خانهوبلاگ
آموزش دوخت مانتو اداری

آموزش دوخت مانتو اداری

آموزش دوخت مانتو اداری
تعداد بازدید :404
تعداد دیدگاه :0
آخرین به روز رسانی :۱۴۰۳/۰۳/۰۱, ۱۹:۴۵

با انتخاب پارچه های مرغوب و با دوخت های مختلف می تواند تنوع بیشتری در دوخت مانتو اداری ایجاد کرد. می توان با تغییر در دوخت، یک گزینه جدید برای مانتو اداری به وجود بیاوریم.همچنین می توان مانتوی اداری را با دکمه و یا در استایل های مختلف از جمله آستین بلند ،دکمه سینه ،با یقه و یا بدون یقه نیز ایجاد کرد.

برای دوخت مانتوی اداری می توان از پارچه هایی از جمله کرباس و نخی و یا فاستونی و در رنگ های مختلف ، از جمله مشکی ،خاکستری ،سرمه ای و ... استفاده کرد. 


دوخت مانتو اداری


7 نکات مهم در در دوخت مانتو اداری :

اولین نکته مهم در دوخت مانتو اداری، سایز گیری درست و صحیح می باشد . این سایز گیری از مهم ترین ارکان دوخت مانتو است زیرا می تواند در سایز گیری درست و صحیح ،مانتو به خوبی در تن بنشیند و در عین حال، در آستین ها و یقه ها مانتو  از هر طرف بچرخد.

انتخاب دکمه ها (که بر اساس نوع دوخت مانتواداری متغیر است و بهتر است از دکمه های مرغوب استفاده شود.)  از دکمه های با کیفیت استفاده کرد و برای دوخت از الگو استفاده شود تا مانتو بدن را بهتر احاطه کند. 


دوخت مانتو فرم اداری


 استفاده از سوزن های مناسب ،جهت ردیف کردن پارچه ،دوخت صحیح و مراحل دوخت دوز مانتو اداری و... اشاره کرد. با رعایت این نکات و استفاده از پارچه ی با کیفیت، مانتو اداری با دوختی مرغوب به وجود می آید.

دوخت یقه و دکمه ها با جنس های مختلف ، به مانتو یک استایل منحصر به فرد داده شود و برای پر کردن یقه مانتو اداری بایستی از نوار های کششی استفاده نمود.

انتخاب جنس پارچه و پارچه مرغوبی مثل کرپ


دوخت مانتو اداری


دوخت مناسب مانتو اداری :  دوخت مناسب مانتو اداری و انتخاب پارچه ای با ضخامت بالا ، و استفاده از تکنیک های دوخت مانتو اداری و سایز صحیح از جمله ، نکات مهم جهت دوخت مانتو اداری می باشد. همچنین باید از دوخت های ایمن و محکم نیز جهت این کار استفاده کرد.


استفاده از دوخت های جدید برای استایل های به روز مانتو اداری


مانتوی اداری می تواند در استایل های مختلفی از جمله شرکتی، معمولی و اداری دوخته شود. می توان از  پارچه فاستونی و یا پارچه کرپ برای دوخت مانتو اداری در استایل شرکتی و از نخی در استایل اداری استفاده کرد. مانتو اداری را می توان به صورت دوخته شده یا without دوخت، از جمله دکمه تهیه شود . می توانید برای دوخت مانتوی اداری از نوار های کششی و پشمی برای پر کردن یقه و دکمه های سینه یقه مانتو دوخته شده استفاده کنید. می توان با دوخت یقه و دکمه ها با جنس های مختلف ، به مانتو یک استایل منحصر به فرد داده شود. 


استفاده از پنس و درزگیر در دوخت آستین و درزهای یقه در دوخت مانتو اداری  نیز می تواند در دوخت مانتو اداری بسیار مهم و کارآمد باشد.


دوخت مانتو اداری


نتیجه گیری:


به‌طور کلی می‌توان گفت مانتوی اداری یک لباس رسمی و شیک برای ادارات و مکان‌های کاری است و می‌توانید با تنوع در دوخت و به کارگیری جنس‌های مختلف و جزئیات در دوخت، استایل خاص و منحصر به فردی را برای مانتوی اداری یک شرکت ایجاد کنید.همچنین در دوخت مانتوی اداری باید از پارچه هایی با کیفیت و مرغوب استفاده شود تا بتوان از آن در یک بازه زمانی مناسب در محیط کار استفاده کرد.


Instagram

مطالب مرتبط