خانهوبلاگ
انواع مدل مانتو فرم مدرسه و سفارش اختصاصی مانتو مدرسه

انواع مدل مانتو فرم مدرسه و سفارش اختصاصی مانتو مدرسه

انواع مدل مانتو فرم مدرسه و سفارش اختصاصی مانتو مدرسه
تعداد بازدید :3166
تعداد دیدگاه :0
آخرین به روز رسانی :۱۴۰۳/۳/۲۱, ۰۹:۰۸

مانتو فرم مدرسه لباسی است که دختران دبستانی و دبیرستانی با آن به‌خوبی آشنایی دارند. اما خرید این مانتو ماجراهای زیادی برای همخوان شدن با فرم مورد نظر دارد. از طرف دیگر، پوشیدن یک لباس برای مدت زیادی در روز و رفتن به مدرسه و برگشتن با آن به این راحتی هم نیست.

از زیبایی ظاهری و تن‌خور گرفته تا راحتی و طراحی استاندارد، عوامل مختلف نقش مهمی در انتخاب یک مانتو فرم مدرسه دارند. برند پوشاک ایندوفرم تولید کننده انواع لباس فرم شرکت‌ها و موسسات با استانداردهای جدید و به روز طراحی است که برای سفارش دوخت مانتو شلوار اداری از آن کافی است به وبسایت فروشگاه آنلاین ایندو مراجعه کنید. همچنین برای سفارش مانتو فرم مدرسه سفارشی و اختصاصی با مشاوران ما در شرکت تماس بگیرید.

 

طرح ها و مدل های جذاب مانتو فرم مدرسه

مانتوهای فرم مدرسه در گذشته با یک طراحی و رنگ رسمی برای تمام دانش‌آموزان دختر تعیین می‌شدند. اما حالا تنوع مدل‌های مانتو فرم مدارس کاملا چشم‌گیر است و خریداران محترم می‌توانند از بین انواع مدل‌های جذاب و رنگی فرم مورد نظر خود را پیدا کنند. بعضی از مدارس از طراحی‌های منحصر به فردی برای فرم مانتو شلوار مدرسه استفاده می‌کنند که با اضافه شدن آیتم‌هایی به لباس، به آن جلوه بهتری می‌دهند.

مدل مانتو فرم دبستان ابتدایی

این دسته از مانتوهای فرم مدرسه برای دختران 6 تا 11 ساله طراحی و تولید می‌شود. این مانتوها شامل انواع ساده،  طرحدار و با نوارهای یک یا چند لایه ارائه می‌شوند. برند ایندو در طراحی و تولید این مانتوهای جذاب و زیبا از پارچه‌های باکیفیت و مرغوب بهره گرفته است. این ویژگی باعث می‌شود استفاده از این مدل‌های مانتو فرم دبستان برای خانم‌های جوان در طول روز و مواجهه با کلاس‌های مختلف سخت نباشد.

اگر برای دختر خانم دبستانی خود به خرید مانتو فرم دبستان احتیاج دارید، کافی است برای این کار وارد فروشگاه آنلاین ایندو شوید و محصول مناسب را از بین انواع مختلف فرم‌ها و مانتوهای رسمی این برند معتبر پیدا و خریداری کنید. محصولات ایندو با استانداردهای طراحی روز دنیا طراحی می‌شوند و از الیاف و پارچه‌های مرغوب و باکیفیت در تولید آنها استفاده می‌شود.

سفارش مانتو فرم مدسه شیک

 مدل مانتو فرم متوسطه

این دسته از مانتوها برای دختران نوجوان زیر 15 سال طراحی و تولید می‌شود. مانتو فرم متوسطه از دوره راهنمایی تا دبیرستان لباس رسمی دانش‌اموزان دختر است که مطابق با استانداردهای رسمی طراحی و تولید می‌شود. مانند بقیه لباس‌های رسمی، جنس پارچه در این فرم‌ها نقش مهمی در عملکرد مناسب آنها دارد. با توجه به رده سنی مخاطبان هدف این محصول، استفاده از طراحی‌ مناسب و جذاب در آنها همان‌قدر مهم است که راحتی و خنکی در زمان استفاده مهم است.

برند تولیدکننده فرم‌های اداری ایندو با سابقه تخصصی مناسب در تولید انواع لباس‌های فرم، یکی از بهترین تولیدکنندگان و ارائه دهندگان مانتو شلوار اداری در مدل‌ها و طرح‌های زیبا و جذاب است. محصولات این برند پوشاک از جنس پارچه‌های مناسب با کاربرد لباس طراحی می‌شوند. با خرید مانتو فرم از ایندو می‌توانید از داشتن بالاترین کیفیت دوخت و طراحی اطمینان یابید. در ادامه بعضی از مدل‌ها و طرح‌های اصلی طراحی مانتو فرم مدرسه را مشاهده می‌کنید.

مدل ساده مانتو مدرسه

ساده‌ترین حالت مانتو فرم مدرسه از یک نوع پارچه در تمام قسمت‌ها تولید می‌شود و دکمه‌های آن می‌توانند پنهان یا همرنگ با فرم باشند. این نوع از مانتو فرم مدرسه لازم است از جنس مناسبی تولید شود تا دانش‌آموز در طول روز با آن راحت باشد و بتواند فعالیت‌های مختلف را انجام بدهد.

مدل طرح‌دار مانتو مدرسه

بیشتر مانتوهای فرم مدرسه امروزی با مدل طرح‌دار تولید شده و در دسترس دانش‌آموزان قرار دارند. این مانتوها که مانند مانتوهای ساده تا روی زانو می‌رسند معمولا از دو نوع پارچه یا ترکیب نوارهای رنگی متفاوت برای یقه، آستین و جیب‌ها ایجاد می‌شوند. برند ایندو انواع مدل‌های طرح دار مانتو شوار اداری را با کیفیتی رضایت‌بخش با جنس مرغوب ارائه می‌دهد.

مانتو فرم مدرسه با آیتم‌های تزئینی

بعضی از مدارس به‌خصوص مدارس ابتدایی در طراحی مانتو فرم‌ مدرسه از آیتم‌های پوشیدنی مانند پروانه بهره می‌برند که جذابیت زیادی برای کودکانی دارند که آنها را به تن می‌کنند. این آیتم‌ها معمولا در پشت مانتو به عنوان گره روبان کمر، یا روی سینه قرار می‌گیرند. با این نوع از مانتوهای فرم مدرسه دختران دبستانی احساس راحتی بیشتری می‌کنند و از زیبایی کودکانه آنها لذت زیادی می‌برند.

مانتو فرم مدرسه نواردار دو رنگ

این نوع از مانتوهای طرح‌دار با داشتن یک یا چند روبان یا نوار پارچه‌ای از رنگی متفاوت با رنگ زمینه مانتو متمایز می‌شوند. این ویژگی باعث می‌شود طراحی آنها به مراتب جذاب‌تر از مانتو فرم مدرسه ساده باشد. دختران دبستانی و دبیرستانی با پوشیدن این مانتوها احساس آراستگی و اعتماد به نفس بالاتری دارند. این نوارهای رنگی معمولا برای سر آستین، یقه و جیب‌ها انتخاب می‌شود.

هر مدرسه یا واحد آمورشی لباس فرم خاص خود را برای دانش‌آموزان تعیین می‌کند که پوشیدن آن در ساعات آموزشی اجباری است. برای همین امکان استفاده از طرح‌های مشابه برای مدارس مختلف وجود ندارد و لازم است مانتو فرم مدرسه با طراحی اعلامی مدرسه همخوانی داشته باشد. اما این موضوع جای نگرانی ندارد چرا که تولید کنندگان حرفه‌ای این فرم‌های لباس مدارس به خوبی با قواعد طراحی آنها آشنا هستند.

برای خرید مانتو شلوار اداری با کیفیت پارچه و دوخت و طراحی بسیار بالا متناسب با استانداردهای روز دنیا کافی است به فروشگاه آنلاین ایندو مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. در حال حاضر انواع مانتو شلوار اداری با کیفیت بسیار بالا در طرح‌های متنوع نواردار و دو رنگ در فروشگاه آنلاین ایندو برای انتخاب وجود دارد.

سفارش مانتو فرم شیک

قیمت مانتو فرم مدرسه دخترانه

عواملی که در قیمت مانتو فرم مدرسه تاثیرگذار هستند مشابه لباس‌ها و مانتو شلوارهای دیگر شامل مواردی مثل کیفیت پارچه، طراحی و نحوه دوخت، و آیتم‌های مورد استفاده در آن می‌شود. یک مانتو شلوار فرم مدرسه با کیفیت بالا هم روی تن خوب قرار گرفته و زیبایی دارد و هم در هنگام استفاده راحت است و دانش‌آموز با آن به‌سادگی می‌تواند وظایف روزمره در مدرسه را انجام دهد.

جنس پارچه یکی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت یک مانتو فرم مدرسه دخترانه است. مانتوهایی که از جنس پارچه خوبی برخوردار نیستند از قیمت پایین‌تری برخوردار هستند اما طول عمر کوتاهی دارند و از زیبایی و راحتی مانتو شلوارهای با کیفیت بالا هم برخوردار نیستند. علاوه بر جنس پارچه، طراحی و نحوه دوخت هم نقش غیرقابل‌ انکاری در کیفیت یک مانتو شلوار دارند.

مانتو شلوار فرم مدرسه هنگامی که با طراحی غیراستاندارد و دوخت غیر اصولی تولید شود مشکلات زیادی برای دانش‌آموز ایجاد می‌کند. این نوع مانتوها نه روی تن خوب قرار می‌گیرند و نه در هنگام استفاده راحتی و امکان عمل را در اختیار دانش‌آموزان دختر دبستانی و دبیرستانی قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید؛ بهترین تولیدی مانتو شلوار فرم

 

اهمیت کیفیت پارچه برای مانتوی فرم مدرسه

کیفیت پارچه نقشی کلیدی در کیفیت نهایی محصول دارد. پارچه‌های مرغوب راحت پوشیده می‌شوند و از جذابیت ظاهری بالایی هم برخوردار هستند. این پارچه‌ها به نحوی طراحی می‌شوند که مانع از عبور هوا نشوند و به این ترتیب در هنگام استفاده خنک باشند. این موضوع به خصوص در فصل‌های گرم سال و در محیط داخلی مدرسه یا دبیرستان اهمیت زیادی دارد چرا که بدون راحتی، بازده دانش‌آموزان هم تا حد زیادی می‌تواند کاهش پیدا کند. هیچ کس دوست ندارد لباسی را بپوشد که در آن احساس راحتی نمی‌کند.

برند پوشاک ایندو با آگاهی از این واقعیت در طراحی و تولید انواع مانتو شلوارهای فرم اداری از بهترین و با کیفیت‌ترین پارچه‌های موجود در بازار بهره می‌برد. این موضوع باعث می‌شود مانتو شلوارهای تولیدی این برند معتبر از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند و برازنده باشند. این مانتوها با توجه به استانداردهای آزموده طراحی و تولید می‌شوند. کیفیت دوخت آنها بسیار بالا است و قابل مقایسه با محصولات متفرقه موجود در بازار نیستند.

انتخاب پارچه مناسب برای مانتو فرم مدرسه

  • پارچه تترون: یکی از پارچه‌های بسیار مناسب برای دوخت یک مانتو فرم مدرسه، پارچه تترون است. پارچه تترون معمولا دارای 40 درصد پلاستیک بوده و نسبت به دیگر پارچه‌ها کیفیت قابل قبولی دارد. معمولا درصد بالای پلاستیک موجب برق زدن پارچه می‌شود که این پارچه این ویژگی را ندارد.
  • پارچه ترگال: نوع دیگری از پارچه‌ها که برای مانتو فرم مدرسه بسیار مناسب است، پارچه ترگال است. پارچه ترگال به دو نوع ساده و کجراه تقسیم می‌شود. این نوع پارچه صددرصد پنبه بوده که بهترین نوع آن فلامنت ویسکوز است که در دوخت مانتو مدرسه استفاده می‌شود. ماندگاری بالای رنگ و چروک پذیری کم از مهم‌ترین ویژگی‌های این نوع پارچه است.

مدل مانتو فرم مدرسه

اهمیت طراحی و دوخت در مانتو فرم مدرسه

تصمیم گرفتن در این مورد که جنس پارچه در یک مانتو شلوار اهمیت بیشتری دارد یا طراحی و دوخت آن کار سختی است. یک پارچه مرغوب و خوب با طراحی و دوخت بد نمی‌تواند ارزش خود را به خوبی نشان دهد. ویژگی‌هایی مثل قرار گرفتن در تن و زیبایی ظاهری بیشتر به طراحی ارتباط دارند تا کیفیت پارچه‌ای که در آن استفاده می‌شود.

با طراحی و دوخت مناسب یک مانتو فرم مدرسه، پارچه مرغوب ارزش و زیبایی خود را نشان می‌دهد و جلوه بسیار بهتری پیدا می‌کند. برای همین در انتخاب مانتو فرم مدرسه لازم است به این عوامل کلیدی یعنی کیفیت پارچه و کیفیت طراحی و دوخت آن توجه کافی صورت بگیرد. همچنین شما می‌توانید برای مدرسه دحترانه مانتو فرم اختصاصی و سفارشی درخواست کنید تا طراحان ما در گروه ایندوفرم نسبت به علایق و خواسته‌های شما مانتو فرم مدرسه را طراحی کنند.

بیشتر بخوانید؛ انواع مقنعه اداری و خرید آنلاین

 

ایندو تولید کننده انواع مانتو شلوار فرم و اداری

برند ایندو یکی از برندهای تخصصی تولیدی لباس فرم بانوان و آقایان است که در سال‌های گذشته توانسته به یکی از معتبرترین تامین کنندگان لباس فرم در کشور تبدیل شود. این برند در طراحی و دوخت لباس‌های فرم بانوان مطابق استانداردهای جهانی طراحی عمل می‌کند و محصولات آن از کیفیت طراحی و دوخت بسیار بالایی برخوردار هستند. با وجود طراحی و کیفیت بالا، ایندو همیشه سعی می‌کند محصولات خود را با قیمت‌گذاری مناسب ارائه دهد تا خرید آنها، به‌خصوص به صورت تعداد و کلی برای سازمان‌ها و موسسات گوناگون مقرون‌به‌صرفه و با ارزش باشد.

اگر می‌خواهید مانتو فرم اداری  خریداری کنید، برای این کار می‌توانید وارد فروشگاه آنلاین ایندو شده و از بین محصولات متنوع و گسترده آن مانتو فرم مورد نظر را پیدا کرده و سفارش دهید. با این کار فقط با یک انتخاب می‌توانید از کیفیت بالای جنس پارچه و طراحی و دوخت آن اطمینان پیدا کرده و از بابت مشکلات بعدی و کیفیت بد پارچه آسوده خاطر باشید.

در فروشگاه آنلاین ایندو انواع مانتو شلوارهای رسمی، اداری و شرکتی با طرح‌ها و کیفیت‌های متنوع در دسترس است که باعث می‌شود کار انتخاب کردن و پیدا کردن مانتو فرم ساده‌تر انجام شود. ایندو یک فروشگاه محصولات اینترنتی است که با خرید از آن دیگر نیازی به تحمل ترافیک و شلوغی شهر را نخواهید داشت و مانتو شلوار اداری خود را در منزل تحویل می‌گیرید.


Instagram

مطالب مرتبط