک نشود. در صورت اتو کردن بیش از اندازه، مانتو فرم شما دچار بور شدگی یا فرسایش شده و ممکن پس از مدت کوتاهی غیر قابل استفاده باشد.

رنگ پارچه

یکی دیگر از موارد مهم برای خرید پارچه مناسب، توجه به رنگ آن است. در صورت خرید پارچه‌ای با ثبات رنگ بالا، فرم اداری شما به راحتی بور نشده و دچار تغییر رنگ نمی‌شود. معمولا پارچه‌هایی به رنگ‌های مشکی، طوسی، خاکستری، قهوه‌ای، کرم، بژ و سورمه‌ای برای فرم‌های اداری بانوان مورد استفاده قرار می‌گیرند. ممکن است این سوال برای شما ایجاد شده باشد که چرا انتخاب رنگ برای مانتو فرم اهمیت زیادی دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که رنگ‌های تیره باعث جذب گرمای بیش‌تری شده و رنگ‌های روشن گرما را دفع می‌کنند. از این رو خرید رنگ‌های خنثی یا روشن برای فصول گرم پیشنهاد شده و رنگ‌های تیره برای فصول سرد سال مناسب هستند.

کیفیت پارچه

یکی از عوامل موثر برای خرید پارچه مناسب، توجه به کیفیت آن است. امروزه انواع مختلفی از پارچه با کیفیت‌های پایین در بازار یافت می‌شوند. اما از مرغوبیت کافی برخوردار نیستند. برای خرید پارچه باکیفیت، درصد و میزان ترکیبات آن را در نظر گرفته و به مقدار پلی استر، پنبه و... توجه کنید. در صورتی که پارچه از پلی استر کم‌تری برخوردار باشد؛ کیفیت مناسب‌تری داشته و ماندگاری آن بیش‌تر است.

نوع پارچه و طرح آن

برای تهیه مانتو فرم بهتر است از پارچه‌های غیر کشی استفاده کنید تا از آبرفت لباس جلوگیری کرده و دچار تغییر سایز نشوید. همچنین برای دوخت مانتو اداری از پارچه‌های ساده استفاده کرده و پوشش خود را با محیط کاری خود و دیگر کارکنان مجموعه هماهنگ کنید. توجه به نکات لازم قبل از خرید پارچه مناسب، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و در افزایش اعتبار سازمان نقش مهمی دارد. معمولا طرح‌های سوزنی ریز، گاباردین کج راه و دیپلمات برای تهیه مانتو فرم مورد استفاده قرار می‌گیرند. میزان پارچه مورد نیاز برای تولید یک دست مانتو و شلوار اداری نیز، چیزی در حدود ۳ متر است.

 

بیشتر بدانید: نکات اتو زدن مانتو بر اساس نوع پارچه؛ کلیک کنید.

 

عوامل موثر بر قیمت پارچه مناسب برای مانتو فرم

یکی از مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت پارچه مانتو فرم، جنس محصول است. هرچه کیفیت و ماندگاری پارچه بیش‌تر باشد؛ قیمت آن افزایش پیدا می‌کند. خوشبختانه تنوع جنس مانتو شلوار اداری فروشگاه ایندو بسیار بالا بوده و این تیم از طراحان و خیاطان حاذقی برخوردار است. همچنین در زمینه تولید کت شلوار رسمی و اداری از اعتبار بالایی برخوردار بوده و دارای چندین سال سابقه در زمینه‌های طراحی، تولید، فروش و مشاوره انواع لباس فرم اداری است.

پس از طراحی لباس متناسب با سلیقه، بودجه و استایل مشتریان فرایند تولید لباس مورد نظر شما آغاز شده و با توجه به مدل و دوخت آن، قیمت فرم شما تعیین می‌شود. همچنین سایز‌بندی و لوازم مورد استفاده در دوخت لباس ادارای نیز، اهمیت زیادی دارد. به طور معمول هر چه مانتو فرم شما ساده‌تر بوده و فاقد اکسسوری باشد؛ از قیمت پایین‌تری برخوردار است.

 

سخن پایانی

در این مقاله نکات مهم خرید پارچه مناسب برای مانتو فرم را بررسی کرده و شما را برای خرید بهترین نوع آن راهنمایی کردیم. در پایان پیشنهاد می‌کنیم با تهیه انواع یونیفرم شرکتی و سازمانی از فروشگاه اینترنتی ایندو، بهترین قیمت را تضمین کرده و فرم اداری مورد نظر خود را با کیفیت بسیار مناسبی تهیه کنید. ایندو فرم علاوه بر استفاده از مرغوب‌ترین پارچه‌های مناسب، دوخت با کیفیت و استانداری داشته و از استانداردی‌های لازم برخوردار است. همچنین دارای خدمات پس از فروش مناسبی بوده و در تلاش برای کسب رضایت حداکثری مشتریان است.

 



Instagram

مطالب مرتبط