خانهوبلاگ
ست کردن کیف و کفش با مانتو فرم سازمانی

ست کردن کیف و کفش با مانتو فرم سازمانی

ست کردن کیف و کفش با مانتو فرم سازمانی
تعداد بازدید :738
تعداد دیدگاه :0
آخرین به روز رسانی :۱۴۰۳/۳/۲۶, ۱۶:۱۸

مد همیشه تلاش می‌کند و سعی دارد ساده‌تر، راحت‌تر و پوشیدنی باشد. بیش از همه، نمی‌خواهد سن زن را با لوازم جانبی یا هر چیز دیگری که برای پوشیدن انتخاب می‌کند، تعریف کند. امروز آداب و رسوم قدیمی دوباره برگشته است. ترکیب‌های زیادی که مطابق با شرایط گذشته تصور می‌شدند و به نظر می‌رسید کاملا منسوخ شد‌ه‌اند، دوباره بازگشته‌اند. ما امروز می‌توانیم کفش‌هایمان را با کیف و مانتوی خود هماهنگ کنیم. بدون اینکه سن ما بیشتر از آن چیزی که هست به نظر برسد. در این مطلب از ایندو فرم، چند پیشنهاد برای مدل سازی صحیح کیف و کفش و مانتو برای شما آورده‌ایم.

 

ست کردن رنگ کیف و مانتو و کفش

سعی کنید رنگ‌هایی که انتخاب می‌کنید، مکمل یکدیگر باشند. رنگی را انتخاب کنید که ظاهر طبیعی شما و نکات مثبت در انتخاب لباس شما را نشان دهد. رنگ‌های تیره و یا قوی، با کیف‌های دستی مشکی مناسب است.

بزرگ‌ترین قانون مد امروز، می‌تواند بداهه نوازی باشد. بسته به تن و شکل کفش، می‌توان استایل‌های متفاوتی انتخاب کرد که همچنان خوب هم به نظر برسند. اگر کیف دستی شما مشکی است، می‌توانید از یک شال قهوه‌ای استفاده کنید. اما کفش شما باید رنگ دیگری داشته باشد. برای مانتوهای فرم با ترکیب رنگ سیاه و سفید، کیف شما باید دارای پالت مشابه باشد. می‌توانید یک کیف چاپی به همراه داشته باشید. به عنوان مثال، اگر مانتو فرم  شما به رنگ مشکی است، همراه داشتن کیف چاپی پلنگی که دارای تن‌های سفید، سیاه یا حتی کرم رنگ است، اشکالی ندارد.

در روزهایی از هفته که به یک رنگ خنثی نیاز دارید و از پوشیدن رنگ سیاه خسته شده‌اید، سایه‌های مختلف قهوه‌ای و آبی یک جایگزین عالی هستند. برای محل کار، این رنگ‌های بی‌خطر را با کیف‌های دستی زرد، سبز و بنفش مطابقت دهید. برای مانتو‌هایی به رنگ پاستلی، می‌توانید مجموعه‌ای دیگر از قوانین را دنبال کنید. از رنگ‌های پاستلی، مانند آبی روشن، اسطوخودوس، صورتی کمرنگ و سبز استفاده کنید. این رنگ مانتو را می‌توان با کیف و کفش‌هایی به رنگ طوسی، سفید و یا ذغالی ست کنید. به طور کلی، کیف و کفش شما، مانند مانتوی شما، باید در بالابردن نکات مثبت، شما را یاری کند و شما را از داشتن یک ظاهر ناپسند دور کند.

یک خبر خوب برای دوستداران کیف چرمی این است که چرم، همه کاره است و با اکثر مانتو‌ها ست می‌شود. کیف‌های چرمی نرم، متناسب با مانتوهای خنک تابستانی هستند و کیف‌های چرمی با ساختار بهتر و سنگین‌تر، باعث ایجاد جاذبه یک استایل زمستانی می‌شوند.

 

ست کردن شال زنانه و مانتو فرم 

مانتو فرم اداری

 

آیا کیف و کفش شما حتماً باید از یک رنگ و مدل باشند؟

در اینجا باید به شما بگوییم که لازم نیست کیف و کفش شما نسخه‌های دقیقی از یکدیگر باشند. اما قطعاً نباید کاملاً با یکدیگر متضاد باشند. اگر تن خاصی از کفش‌های بنفش و اسطوخودوسی را پوشیده‌اید، شما نباید کیفی را انتخاب کنید که با این رنگ مخالف باشد. خوشبختانه، رنگ‌های زیادی وجود دارد که با رنگ بنفش هماهنگ می‌شود. شما می‌توانید یک کفش به رنگ بنفش را با کیفی به رنگ مشکی، نارنجی یا زرد روشن و یا پاستلی مطابقت دهید. قطعاً یک کیف دستی به رنگ قرمز تیره اصلاً انتخاب مناسبی نیست. چرا که تضاد در این زمینه هدف ما نیست.

 

رنگ‌های متنوع برای کیف دستی

کیف‌های دستی که بیشترین کاربرد را دارند، به رنگ قهوه‌ای و سیاه هستند. این رنگ‌ها باید با یک مانتو به رنگ خنثی سازگار باشد. به عنوان مثال، اگر یک مانتوی سیاه، قهوه‌ای، خاکستری یا سرمه‌ای دارید، کیف چرمی مشکی بسیار به کار شما می‌آید. اگر کمد مانتوهای شما خنثی، قهوه‌ای یا بژ است، یک کیف چرمی قهوه‌ای انتخاب بسیار مناسبی است. اگر فقط یک یا دو کیف دستی دارید، به دنبال کیف‌های با سبک ساده و بدون تزئینات فلزی زیاد باشید تا بتوانید با اکثر مانتو‌های خود، از آن استفاده کنید.

یک کیف دستی رنگی، با هر مانتو به رنگ خنثی هماهنگ می‌شود. همچنین با بسیاری از مانتوهای رنگی هم به کار می‌آید. هنگام انتخاب کیف دستی، مطمئن شوید که به اندازه کافی بزرگ است و هر آنچه که باید با خود حمل کنید در خود جای می‌دهد.

به طور کلی، به کمد مانتوهای خود نگاه کنید. اگر کمد مانتوی شما بیشتر به رنگ زرد است و از رنگ‌هایی مانند سایه‌های پاییزی در آن استفاده شده است، کیف برنزه گرم‌تر یا زردتر، بهتر است. اگر کمد شما از مانتو‌های با رنگ‌های روشن پر شده است، احتمالاً کیف با رنگ‌های قهوه‌ای مایل به زرد، بهتر به نظر می‌رسد.

 

ست کردن کیف و کفش اداری

 

هماهنگی کیف و کفش با مانتو فرم

کیف و کفش ست، برای زمانی مناسب است که شما رنگ‌ها و الگوهای مختلف زیادی برای مانتو و شال خود می‌پوشید و سایر موارد برای خنثی ماندن لازم است. در صورتی که می‌خواهید برعکس این کار را انجام دهید، می‌توان یک مانتوی فرم مشکی یا یک مانتو با یک طرح کاملا ساده بپوشید. بهتر است در این موارد، کیف و کفش را به عنوان لوازمی در بیاورید که نسبت به رنگ مانتویی که پوشیده‌اید، کمی بیشتر به چشم بیاید. اگر چنین ترکیبی را می‌پسندید، کیف و کفشی با رنگ‌های جذاب یا با طرح‌هایی مانند گل انتخاب کنید. زیرا این لوازم جانبی در کنار یک مانتوی فرم خنثی، کاملا به چشم می‌آید و تمام توجه‌ها را به خود جلب می‌کند.

اگر عاشق کارهای کلاسیک هستید، سعی کنید خیلی خودتان را محدود نکنید. زیرا در نهایت خسته کننده به نظر می‌رسید. همیشه خطر کمی وجود دارد که کفش و کیفی که برای مانتو خود انتخاب می‌کنید، شما را پیرتر نشان دهد. به نظر می‌رسد که بسیاری از زنان درک کافی از این موضوع ندارند و تمام توجه خود را روی مانتو و شال خود متمرکز می‌کنند و لوازم جانبی را فراموش می‌کنند. اگر یک مانتو کلاسیک را انتخاب کرده‌اید، سعی کنید با لوازم جانبی مثل کیف و کفش خود بازی کنید. با شجاعت به دنبال رنگ‌ها، الگوها، پاشنه‌ها و هر چیز جالب و خارج از محدوده باشید. با یک پیچ و تاب متفاوت و جسورانه، می‌توان رنگ‌ها را به راحتی با هم تطبیق داد.

آماده استثناها باشید

 همیشه استثناهایی در قوانین وجود دارد که اشکالی ندارد. گاهی اوقات، زیباترین کفش‌ها و کیف همراه آن‌ها را پیدا می‌کنیم که فقط آن‌ها را دوست داریم و خرید آنها اشکالی ندارد. اما اگر شما، کیف و کفش را با هم می‌خرید، حتما به این معنا نیست که باید آن‌ها را با هم بپوشید. بلکه می‌توانید از ترکیب کیف و کفش جدید خود، با کیف و کفش‌هایی که از قبل داشتید، استفاده کنید. شما می‌توانید، به راحتی این لوازم را با هم مخلوط کنید و مطابقت دهید و به راحتی آن‌ها را با مانتویی که می‌پوشید تنظیم کنید.

 

جادوی رنگ قهوه‌ای با سیاه

 قهوه‌ای و سیاه، سایه‌هایی هستند که در تابستان و زمستان بی‌انتها هستند. به نظر می‌رسد انتخاب یک کیف و کفش یک‌رنگ کاملاً مناسب باشد. به علاوه می‌توان از آن‌ها به صورت جداگانه نیز استفاده کرد. قهوه ای و مشکی، دو رنگ اساسی به شمار می‌روند و به شما فرصت اشتباه نمی‌دهند. چرا که هرگز نمی‌توانید لوازم جانبی زیادی از هر کدام از این دو رنگ داشته باشید. علاوه بر این، بهتر است از چرم مرغوب ساخته شده باشند. این رنگ‌ها از مد نمی‌افتند و سال‌های سال می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. همچنین با اکثر مانتوهای فرم، ست می‌شوند. به همین دلیل، ارزش این را دارند که مبلغ بیشتری برای خرید آن‌ها هزینه کنید.

 

کیف و کفش قهوه ای

 

کفش راحت

هیچ مانتویی بدون یک جفت کفش متناسب کامل نیست. بهتر است این کفش شما راحت باشد. خواه در یک بیمارستان کار می‌کنید یا یک کافه. به هر حال داشتن یک کفش راحت و در عین حال شیک و زیبا، بسیار مهم است. پوشیدن یک کفش راحت با حداقل تزیینات، مناسب هر محل کاری است. اگر کفشی که انتخاب می‌کنید راحت باشد، در تمام طول روز احساس آرامش بیشتری دارید و خستگی کمتری را احساس می‌کنید. شما می‌توانید رنگ‌های تیره کفش را برای یک مانتو با رنگ خنثی انتخاب کنید. کفش‌های پاشنه دار، ایستادن به مدت طولانی را برای شما زجرآور می‌کنند. اما یک کفش شیک و راحت، می‌تواند برای تمام روز شما در محل کار بسیار ایده‌آل باشد.

کفش با رنگ‌های شاد، مانند آبی و سبز، در ماه‌های گرم سال بسیار عالی به نظر می‌رسند. به خصوص اگر با یک مانتو با رنگ شاد ست شوند. اگر کفش تخت انتخاب می‌کنید، خیالتان از این بابت راحت است که دویدن از مکانی به مکان دیگر در محل کار اصلاً درد آور نیست. کفش های تخت یا کفش‌هایی با پاشنه کوتاه، از پاهای شما به خوبی محافظت می‌کند و به شما احساس سبکی می‌دهند.

با اینکه بسیاری از افراد، کفش‌های تخت و راحت را برای محل کار ترجیح می‌دهند، اما اگر می‌خواهید قد بلندتر به نظر برسید، می‌توانید کفش پاشنه دار را انتخاب کنید. سعی کنید کفشی که انتخاب می‌کنید، تعادل شما را حفظ کرده و از لیز خوردن شما جلوگیری کند. برای راحتی بیشتر می‌توانید از کفی راحتی، در داخل کفش خود استفاده کنید و تمام روز را با خیال راحت روی پاهای خود بایستید.

به هر حال شما در هر پستی که کار می‌کنید، ایستادن روی پاهایتان در تمام روز می‌تواند کمی دردناک باشد. انتخاب یک کفش تخت و راحت و در عین حال شیک و زیبا می‌تواند احساس آرامش و زیبایی شما را حفظ کند. پاشنه کم و یا حتی تخت، بهترین چیز برای یک دختر شیک پوش است. این کفش ها در عین زیبایی، در هر زمان از سال استفاده می‌شوند و از پاهای شما به خوبی محافظت می‌کنند. کفش‌های تخت تقریباً با هر مانتویی ست می‌شوند و یک ظاهر و استایل شیک به شما می‌دهد. اگر یک استایل چهارفصل می‌خواهید، رنگ‌های آبی سیاه و خاکستری را در نظر داشته باشید و کمد کفش کیف و لباس‌های خود را با رنگ‌های شرابی، نعنایی یا قهوه‌ای رنگ پر کنید.

 

مانتو شلوار اداری 

مانتو شلوار اداری

 

آیا کیف دستی شما باید با مانتو و کفش شما مطابقت داشته باشد؟

 هیچ کس دوست ندارد از مد عقب بماند. کیف دستی یک وسیله جانبی عالی است. بیشتر خانم‌ها، بیش از یک کیف دستی دارند که برای موارد مختلف و با مانتو‌های مختلف از آن استفاده می‌کنند. البته خانم‌هایی هم پیدا می‌شوند که اهمیتی به این موضوع نمی دهند و کیف خود را با آن چه می پوشند هماهنگ نمی‌کنند. انتخاب کیف دستی شما، به سبک زندگی شما بستگی دارد. کیف شما باید متناسب با سبک و شخصیت شما باشد. نه اینکه فقط با مانتویی که قرار است آن را بپوشید تناسب داشته باشد.

تطبیق رنگ کیف و کفش با مانتو، ممکن است دشوار به نظر برسد و شاید تصمیم گیری در مورد این که کیف شما با کفش شما چه جور است، چندان آسان نباشد. خوشبختانه، مارک‌های ارزان قیمت و شیکی در بازار وجود دارند که گزینه‌های زیادی را پیش روی شما قرار می‌دهند. یادگیری اینکه کیف دستی مناسب برای سبک شما چیست و چگونه می‌توانید آن را با کفش و مانتوی خود ست کنید، می‌تواند به شما کمک کند تا دانش خود را در زمینه مد و فشن بالاتر ببرید.

 

مواردی که باید در انتخاب کیف دستی خود در نظر بگیرید کدامند؟

  • تنظیم لباس شما
  • الگوهای لباس شما

مانتوی شما رسمی است یا غیر رسمی؟ اداری است یا معمولی و یا مجلسی؟ این که چه مانتویی می‌پوشید و چه کیفی را با خود حمل می‌کنید، قبل از هر چیز به موقعیت مناسب شما بستگی دارد. به طور کلی، کیف‌های بزرگ هاله‌ای آرام می‌بخشند و کیف‌های کوچک، به ظرافت شما می‌افزایند. به همین دلیل، کیف‌های بزرگ را با مانتو‌های معمولی و غیررسمی و کیف‌های کوچک را با مانتو‌های رسمی ست کنید. انطباق زیاد بین مانتو و کیف، برای ضریب سبک شما کاملاً مضر است و شما نباید مانند یک مانکن یکنواخت و تکراری به نظر برسید. کیف‌ها با ضریب سبک خاص خود، چیزهای زیادی را می‌گویند. اگر از مانتوی خود، برای بیان یک سبک استفاده می‌کنید، بگذارید کیف شما، پیام شیک و ظریف خاص خود را به آن اضافه کند.

یک قانون کلی که همیشه به کار می‌آید این است که، اگر شما همیشه یک مانتو خنثی بپوشید، خیلی راحت‌تر می‌توانید کیف و کفش خود را با آن مطابقت دهید. اگر مانتو فرم شما به رنگ خاکستری است، می‌توانید برای کیف و کفش خود، از رنگ‌ها و طرح‌های سرگرم کننده استفاده کنید. مانتویی که رنگ‌های ثابت زیادی دارد، می‌تواند به راحتی با کیف و کفشی که دارای بافت یا رنگ اضافی است، درخشان‌تر به نظر برسد.

قانون دیگر انتخاب کیف، بر اساس مناسبت است. کیف دستی با رنگ‌های تیره و جنس سفت، برای یک لباس تجاری مناسب است. این ظاهر برای محل کار هم بسیار عالی به نظر می‌رسد و به شما اجازه می‌دهد انتخاب بیشتری برای کیف‌های کمد خود داشته باشید. در عین حال، شما احتمالاً باید از کیف‌های سفت و سخت برای مانتوهایی که راحتی بیشتری دارند اجتناب کنید. اگر دوست دارید از مانتوهای راحت و معمولی استفاده کنید، کیف دستی شما هم باید با ظاهر آن مطابقت داشته و بافت نرمی داشته باشد.

 

در این مقاله از ایندو فرم، به تطبیق پذیری کیف و کفش با مانتو فرم پرداخته شد. اما فراموش نکنید علاوه بر سازگاری این موارد با یکدیگر، باید ماندگاری، اندازه، استحکام و سستی هر کدام از آن‌ها را هم مد نظر داشته باشید. همه این‌ها، مواردی هستند برای هنگامی که می‌خواهید استایل مناسبی را برای پوشش خود در محل کار انتخاب کنید.


Instagram

مطالب مرتبط