خانهوبلاگ
درباره انواع استایل بیشتر بدانیم

درباره انواع استایل بیشتر بدانیم

درباره انواع استایل بیشتر بدانیم
تعداد بازدید :230
تعداد دیدگاه :0
آخرین به روز رسانی :۱۴۰۳/۱/۵, ۱۷:۵۴

۱۰ نوع استایل متفاوت. استایل شما کدام است؟

وقتی لباس مورد علاقه‌تان را میپوشید احساس قدرت، اعتماد بنفس و شادی میکنید. مد و فشن به شما احساس قدرت می‌دهد. نظریه هایی وجود دارند مبنی بر اینکه پوشیدن لباس هاییکه دوست دارید باعث ترشح دوپامبن در مغز شما میشوند.
در اینجا به بررسی و معرفی استایل های مختلف میپردازیم و استایل مورد علاقه خود را انتخاب میکنیم.

لباس خیابانی یا استریت استایل

استریت یک استایل همه‌کاره است که از خیابان نشآت گرفته‌است و از استایل اسکیت سوارها آمده است. امروزه برندهای معروف این استایل را تولید میکنند و این مد محدود به خیابان نمیشود بلکه نمایانگر زندگی شهری است.

 

لباس قومی یا اتنیک

که به تمام یا بخشی از یک ملیت اشاره میکند. این استایل شامل لباسهایی مثل دامن‌های مکزیکی، کت‌های افغان، کیمونوهای ژاپنی و تونیک‌های شرقی می شود. بانداناهای کولی‌ها هم که این روزها در تمام دنیا استفاه میشوند. میتوان گفت این استایل جهانی است.

 

لباس رسمی اداری

حتی کسانیکه به استایل خود اهمیت چندانی نمیدهند همیشه با این سوال روبرو میشوند که برای ملاقات های مهم کاری باید چه لباسی بپوشند. لباس اداری رسمی پاسخی برای این سوال رایج است. اگر میخواهید در محیط کار خود بدرخشید مانتوهای اداری و یا کت و شلوار تیره را فراموش نکنید.کار ما در ایندو طراحی مانتو اداری با بالاترین کیفیت و با توجه به پارامترهای مهم در محیط کار و شرایط آب و هوایی محل زندگی شماست.

 

استایل رسمی کژوال

این استایل کمی از حالت رسمی فاصله میگیرد و می‌توان در آن احساس راحتتری داشت. یک ژاکت با رنگهای خنثی با شلوار همرنگ و یا شلوار خاکی رنگ با یک تیشرت یقه‌دار میتواند استایل کژوال مردانه محسوب شود.

استایل ورزشی

که نام جدیدی برای استایل کژوال است، در گذشته تنها وزرشکارها از این استایل استفاده میکردند. اما امروزه به لطف در دست گرفتن مد توسط سلبریتی‌ها هرروزه در هر مکانی این استایل را میتوان دید.
ساپورت، تیشرت‌های پولو و شلوارهای یوگا نمونه‌هایی از این استایل هستند که میتوانید استفاده کنید.
برندهای معروفی که این استایل را تولید میکنند آدیداس، پوما، فیلا و اولترا هستند.


لباس دخترانه

این استایل همیشه دخترانه است. اگر این استایل را دوست دارید احتمالا همیشه صورتی و رنگهای مشابه آنرا میپوشید و آرایش زیادی میکنید. این استایل شامل پیراهن‌ها و دامن با پاپیون و روبان و.. است.


استایل راکر

این استایل معمولا شامل شلوارهای چرمی تنگ، بوت‌های مشکی و کفش‌های میخی میشود. تیشرت‌های وینتج با تعداد زیادی پیکسل و برچسب، ژاکت‌های موتورسواری و رنگهای تیره، در جواهرات و سایر البسه از دیگر آیتم‌های این استایل هستند.


استایل لولیتا

این استایل بیشتر در آسیا در کشورهایی مثل چین دیده میشود. این طرح شامل دختران بزرگی میشود که لباسهای بچگانه میپوشند و بیشتر توسط نوجوان‌ها استفاده میشود. کت‌های پتی، پیراهن آستین پفی و جوراب‌های طرحدار، یقه و دستکش‌های بامزه از آیتم‌های این استایل هستند.


استایل کژوال شیک

این استایل بسیار موقرانه و آیتم‌ها بیشتر در رنگهای سفید، مشکی و رنگهای خنثی انتخاب میشوند. کلیت استایل کلاسیک است. نشانه‌ی اصلی این استایل نبودن رنگ در آن است.


استایل گرانژ

این استایل در دهه هشتاد ایجاد شد. با تاکید بر پوشیدن چندین لایه لباس گشاد با رفتاری بی‌تفاوت. ژاکت های چرمی و متال، شلوارهای پاره و بوت‌های ارتشی، جین مام استایل و لباس‌های گشاد و پاره از آیتم های این استایل هستند.


Instagram

مطالب مرتبط