خانهوبلاگ
برای خرید مانتو سال نو، رنگ سال ۱۴۰۰ را بشناسید

برای خرید مانتو سال نو، رنگ سال ۱۴۰۰ را بشناسید

برای خرید مانتو سال نو، رنگ سال ۱۴۰۰ را بشناسید
تعداد بازدید :202
تعداد دیدگاه :0
آخرین به روز رسانی :۱۴۰۳/۳/۲۶, ۱۳:۳۵

آیا شما هم برای خرید مانتو چه به عنوان مانتو فرم و اداری و چه مانتو مجلسی در سال جدید به دنبال انتخاب رنگ سال هستید؟ کمپانی مطرح پنتون رنگ سال ۲۰۲۱ را ترکیب دو رنگ زرد و خاکستری معرفی کرده است. این شرکت که در زمینه کدگذاری رنگ‌های مختلف فعالیت می‌کند، یکی از مراجع معتبر دنیا در تعیین رنگ سال است.

البته این ترکیب رنگی تنها برای پوشاک استفاده نمی‌شود. بلکه برای وسایل دیگری مانند طراحی و دکوراسیون داخلی منازل، تبلیغات و صنایع مختلف استفاده می‌شود. در این نوشتار از ایندو فرم درباره این ترکیب رنگی و استفاده بهتر از آن در فشن، مد و تهیه مانتو سال ۱۴۰۰ اطلاعاتی در اختیار شما قرار می‌دهیم.

 

رنگ‌ سال 2021 و 140؛ زرد و خاکستری را بهتر بشناسید

رنگ زرد یکی از رنگ‌های اصلی و در دسته رنگ‌های گرم قرار دارد. این رنگ در میان مردم به عنوان نمادی از  مفرح بودن و شادی شناخته می‌شود. این اعتقاد به رنگ زرد در تمامی مردم جهان وجود دارد. مردم اروپایی و سرزمین‌های غربی رنگ زرد را نماد خوش‌گذرانی و سرگرمی می‌دانند. مردم آسیای شرقی نیز رنگ زرد را نماد خورشید و یادآور زندگی دوباره می‌دانند.

رنگ خاکستری (طوسی) نیز از ترکیب دو رنگ سیاه و سفید به دست می‌آید. به عبارت دیگر رنگی که نشان دهنده تعادل و عدم افراط و تفریط است. از این رنگ در فیلم‌ها و سریال‌ها برای معرفی افراد با ویژگی‌های خیر و شر استفاده می‌شود.

رنگ خاکستری در فرهنگ‌های مختلف نشان دهنده سکون و افسردگی است. البته استفاده از این رنگ در طراحی دکوراسیون داخلی نمادی از آرامش است. اما شاید برای شما هم سوال باشد که چرا شرکت پنتون این دو رنگ متضاد را در کنار هم و برای سال ۲۰۲۱ انتخاب کرده است؟

 

رنگ سال 2021 برای ست کردن مانتو

 

ترکیب رنگی جدید برای نجات از کرونا!

 سال ۲۰۲۰ با رویدادهای مختلف و پر التهاب خود در تمامی نقاط مختلف جهان به پایان رسیده است. تمامی جهان رویدادهای مختلفی را تجربه کردند؛ اما تجربه مشترک تمام مردم جهان بیماری ویروسی کرونا بود. شاید انتخاب رنگ سال ۲۰۲۱ نویدی بر پایان کرونا باشد. به عبارت دیگر رنگ زرد در کنار خاکستری نمادی از زنده شدن و سر برآوردن از میان خاکسترهای افسردگی است!

رنگ خاکستری بهترین رنگ برای نشان دادن حال و هوای سالی است که بر تمامی مردم جهان گذشت. سالی پر از بیماری و افسردگی که تنها راه رهایی از آن سکون و در خانه ماندن بود.

 اما حالا به سال ۲۰۲۱ رسیده‌ایم. جهان بنا ندارد که در این روزهای خاکستری باقی بماند؛ بلکه با نیروی به سمت رهایی از کرونا حرکت می‌کند. سال ۲۰۲۱ سال آغاز واکسیناسیون کرونا در تمامی جهان است. پس وقت آن رسیده که بارقه امید و روشنایی در دل تمامی مردم جهان روشن شود.

 برای نشان دادن این روشنایی امید در دل خاکستری افسردگی‌ها، رنگ زرد بهترین رنگ خواهد بود. این رنگ در سال 2021 نمادی از زندگی دوباره، پایان یافتن کرونا و بازگشت به روزهای شادی است که کرونا جایی در آن ندارد. پس بهتر است از این رنگ در تمامی نمادها، پوشاک، صنایع و تبلیغات استفاده شود.

ترکیب رنگ زرد و طوسی

رنگ سال ۱۴۰۰ برای انتخاب مانتو

صنعت مد، فشن و پوشاک صنعتی پویا و خلاق است که انتخاب درست رنگ‌ها در آن تاثیر زیادی دارد. با انتخاب رنگ درست و قرار دادن آن به شکل درست در ترکیب لباس و پوشاک می‌توان استایلی زیبا ایجاد کرد.

 ترند رنگ ۱۴۰۰ رنگ‌های زرد و خاکستری در کنار یکدیگر هستند. طراحان لباس از این دو رنگ برای طراحی و تولید لباس‌های زنانه و مانتو بیشتر استفاده خواهند کرد. ترکیب رنگ زیبا و دلنشینی که تعادل زیبایی میان سکون، جنبش و تکاپو ایجاد می‌کند.

 جالب است بدانید که رنگ خاکستری با آنکه رنگ سکون شناخته می‌شود، طرفداران زیادی دارد. علت آن را باید در تعادل این رنگ دانست. همچنین به راحتی می‌توان طیف‌های مختلف این رنگ را با سایر رنگ‌های متضاد مانند سبز، آبی، زرد، سفید و ... ترکیب کرد.

 با آگاهی از ترکیب رنگ سال ۱۴۰۰، طراحان لباس مدل‌های مختلفی از مانتوهای اسپرت و مجلسی تولید می‌کنند. برای ست کردن آن‌ها با سایر اکسسوری ها مانند شال، روسری، کتونی و ...  باید سلیقه و خلاقیت را چاشنی کار کرد. در ادامه چندین نکته مهم در ست کردن مانتو رنگ سال ۱۴۰۰ را با هم مرور می‌کنیم.

 

مانتو فرم جدید

 

  • اگر مانتو رنگ سال ۱۴۰۰ را طرح دار انتخاب کردید، بهتر است از یک شال و روسری ساده در کنار آن استفاده کنید. مانتوهای با طرح‌های شلوغ در کنار روسری و شال یک رنگ و ساده ترکیب بهتری ایجاد می‌کند. اما مانتوهای با طرح‌های کم و ساده را با یک روسری و شال طرح دار ست کنید.
  • می‌توانید یک مانتو با رنگ زرد تهیه کنید و در کنار آن شلواری با رنگ خاکستری بپوشید. بهتر است که شال و روسری را هم با رنگ شلوار هماهنگ کنید تا ترکیب بهتری داشته باشد استفاده از کفش ساده با رنگ زرد در کنار این پوشش، استایل بهتر و شیک‌تری ایجاد می‌کند.
  • این نکته را فراموش نکنید که رنگ زرد با وجود انرژی فوق العاده ای که دارد، باید به خوبی مدیریت شود. به عبارت دیگر استفاده بیش از حد از این رنگ در لباس، استایل زیبایی ایجاد نمی‌کند پس سعی کنید در انتخاب این رنگ برای لباس یا مانتوو زیاده روی نکنید. استفاده بیش از حد از رنگ زرد ۱۴۰۰ می‌تواند چشم‌ها را به سمت شما بچرخاند. مواظب باشید که به بی سلیقه‌گی متهم نشوید!
  • با وجود اینکه ترکیب رنگی امسال دو رنگ زرد و خاکستری هستند، اما به این معنا نیست که باید در تمام لباس‌ها و اکسسوری ها این دو رنگ حضور پررنگ داشته باشند. شما می‌توانید بیشتر از رنگ خنثی و متعادل خاکستری در لباس‌ها و مانتوی خود استفاده کنید. در کنار آن فقط شال و روسری و یا کفش به رنگ زرد بپوشید. این ترکیب استایل متعادل خاص و شیکی از شما ایجاد می‌کند.
  • انتخاب یک مانتو مجلسی و کتی برای سال 1400 می‌تواند ترکیبی جالب باشد. مانتوهای کتی ایستایی بسیار خوبی دارند و ظاهری بسیار مرتب از شما به نمایش می‌گذارند. انتخاب رنگ خاکستری برای مانتو و شلوار در کنار یک روسری و یا شال زرد رنگ یک آلترناتیو جالب و زیبا می‌سازد.
  • با وجود اینکه دو رنگ زرد درخشان و خاکستری روشن به عنوان رنگ سال انتخاب شدند، اما به این معنا نیست که نمی‌توان از رنگ‌های دیگر در کنار آن‌ها استفاده کرد. یک مانتو با ترکیب رنگ زرد درخشان، خاکستری روشن و سفید ترکیبی جالب و شاداب است.
  • اگر به دنبال نشان دادن جسارت خود هستید، باید مانتو را به رنگ زرد انتخاب کنید. اما فراموش نکنید که این رنگ درخشان شما را درشت‌تر و چاق‌تر از حد معمول نشان می‌دهد. در کنار آن یک شلوار و شال خاکستری رنگ استفاده کنید.

 

  • مانتویی با رنگ خاکستری هیچ وقت از مد نخواهد افتاد. این رنگ تعادلی همراه با آرامش از شما به نمایش می‌گذارد. برای اینکه با ترند رنگ سال هماهنگ باشید، می‌توانید سایر اکسسوری‌ها مانند کیف، کفش و شال را با رنگ زرد درخشان سال هماهنگ کنید.
  • افراد چاق و درشت هیکل بهتر است برای رنگ مانتو، رنگ خاکستری را انتخاب کنند. این رنگ خاص و زیبا اجازه نمی‌دهد که شما بیش از حد درشت و یا چاق به چشم بیایید.
  • اگر می‌خواهید یک مانتو راه راه با توجه به رنگ سال بپوشید، یک مانتو با راه راه‌های عمودی انتخاب کنید. خطوط عمودی شما را لاغرتر نشان می‌دهد.
  • انتخاب یک مانتو طوسی با گل‌ها و طرح‌های زرد درخشان طرحی جالب و شیک است. اما در صورت انتخاب این طرح و رنگ از مانتو، در انتخاب رنگ سایر اکسسوری‌ها دقت کنید. بهتر است رنگ شال، روسری، کیف و کفش نیز رنگ‌هایی خنثی و متعادل داشته باشند تا رنگ زرد بیش از حد به چشم نیاید.
  • افراد لاغر انتخاب‌های بیشتری دارند؛ اما اگر قصد دارید خودتان را چاق‌تر نشان دهید، مانتو با چین‌های بیشتر بپوشید. بهتر است افراد لاغر از پوشیدن یک مانتوی ساده خاکستری رنگ اجتناب کنند. توصیه مناسب این است که مانتو ترکیب هر دو رنگ زرد درخشان و خاکستری روشن را داشته باشد. یک مانتو چین دار همراه با کمربند و چین در آستین انتخاب کنید.
  • اگر در مانتو رنگ زرد به میزان زیادی به کار رفته است، برای سایر اکسسوری ها از این رنگ استفاده نکنید. فراموش نکنید که مهم‌ترین فاکتور در پوشش و انتخاب لباس و مانتو، حفظ زیبایی و تعادل است. با آگاهی از این فاکتور به راحتی می‌توانید مانتوهای مختلف را با رنگ‌های متعدد با هم ترکیب کنید و استایلی زیبا ایجاد کنید.

 

سال ۲۰۲۱ در صنعت پوشاکف دکوراسیون و طراحی داخلی، تبلیغات و صنایع مختلف ترکیب رنگی زرد و خاکستری انتخاب شده است. این دو رنگ نمادی از بیرون رفتن از سکون کرونایی به سمت دنیای پر جنب و جوش و زندگی دوباره است. استفاده از این دو رنگ در مانتو سال ۱۴۰۰ ترکیبی زیبا به نمایش می‌گذارد.

برندهای متعددی در تولید پوشاک بانوان و مانتوهای مجلسی، اداری و اسپرت فعال هستند. ایندو فرم طراح و تولید کننده‌ مانتو اداری با کادری مجرب و حرفه‌ای است و محصولات با کیفیت با پارچه های مناسب ارائه می‌دهد. دوختی با کیفیت و استاندارد، خدمات پس از فروش و استفاده از الگوهای علمی در برش مانتو و شلوار بانوان، مسیر ایندوفرم برای جلب رضایت مخاطبان است.

 


Instagram

مطالب مرتبط