خانهوبلاگ
چه مدل آرایش برای خانم ها مناسب فضای کاری و اداری است؟

چه مدل آرایش برای خانم ها مناسب فضای کاری و اداری است؟

چه مدل آرایش برای خانم‌ها مناسب فضای کاری و اداری است؟
تعداد بازدید :1005
تعداد دیدگاه :0
آخرین به روز رسانی :۱۴۰۳/۳/۲۲, ۱۴:۵۹

بسیاری از شما خانم‌های عزیز، در طول روز ساعات زیادی را در محل کار یا اداره سپری خواهید کرد. بنابراین داشتن یک چهره جذاب، شاداب و زیبا در چنین محیط‌های لازم است. آرایش برای خانم‌ها در محل کار باید، ملایم باشد تا وقار و متانت شما را به خوبی نشان دهد.

آیا فقط آرایش برای نشان دادن شخصیت شما در محیط کار کافی است؟ خیر، شما باید استایل لباس‌های خود در محیط کار را هم در نظر داشته باشید. برای خرید بهترین مانتو شلوار اداری یا فرم‌های اداری سری به سایت ما بزنید. ما، در ایندوفرم خاص‌ترین الگوها را برای دوخت مانتوهای خود در نظر داریم. اما اگر می‌خواهید بدانید که چگونه آرایش کنید تا شخصیتتان در محیط کار حفظ شود؛ تا پایان این مطلب از ایندوفرم با ما همراه باشید.

 

لوازم آرایش برای خانم‌ها در اداره

میکاپ و آرایش صورت شما، باید متناسب با موقعیت که در آن قرار گرفته‌اید؛ باشد. به طور مثال از مدل آرایشی که برای رفتن به یک عروسی استفاده خواهید کرد، مطمئنا نمی‌توانید در محل کار استفاده کنید. البته باید در محل کار، چهره آراسته و ظاهر زیبایی داشته باشید.

برای رسیدن به این آراستگی، باید از قواعد خاصی پیروی کنید. یکی از مهم‌ترین این قواعد، استفاده از آرایش صورت ملایم بوده و برای اینکه این مدل آرایش برای خانم‌ها، در محل کار یا ادره صورت بگیرد؛ نیاز‌مند لوازم آرایشی خاصی خواهند بود.

به طور مثال شما برای داشتن یک آرایش زیبا و ملایم روی صورت خود، باید از کرم مرطوب‌کننده، ضد آفتاب، پرایمر و کانسیلر استفاده کنید. استفاده از مدادی همرنگ ابرو طبیعی یا هماهنگ با رنگ مو‌ها، در زمان آرایش ابرو‌ها لازم است.

هر کدام از اعضای صورت، لوازم آرایشی خاصی را طلب کرده و شما باید مناسب با آرایش ملایمی که برای محل کار خود انتخاب کرده‌اید، پیش روید. در صورت استفاده از لوازم آرایش اصل، مطمئنا میکاپ صورت مدت زمان طولانی بدون کوچک‌ترین تغییری روی صورت شما باقی خواهد ماند.

مدل های آرایش در سر کار

راز و رمز‌های آرایش صورت خانم

شاید شما نیز این جمله را شنیده باشید که «استفاده از آرایش برای خانم‌ها، در محیط کار منجر به ایجاد حس اعتماد به نفس خواهد شد. » اکنون شما می‌توانید با استفاده از یک آرایش ملایم و زیبا، درست بودن یا اشتباه بودن این جمله را مورد ارزیابی قرار دهید.

بدون شک پس از استفاده از میکاپ روی صورت و ظاهر زیبا، علاوه بر اعتماد به نفس حس موفق بودن در کار را نیز تجربه خواهید کرد. آرایش برای خانم‌ها، با راز و رمز‌های همراه بوده و از اصلی‌ترین آن‌ها، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

وجود یک بالم لب، در کیف شما واجب است

وقتی ساعت‌های بسیاری را در محل یا اداره هستید، بدون شک لب‌های شما دچار خشکی یا ترک خوردگی خواهد شد. در این زمان همراه داشتن بالم لب با کیفیت و استفاده از آن، منجر به از بین رفتن خشکی لب‌ها خواهد شد. البته هنگام خرید بالم به اصل بودن و وجود متریال با کیفیت در آن توجه کنید؛ زیرا در صورت استفاده از بالم‌های بی‌کیفیت، ترک خوردگی‌های لب بیشتر خواهد شد.

صبح زود بیدار شوید

در صورتی که صبح‌ها، زود بیدار شوید؛ وقت کافی برای دوش گرفتن و انجام یک میکاپ ساده، ملایم و زیبا روی صورت خود را خواهید داشت. انجام هر کدام از این کار‌ها، نیاز‌مند صرف وقت بوده و عجله‌ای آماده شدن برای محل کار، ظاهر زیبایی را برای شما همراه نخواهد داشت.

از یک میکاپ ملایم روی صورت استفاده کنید

آرایش برای خانم‌ها در محل کار، باید ملایم باشد. در چنین موقعیت‌هایی، خانم‌های شاغل نباید از آرایش خیره‌کننده برای چشم‌ها و لب استفاده کنند. بنابراین با توجه به این نکات، آرایش صورت شما وقت زیادی نمی‌خواهد و در صورت استفاده از لوازم آرایشی اصل و با کیفیت، این کار زود انجام خواهد شد.

آب بخورید

یکی از مهم‌ترین راز‌های شاداب نگه داشتن پوست، نوشیدن حداقل ۶ لیوان آب در روز است. آب نوشیدن ربطی به فرآیند آرایش کردن شما برای محل کار ندارد؛ اما برای محافظت پوست صورت شما، لازم خواهد بود.

به حمام رفته و دوش بگیرید

پس از بیدار شدن در صبح، ابتدا به حمام بروید تا دوش بگیرید. در صورت انجام این کار علاوه شادابی چهره، سرحال‌تر به نظر خواهید رسید. بسیاری از خانم‌ها قبل از خواب، روش‌های برای مراقبت پوست خود انجام خواهند داد. این عزیزان می‌توانند صبح‌ها به کمک اسفنج کونیاک یا آب، صورت خود را از مواد آرایشی باقی مانده پاک کنند. البته شما می‌توانید در صورت داشتن وقت کافی، قبل از میکاپ صورت نیز این کار را انجام دهید.

حتما کرم ضد آفتاب، روی صورت خود بزنید

استفاده از کرم ضد آفتاب، فقط برای جلوگیری از آسیب‌های ناشی از تشعشعات آفتاب نیست. این کرم از پوست صورت در برابر تشعشعات کامپیوتر و لپ تاپ نیز، محافظت خواهد کرد. البته این نکته را به یاد داشته باشید که هر دو ساعت یک بار، کرم ضد آفتاب را تمدید کنید.

صورت خود را در اداره، بشوئید

آرایش یا میکاپ طولانی روی صورت، چهره شما را خسته نشان خواهد داد. بنابراین شما می‌توانید به کمک یک دستمال مرطوب یا آب، آرایش چهره خود را پاک کنید. البته پس از رسیدن به خانه، حتما مراحل پاکسازی صورت از لوازم آرایشی را با دقت انجام دهید تا چهره شما شادابی خود را باز یابد.

حتما یک مرطوب‌کننده با خود به همراه داشته باشید

استفاده از کرم مرطوب‌کننده مانند کرم ضد آفتاب، ضروری است. زیرا پوست برای زنده و شاداب ماندن، نیاز‌مند یک کرم مرطوب‌کننده است تا با آن، رطوبت لازم را به دست بیاورد. در صورت داشتن تهویه مناسب در محل کار، تمدید کرم مرطوب‌کننده از سوی شما امری لازم خواهد بود.

حتما مو‌های خود را ببندید

مو‌های خود را با یک کش مو مناسب، ببندید تا در هنگام انجام کار در محل کار مجبور به مرتب کردن مو‌های خود نشوید. برای مدت طولانی باز نگهداشتن مو‌ها، اصلا گزینه مناسبی برای محل کار نخواهد بود؛ زیرا این کار باعث ایجاد لک‌های قارچی روی گردن یا عرق کردن شما، خواهد شد.

 

آرایش کردن در محیط اداری

 

مراحل انجام یک میکاپ ساده مناسب اداره

برای اینکه از یک آرایش ساده و ملایم در محل کار بهره‌مند شوید، باید مراحل میکاپ مناسب چنین محیطی را دقیق انجام دهید. این مراحل آرایش ملایم، عبارت هستند از:

استفاده از کرم برای صورت

برای اینکه پوست صورت شما بدون لک به نظر برسد؛ از کرم روشن‌کننده‌ای که به پوست نزدیک است بهره ببرید. البته کیفیت و اصل بودن کرم، نیز بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

آرایش کردن چشم‌ها و ابرو

در آرایش مناسب محل کار، چشم‌ها نباید جلب توجه کنند؛ بنابراین به کمک ریمل، چشم‌ها را از حالت بی‌روح بودن خارج کنید. همچنین استفاده از خط چشم در آرایش محل کار، ممنوع بوده و در صورت علاقه به استفاده از آن، یک خط چشم نازک در قسمت بالای پلک‌ها کافی خواهد بود.

قبل از کرم زدن به تمام صورت، به واسطه کانسیلر تیرگی دور چشم‌ها را محو کنید. همچنین در صورت استفاده از سایه چشم، رنگ‌های خنثی را انتخاب کنید. ابرو‌ها را نیز با استفاده از مداد ابرو یا سایه، کمی تیره کنید.

آرایش لب

آرایش لب‌ها برای محل کار، یک سری قواعد مخصوص به خود را دارد. به طور مثال، شما امکان استفاده از رژ لبی به رنگ جیغ مانند قرمز را نخواهید داشت. هنگام آرایش برای محل کار، رنگ رژ لب و خط لب بهتر است به هم نزدیک باشد تا آرایش کامل و در عین حال ملایم به نظر برسد.

 

مهم‌ترین نکات آرایش صورت خانم‌ها

در صورتی که دوست دارید در محل کار، به عنوان یک فرد آراسته، موفق و دارای اعتماد به نفس شناخته شوید؛ حتما چند نکته ساده اما مهم را انجام دهید. انجام این نکات، نیاز‌مند صرف وقت زیادی نخواهد بود؛ اما اندکی حوصله و صبر شما را طلب خواهد کرد.

  • به صورت مرتب و منظم، حمام کنید.
  • رنگ رژگونه، رژ و سایه چشم را ملایم و مات انتخاب کنید.
  • لوازم آرایشی انتخابی شما، حتما بدون چربی و با ماندگاری بالایی باشد تا در زمان تمدید آن، وقت زیادی صرف نکنید.
  • با آرایش صورت ملایم، چهره خود را زیبا، جذاب و طبیعی‌تر نشان دهید.
  • ابرو‌هایی خود را همیشه مرتب کنید.
  • ناخن‌ها انگشتان دست را، مرتب کرده و بهتر است خیلی بلند نباشد. اگر به استفاده از لاک روی ناخن‌ها، علاقه‌مند هستید؛ از رنگ‌های مانند پوست پیازی استفاده کنید.
  • وجود کیف لوازم آرایشی و همچنین دستمال مرطوب در محل کار شما، لازم خواهد بود.
  • استفاده از عطر و مام زیر بغل، را فراموش نکنید. البته بهتر است در کیف لوازم آرایشی خود، هر دو را داشته باشید تا در صورت نیاز از آن‌ها استفاده کنید.
  • مو‌های خود را بیش از اندازه از مقنعه یا روسری، بیرون نگذاشته و برای جلوگیری از بهم ریختگی، از تافت استفاده کنید.

سخن پایانی

در صورت استفاده از لباس‌های فرم تولید شده ایندو فرم، از ظاهر زیبایی برخوردار خواهید بود. بنابراین برای کامل کردن آراستگی خود، حتما از یک آرایش ملایم و زیبا در محل کار، استفاده کنید. کادر مجرب سایت ایندو فرم هنگام طراحی، تولید و فروش انواع مدل لباس فرم خانم‌ها و آقایان، از بهترین پارچه‌ها با کیفیت عالی در برش و دوخت استفاده خواهند کرد. البته این مدل لباس‌های فرم اداری و سازمانی از خدمات پس از فروش سایت بهره‌مند بوده و نیرو‌های متخصص آن، تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مشتری انجام خواهند داد.

 

 


Instagram

مطالب مرتبط