خانهوبلاگ
مانتو فرم اداری تنگ نپوشید

مانتو فرم اداری تنگ نپوشید

مانتو فرم اداری تنگ نپوشید
تعداد بازدید :429
تعداد دیدگاه :0
آخرین به روز رسانی :۱۴۰۳/۳/۲۲, ۱۴:۰۶

 مانتو فرم اداری تنگ

مانتو فرم اداری لباسی است که خانم‌ها در طول ساعت‌های کاری می‌پوشند و تمام وظایف و فعالیت‌های کاری خود را با آن انجام می‌دهند. با اینکه پوشیدن مانتو و لباس تنگ در موقعیت‌هایی که خیلی طولانی نیستند به خانم‌ها احساس تناسب اندام و جذابیت بیشتری می‌دهد، انتخاب مانتو فرم اداری تنگ می‌تواند عوارضی داشته باشد که خیلی هم جذاب نیستند.

از چروک شدن مانتو به واسطه فعالیت گرفته تا افزایش عرق کردن و بروز مشکلات پوستی بعضی از مشکلاتی هستند که با لباس فرم تنگ بروز می‌کنند. برای آشنایی با دلایل نپوشیدن مانتو فرم اداری تنگ و تاثیرات منفی آن ادامه این مطلب از ایندو فرم را دنبال کنید.

 

اهمیت مانتو فرم در تبلیغ سازمان و برند شما

مانتو فرم اداری لباسی است که خانم‌های شاغل در یک مجموعه با پوشیدن آن نشان می‌دهند که در مجموعه مسئولیت دارند و افراد متفرقه محسوب نمی‌شوند. این لباس گذشته از بالا بردن روحیه جمعی و احساس حرفه‌ای بودن، معمولا به نحوی طراحی می‌شود که عناصر هویتی برند یا موسسه در آن منتقل شود. این ویژگی باعث می‌شود هنگامی که مشتری یا ارباب رجوع وارد یک شرکت یا موسسه می‌شود، به سرعت افرادی که می‌توانند به او کمک کنند را شناسایی کرده و با آنها ارتباط برقرار کند. به‌این‌ترتیب استفاده از مانتو فرم در یک مجموعه منجر به افزایش بازدهی، و همچنین بهبود تصویر افراد و مشتریان از برند می‌شود.

 

دلایل نپوشیدن مانتو فرم تنگ و جذب

لباس تنگ انتخاب درستی برای مانتو فرم اداری نیست. کار همیشه همراه با فعالیت است حتی اگر پشت میزنشین باشید، لباس فرم تنگ فعالیت داشتن را مشکل می کند. تمام مدت کار لباس تنگ پوشیدن اصلا کار راحتی نخواهد بود و همچنین پوشیدن لباس های خیلی گشاد می تواند شما را نامرتب و شلخته نشان دهد و دیگر یک کارمند شیک پوش نباشید.

در حالی که بیشتر خانم‌ها برای این مانتو تنگ و کوتاه می‌پوشند که اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند و جذاب‌تر به نظر برسند، پوشیدن مانتو فرم اداری تنگ می‌تواند نتیجه معکوس داشته باشد. مانتویی که در ناحیه زیر بغل، شکل و ران تنگ باشد به سرعت چروک می‌شود و میزان تعریق بدن را افزایش می‌دهد. جدا از اینکه یک مانتوی چروک که ممکن است شوره هم بزند خیلی ارتباطی با ایده جذابیت ندارد، در بلند مدت می‌تواند باعث تاثیرات منفی در سلامتی بشود.

 

تاثیرات منفی پوشیدن مانتو اداری تنگ و کوتاه

پوشیدن مانتو فرم اداری تنگ با در نظر گرفتن طولانی بودن ساعت‌های کاری و نیاز به تحرک و احساس راحتی در این زمان، هرگز نمی‌تواند ایده خوبی باشد. در ادامه بعضی از مهم‌ترین تاثیرات منفی پوشیدن مانتو اداری تنگ و کوتاه را مشاهده می‌کنید.

تحریک و التهاب پوست

پوست بدن شما نیاز به تنفس دارد. وقتی مانتو فرم اداری تنگ بپوشید به جای اجازه دادن به تنفس پوست، آن را در معرض اصطکاک مداوم با الیاف پارچه‌ای قرار می‌دهید. اگر جنس مانتو از جنس الیاف مصنوعی و پلاستیکی بی‌کیفیت باشد، این اتفاق به سرعت می‌تواند باعث بروز مشکلات پوستی بشود.

عفونت‌های پوستی

اما حتی اگر جنس پارچه باکیفیت و مرغوب باشد هم فضای مرطوب و بدون هوایی که بین پارچه و پوست ایجاد می‌شود احتمال التهاب پوستی و رشد انواع عفونت‌های پوستی باکتریال و قارچی افزایش می‌یابد. پوشیدن مانتو فرم اداری تنگ برای ساعت‌های طولانی فضایی بسیار مناسب برای باکتری‌ها و قارچ‌ها ایجاد می‌کند.

آسیب به بعضی از عصب‌های بدن

بسیاری از افراد که از لباس‌های خیلی تنگ برای متناسب نشان دادن اندام خود استفاده می‌کنند با این مشکل آشنا هستند. خانم‌هایی که مانتو فرم اداری تنگ می‌پوشند بعد از چند ساعت در ناحیه بازو و دست‌ها، کمر و سینه احساس بی‌حسی و ضعف می‌کنند. پوشیدن شلوار تنگ همراه مانتو فرم اداری تنگ می‌تواند این بی‌حسی را به ران‌ها و زانو هم منتقل کند. دلیل این مشکل فشار آوردن به اعصاب بدن و قرار دادن عضلات در یک حالت فشردگی مداوم است که باعث کاهش بازدهی و آزادی عمل می‌شود.

مشکلات شکمی و معده

پوشیدن مانتو فرم اداری تنگ با فشار آوردن به شکم و پهلو باعث بروز مشکلات گوارشی می‌شود. خانم‌هایی که مانتو تنگ می‌پوشند موقع نشستن فشار زیادی در این ناحیه از بدن خود احساس می‌کنند. گذشته از احساس ناراحتی و فشار، این کار باعث می‌شود اسیدهای معده افزایش پیدا کنند و فرایند گوارش با مشکل مواجه شود. دلیل این موضوع هم به سادگی تحت فشار قرار دادن ناحیه شکم با مانتو شوار تنگ است.

کاهش گردش خون

یکی دیگر از عوارض پوشیدن مانتو فرم اداری تنگ فشار آوردن به رگ‌ها و اندام‌ها و کاهش گردش خون در آنها می‌شود. این اتفاق در کوتاه مدت باعث بروز احساس ضعف و کاهش بازدهی می‌شود و در بلند مدت می‌تواند مشکلات جدی ایجاد کند. برای پیشگیری از بروز این مشکلات بهتر است در انتخاب مانتو فرم اداری به راحتی و اندازه مناسب و آزاد آن بیشترین توجه بشود.

 

چگونه مانتو فرم متناسب انتخاب کنیم؟

اندازه مناسب و راحت مانتو فرم اداری مهم‌ترین نکته‌ای است که خانم‌های شاغل در هنگام انتخاب و خرید مانتو لازم است به آن توجه داشته باشند. پوشیدن یک مانتو فرم اداری تنگ و کوتاه با اینکه ممکن است برای مدت کوتاهی به خانم‌ها احساس برازندگی و جذابیت بیشتری بدهد، اما همین موضوع باعث می‌شود جنبه حرفه‌ای بودن کار آنها کاهش پیدا کند و غیرحرفه‌ای به نظر برسند.

بهترین راه برای انتخاب مانتو فرم متناسب توجه به راحتی آن در حین انجام فعالیت‌های روزمره و وظایف کاری است. همچنین انتخاب مانتوهایی که از جنس پارچه مرغوب تولید شده‌اند و همزمان با زیبایی و خوش‌فرم بودن، خنک و راحت هستند نقش مهمی در عدم بروز مشکلات پوستی، گوارشی و عصبی دارد. اما همین جا بد نیست به این نکته هم توجه داشته باشیم که پوشیدن مانتو فرم اداری گشاد راهکار مناسبی برای جلوگیری از این مشکلات نیست و بهتر است راحتی و برازندگی مانتو همزمان مورد توجه قرار بگیرد.

 

جمع‌بندی

در این مطلب از ایندو فرم مشکلاتی که با پوشیدن مانتو فرم اداری تنگ امکان بروز دارند معرفی شده و مورد بررسی قرار گرفتند. ایندو فرم یک برند تولید لباس فرم اداری خانم‌ها و آقایان است که در زمینه تولید انواع مانتو فرم اداری، کت‌وشلوار رسمی، و همچنین لباس‌های مزونی خانم‌ها فعالیت دارد. در فروشگاه برند ایندو می‌توانید انواع مانتو فرم اداری با طراحی زیبا و منحصربه‌فرد با کیفیت مرغوب را انتخاب و خریداری کنید.


Instagram

مطالب مرتبط