خانهوبلاگ
برای مصاحبه کاری چه بپوشیم؟

برای مصاحبه کاری چه بپوشیم؟

برای مصاحبه کاری چه بپوشیم؟
تعداد بازدید :182
تعداد دیدگاه :0
آخرین به روز رسانی :۱۴۰۳/۳/۲۹, ۱۲:۵۳

مصاحبه کاری می تواند امری بسیار استرس زا باشد.

وقتی به یک مصاحبه کاری می روید تلاش برای آرام بودن و تحت تاثیر گذاشتن مصاحبه کننده معمولا به شدت شما را تحت فشار می گذارند.

یک راه برای آنکه با اعتماد به نفس و از نظر عصبی آماده باشید آنست که لباس مناسبی انتخاب کنید.

البته لباس خاصی وجود ندارد که برای هر شرایطی مناسب باشد. ما در اینجا سه پیشنهاد مهم برای آمادگی برای این روزمهم آورده ایم

 

۱. کت به همراه یک بلوز

آیا دوس دارید با اعتماد به نفس وقدرت وارد محیط کارتان شوید؟ با یک ژاکت کتی چه بهترین لباستان را بپوشید و چه متوسط٬ مرتب و قانونمند به نظر می آیید.

هوا سرد است؟ می توانید لباس زیر کت را بافت بپوشید. اگر استرس این را هم دارید که اثر عرق شما روی لباس پیدا شود می توانید از پد های عرق مخصوص لباس هم استفاده کنید. سعی کنید لباس های فانتزی و راحتی نپوشید.


۲. از شلوار های تیره٬ پارچه ای و با رنگهای خنثی در مصاحبه کاری استفاده کنید

شلوار های پارچه ای خط اتو دار انتخاب مناسبی برای ملاقات های کاری شما هستند. با اینحال اگر فکر می کنید برای قرار شما زیادی رسمی هستند میتوانید از جین های تیره هم استفاده کنید. استفاده از جین برای محیط های رسمی موضوعی بحث برانگیز است. بااینحال اگر برای استارتاپ و یا کاری که کمتر رسمی است حاضر می شوید میتوانید از جین های ساده و راسته استفاده کنید. این شلوار ها جایگزین مناسبی برای جین های اسکینی هستند و ترکیب آنها با کفش پاشنه بلند بسیار مناسب می شود. اگر برای مکان رسمی تری آماده می شوید شلوار های پارچه ای انتخاب بسیار مناسبی هستند. بهترین رنگ برای این شلوار ها هم مشکی٬ بژ٬ سرمه ای و خاکستری است. بهترین انتخاب ها هم فیت و یا راسته است.


۳. اکسسوری هایتان را برای مصاحبه کاری تمیز و مینیمال انتخاب کنید.

کفش های شما برای قرار اداری باید راحت و تمیز باشند. سعی کنید کفش اسپورت نپوشید و بجای آن از کفش های پاشنه کوتاه و یا تخت استفاده کنید. کفش های با پاشنه ی خیلی بلند هم انتخاب مناسبی نیستند چرا که هم ممکن است تعادلتان را از دست بدهید و هم اینکه حواستان را پرت کنند. کفش های پاشنه بلند که پاشنه ی پهنی دارند بهترین انتخاب برای ظاهرمناسب به همراه راحتی هستند. مهم نیست چقدر قرار کاری شما غیر رسمی باشد بازهم استفاده از جواهرات و اکسسوری مینیمال انتخاب مناسبی برای خوب بنظر رسیدن کل استایل شماست.

آیتم مهمی که باید به آن توجه بسیاری شود یک ساعت با کیفیت٬ گران قیمت و مناسب است. چراکه نه تنها در ظاهر شما بسیار تاثیر دارد بلکه می توانید زمان را هم تحت کنترل داشته باشید. ساعت شما عضو بسیار مهمی در ظاهر شماست که باید در انتخاب آن وسواس به خرج دهید. وبسایت مدیسه  هم یک وبسایت ایرانی معتبر در زمینه ی فروش ساعت های کلاسیک و اسپورت٬‌ پیشنهاد ایندو به شماست که در آن می توانید برند های مختلف را خریداری کنید.

مانتو اداری

در نهایت اگر می خواهید برای قرار های کاری خود بی نقص و قدرتمند بنظر بیایید می توانید از مانتو های اداری استفاده کنید. اگر در انتخاب لباس مناسب و ست کردن رنگهایی که کنار هم مناسب بنظر می آیند مشکل دارید هم می توانید مطلب ما دررابطه با ست کردن رنگها را مطالعه کنید.

مانتو اداری ایندو٬ تهیه و تولید شده با بالا ترین استانداردها بهترین انتخاب برای خاص پسندانی است که به کیفیت اهمیت می دهند.


Instagram

مطالب مرتبط