خانهوبلاگ
خرید مانتو شلوار اداری آماده یا دوخت سفارشی؛ کدام به‌صرفه‌تر است؟

خرید مانتو شلوار اداری آماده یا دوخت سفارشی؛ کدام به‌صرفه‌تر است؟

خرید مانتو شلوار اداری آماده یا دوخت سفارشی؛ کدام به‌صرفه‌تر است؟
تعداد بازدید :229
تعداد دیدگاه :0
آخرین به روز رسانی :۱۴۰۳/۳/۲۷, ۱۵:۳۴

برای بانوان شاغل همواره این مسئله وجود دارد که در محل کار چه لباسی به تن کنند که علاوه بر رسمی بودن راحت نیز باشد. مانتو شلوار اداری یکی از بهترین گزینه‌ها برای محل کار است که بانوان شاغل علاقه زیادی به آن داشته و سعی می‌کنند مانتویی که برای سر کار خود انتخاب می‌کنند، راحت، خوش‌دوخت و خوش‌طرح باشد.

به‌طورکلی در محیط‌های کاری به‌خصوص در شرکت‌های خصوصی یا اداراتی که مراجعان خاص دارند، نوع پوشش کارکنان از اهمیت زیادی برخوردار است و هرگونه کوتاهی در انتخاب آن می‌تواند باعث شود که مشتریان دیدگاه خوبی نسبت به اداره یا شرکت نداشته باشند.

یکی از سوالاتی که مسئولین لباس شرکت‌ها در زمان تهیه فرم از خود می‌پرسند این است که مانتو شلوار اداری  را از بازار تهیه کند یا آن را به‌صورت سفارشی بدوزند؟ برای یافتن پاسخ این سوال تا انتهای مقاله با ما همراه باشید اما توجه کنید که در هر دو حالت لازم است که لباس را از فروشگاهی معتبر تهیه کنید تا از کیفیت آن مطمئن باشید.

شرکت تولیدی مانتو ایندوفرم یک مرکز معتبر برای سفارش انواع مانتو شلوار اداری و فرم برای کارکنان شرکت‌های دولتی و خصوصی است. این شرکت با دوخت لباس‌های به‌روز و زیبا و استفاده از پارچه‌های باکیفیت توانسته نظر مصرف‌کننده را به خود جلب کند. ضمن اینکه امکان دوخت سفارشی متناسب با نوع برند و ویژگی‌های موردنظر شما را نیز فراهم می‌کند تا بتوانید فرمی خاص و زیبا برای اداره خود تهیه کرده و مشتریان را تحت تاثیر قرار دهید.

بیشتر بخوانید؛ انواع لباس اداری 

مانتو شلوار اداری

منظور از مانتو شلوار اداری آماده چیست؟

اگر سری به فروشگاه‌های مانتو بزنید، حتما بخشی را خواهید دید که در آن مانتو شلوارهای اداری با طرح‌های مختلف و عمدتا در رنگ‌های سورمه‌ای، مشکی، قهوه‌ای و طوسی قرار دارند. این مانتوها محصولی از برندهای داخلی مختلف است که همواره در تلاش‌اند تا با توجه به ضوابط ادارات و شرکت‌ها و علاقه و سلیقه بانوان کارمند بهترین و زیباترین یونیفرم‌های اداری را تولید و روانه بازار کنند.

این تولیدکننده‌ها با کمک طراحان و خیاطان و انتخاب پارچه‌هایی با جنس‌های مختلف، در جهت تولید یک پوشش مناسب و درخور برای بانوان تلاش می‌کنند. با توجه به اینکه این محصولات قرار است به بازارهای عمومی عرضه شوند، تولیدکنندگان آن‌ها را در مدل‌ها و جنس‌های متنوع تولید کرده و سپس با تهیه کاتالوگ‌هایی آن‌ها را به فروشگاه‌های مختلف عرضه می‌کنند تا مشتریان با هر میزان بودجه‌ای بتوانند مانتوی موردعلاقه خود را بخرند.

نکته اینجاست که این مانتو شلوارهای آماده فرم و اداری با توجه به سلیقه طراح لباس شرکت تولیدکننده طراحی و دوخته می‌شوند و هر فردی می‌تواند آن‌ها را بخرد. به همین دلیل اگر به‌عنوان فرم اداری یک شرکت یا اداره انتخاب شوند تنها حالت رسمی داشته و نماینده آن نخواهند بود. البته مانتوهای اداری آماده اغلب به‌صورت تک‌فروشی به بازار عرضه می‌شود تا بانوان شاغل بتوانند با توجه به سلیقه خود و نه مناسبات شرکت لباسشان را انتخاب کنند.

مزایای خرید مانتو شلوار آماده

آشنایی با مزیت‌های مانتو شلوار اداری آماده به شما دلایل کافی برای خرید آن را می‌دهد و باعث می‌شود که با خیال راحت برای این کار اقدام کنید. در ادامه تعدادی از مهم‌ترین مزیت‌ها را توضیح می‌دهیم.

  • انتخاب لباس مطابق با سلیقه خود

وقتی شما قصد خرید یک لباس فرم را دارید، می‌توانید به فروشگاه‌های مختلف مراجعه کرده و طبق اندازه و سلیقه خود لباس را خریداری کنید. ضمن اینکه مجبور نیستید هزینه زیادی برای خرید مانتو شلوار اداری بپردازید و با توجه به تنوع محصولات موجود در بازار می‌توانید مطابق با بودجه خود لباسی مناسب بخرید.

  • اطمینان از کیفیت

اگر قبلا از فروشگاه خاصی خرید کرده‌اید و به کیفیت محصولات آن اعتماد دارید، نیازی نیست که زمان زیادی را برای خرید لباس بگذارید و می‌توانید با مراجعه به فروشگاه موردنظر خرید خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهید. علاوه بر این اگر چنین تجربه‌ای ندارید نیز می‌توانید آدرس فروشگاه‌های معتبر را از همکاران خود بگیرید تا خرید مطمئن داشته باشید.

  • امکان پرو لباس

با خرید مانتو شلوار اداری آماده نگران خوش‌فرم و خوش‌دوخت بودن آن نیستید و می‌توانید همان‌جا پرو کنید. به‌این‌ترتیب از اندازه آن نیز کاملا مطمئن شده و متناسب با قوانین شرکت خود خرید خواهید کرد.

مانتو شلوار فرم

منظور از مانتو شلوار اداری سفارشی چیست؟

ممکن است یک شرکت، بانک یا هر ارگان دیگری به‌منظور یکدست بودن لباس کارکنان و زیباتر کردن محیط کار یا مشخص بودن کارمندان در جلسات با مشتریان، یک طرح مناسب برای تمامی کارکنانش در نظر گرفته و دوخت آن را به یک شرکت تولید لباس‌های فرم اداری سفارش دهد. نمایندگان شرکت تولیدکننده نیز بعد از عقد قرارداد به محل شرکت رفته و اندازه همه خانم‌های شاغل در اداره را می‌گیرند تا لباس‌ها بر روی تن آن‌ها زیبا و خوش‌فرم بایستد.

بعد از آماده شدن سفارش شرکت تولید لباس آن‌ها را به اداره ارسال می‌کند و دیگر لازم نیست که کارمندان خانم وقت بگذارند و برای تهیه مانتو شلوار اداری به بازار بروند. ضمن اینکه لازم نیست که آن‌ها مبلغی از حقوق خود را صرف خرید لباس کنند و این موضوع برایشان بسیار خوشحال‌کننده خواهد بود. لباس‌های یکدست اداری باعث می‌شود که در هر جایی کارکنان شرکت شما شناخته‌شده و نیازی به معرفی نداشته باشند. همچنین مراجعان و مشتریان در زمان ورود به شرکت حس خوبی پیدا کرده و با دید مثبتی برای حضور در جلسات آماده خواهند شد.

مزایای سفارش مانتو شلوار اداری

بسیاری از شرکت‌ها ترجیح می‌دهند که به‌جای اینکه خرید مانتو شلوار اداری و فرم را به کارکنان خود واگذار کنند، خودشان دست‌به‌کار شده و مطابق با قوانین شرکت و قواعدی که باعث جذب مشتریان خواهد شد لباس فرم مناسبی را سفارش دهند. حال سوال اینجاست که این کار چه مزیت‌هایی دارد؟

  • صرفه‌جویی در وقت و هزینه کارکنان

با سفارش مانتو شلوار اداری دیگر لازم نیست که کارمندان خانم نگران بازار رفتن بوده و زمان زیادی را برای پیدا کردن مانتوی مناسب بگذرانند. ضمن اینکه این یک هدیه از سوی شرکت به کارکنان است که آن‌ها را خوشحال کرده و هزینه‌های مربوط به خرید لباس مناسب برای محل کار را نیز از روی دوش آن‌ها برمی‌دارد.

  • ایجاد احساس مثبت در مشتری و افزایش حس تعلق کارکنان

با سفارش این مانتو شلوارها لباس‌های تمامی کارکنان متحدالشکل است و این باعث ایجاد احساس تعلق به شرکت در آن‌ها شده و تعهد کاری آن‌ها را افزایش می‌دهد. همچنین این اتحاد و یکدستی باعث افزایش نظم بصری در فضای شرکت خواهد شد که در زمان ورود مراجعان و مشتریان تاثیر مثبتی روی آن‌ها خواهد داشت این دیدگاه مثبت حتی می‌تواند بر روی نتیجه جلسات کاری و اداری نیز موثر باشد.

  • امکان سفارشی‌ سازی لباس برای شرکت

با سفارش این لباس‌ها می‌توانید لوگو و نماد شرکت را نیز بر روی آن‌ها حک کنید تا کارکنان شما از سایرین متمایز باشند. این کار باعث می‌شود که کارکنان با حضور در محل‌های مختلف بدون نیاز به معرفی لفظی و تنها از طریق لباس شناخته شوند.

  • انتخاب پارچه باکیفیت

در زمان خرید مانتوی آماده ممکن است بودجه فرد به خرید مانتوهایی با پارچه‌های باکیفیت نرسد و مجبور به انتخاب لباس‌هایی با کیفیت پایین‌تر شود. در زمان سفارش دوخت با توجه به اینکه سفارش‌دهنده یک شرکت است و بودجه بیشتری را در اختیار دارد، پارچه‌های باکیفیت‌تری را انتخاب می‌کند که باعث افزایش طول عمر لباس و کیفیت دوخت آن خواهد شد.

  • هزینه کمتر

با توجه به اینکه سفارش شرکت‌ها به‌صورت عمده ثبت می‌شود، شرکت‌های دوخت مانتو شلوار اداری اغلب تخفیف‌های بسیار خوبی را برای آن‌ها در نظر می‌گیرند و این باعث می‌شود که هزینه هر دست مانتو شلوار برای شرکت بسیار کمتر از خرید تکی دربیاید.

  • امکان تغییر طرح یا تصحیح دوخت و جنس پارچه

در زمان خرید مانتوی آماده با توجه به ثابت بودن سایزها و اندازه‌ها امکان دست‌کاری اندازه لباس و تنظیم آن متناسب با سایز شما وجود ندارد. البته برخی فروشگاه‌ها امکان تنگ کردن لباس را می‌دهند اما اگر اندازه آن برای شما چندان مناسب نباشد، بهتر است از خرید آن منصرف شوید. این در حالی است که در زمان سفارش دوخت، شرکت تولیدی موظف است همه عیوب لباس را برطرف کرده و آن را به بهترین نحو ممکن برای همه کارکنان با هر سایز و نوع اندامی بدوزد. ضمن اینکه دست شما در انتخاب و تغییر طرح بسیار باز است و دیگر مجبور به خرید مانتو شلوار با طرح یا اندازه خاص نخواهید بود.

 

سفارش یا خرید مانتو شلوار؛ کدام به‌صرفه‌تر است؟

اکنون که با مزیت‌های حرید مانتو شلوار اداری آماده و سفارش دوخت آن آشنا شدید، بهتر است پاسخ سوال ابتدای مقاله را بیان کرده و بررسی کنیم که انتخاب کدام‌یک از این موارد به نفع شما خواهد بود. در درجه اول پاسخ این سوال به شما و مرکزی که در آن شاغل هستید بستگی دارد.

اگر شرکت شما به ظاهر کارکنانش اهمیت داده و زیبایی و یکدستی لباس آن‌ها برایش در اولویت باشد، ترجیح می‌دهد که لباس کارکنان را خودش سفارش دهد. در غیر این صورت شما خود باید برای خرید لباس اقدام کرده و متناسب با شرایط محیط کار از بین طرح‌های آماده بهترین را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید؛ اندازه گیری مانتو فرم 

در دیدگاه کلی می‌توان گفت که سفارش دوخت مانتو شلوار اداری از خرید آن برای شما به‌صرفه‌تر خواهد بود. چراکه امکان سفارش طرح، رنگ، جنس پارچه و سایر ویژگی‌های مانتو برای شما وجود دارد و محدود به انتخاب طرح خاصی نیستید. ضمن اینکه لباس دوخته‌شده کاملا با اندازه‌های بدن شما سازگار است؛ پس افرادی که به دلیل سایز یا فرم بدن خاص انتخاب‌های محدودتری دارند می‌توانند لباسی خوش‌فرم و متناسب با شکل اندام خود داشته باشند.

ایندوفرم یکی از معتبرترین تولیدکنندگان داخلی انواع فرم‌ها و مانتو شلوار اداری است که همیشه در تلاش بوده که محصولاتی به‌روز و مطابق با خواسته مشتریان تولید کند. سابقه 10 ساله و رضایت بالای مشتریان این شرکت اداری خیال شما را از بابت کیفیت دوخت، جنس پارچه و خوش‌فرم بودن لباس‌ها راحت خواهد کرد. ضمن اینکه ایندوفرم همواره به شما بهترین قیمت را پیشنهاد می‌دهد تا شما بتوانید با سفارش انواع مانتو شلوار اداری زیبایی و جذابیت محیط کاری خود را بیشتر کرده و در هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی کنید.


Instagram

مطالب مرتبط