خانهوبلاگ
بررسی مدل مانتو شلوار بارداری اداری

بررسی مدل مانتو شلوار بارداری اداری

بررسی مدل مانتو شلوار بارداری اداری
تعداد بازدید :842
تعداد دیدگاه :0
آخرین به روز رسانی :۱۴۰۳/۳/۲۲, ۱۴:۴۸

انتخاب لباس برای دوران بارداری، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های بانوان است. اگر یک خانم باردار شاغل هم باشد، حساسیت در انتخاب لباس بیش‌تر می شود و احتمالا با دقت بالایی لباس خود را انتخاب می‌کند. لباس فرم اداری با لباس‌های روزمره متفاوت است و حالت رسمی دارد. به همین دلیل انتخاب مدل مانتو شلوار بارداری برای محیط کار بسیار مهم است و به بودجه، سلیقه و نیاز شما بستگی دارد.

با مراجعه به سایت ایندوفرم امکان خرید آیتم‌هایی مثل مانتو فرم، مقنعه اداری ، مانتو شلوار اداری، مانتو و شومیز و لباس‌های مزونی و... وجود دارد. بدین ترتیب شما می توانید با پیدا کردن تیپ و استایل خاص خود، دوران شیرین بارداری را به خوبی بگذرانید. در این مطلب همراه ما باشید تا مدل‌های مانتو شلوار بارداری اداری را بررسی کنیم.

 

مانتو شلوار بارداری اداری چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین مانتو شلوار بارداری اداری علاوه بر داشتن فرم شیک و رسمی، به شما احساس راحتی می‌دهد. این فرم باید طرح ساده‌ای داشته باشد و می‌توانید آن را با مقنعه بپوشید. شلوار این فرم نیز به صورت ست با مانتو دوخته می‌شود و مدل آزاد دارد. البته یک مانتو رسمی باید قابلیت ست کردن با شلوار‌های مختلف را داشته باشد. یکی از بهترین مانتو‌های اداری، مدل پلیسه دار است. با خرید این مانتو‌ها هر چقدر که سایز شکم پهلوی شما بیش‌تر شود، سایز لباس نیز بزرگ‌تر می‌شود. پس از پایان دوران شیرین بارداری نیز، همچنان مانتو پلیسه قابل استفاده است.

اگر مانتوی بارداری را برای محیط‌های کاری و رسمی می‌خواهید، رنگ‌های تیره، شیک‌تر به نظر می‌رسند و اولویت بیش‌تری برای انتخاب دارند. با این وجود، رنگ‌های روشن هم مناسب بوده و پیشنهاد می‌شوند؛ زیرا اعتماد به نفس شما را افزایش داده و استایل خاص و منحصر به فردی ایجاد می‌کنند. در هر صورت مانتو شلوار اداری بارداری دارای تنوع بالایی در طرح، رنگ و مدل است. به همین دلیل هر فرد با توجه بودجه، توانایی و سلیقه خود یک ست زیبا را انتخاب می‌کند. 

ناگفته نماند که اگر جنس لباس شما از الیاف طبیعی باشد، احساس راحتی و آرامش بیش‌تری هم به شما می‌دهد. الیاف مصنوعی مقاومت خوبی در برابر سرما ندارد و برای پاییز و زمستان پیشنهاد نمی‌شود. از این رو بهتر است مانتو شلوار شما از میان پارچه‌های باکیفیت و ضد حساسیت انتخاب شود تا مادر باردار و فرزند او احساس راحتی کنند.

مانتو بارداری اداری

انواع مانتو اداری بارداری

مانتو‌های بارداری دارای جنس، طرح و رنگ‌های متنوعی هستند. همچنین به صورت مجلسی، اداری، اسپرت و... تولید می‌شوند. انتخاب لباس اداری مناسب برای دوران شیرین بارداری حساسیت بالایی برای بانوان شاغل دارد. شما به عنوان یک خانم باردار باید در آن لباس، احساس راحتی کنید. این لباس باید سبک و نرم بوده و در عین سادگی، زیبا باشد.

مانتو نخی مخصوص دوران حاملگی

این مدل مانتوی نخی، نرم، راحت و خنک است و بهترین گزینه برای تابستان محسوب می‌شود. به عنوان یک خانم باردار و شاغل می‌توانید با پوشیدن این مانتو تا حد زیادی احساس راحتی کنید. از این رو اگر در فصل‌های بهار و تابستان سر کار می‌روید، خرید مانتو نخی را در اولویت قرار دهید. این مدل مانتو می‌تواند با شلوار پارچه‌ای آزاد ست شده و به عنوان استایل رسمی در محیط‌های کاری پوشیده شود.

مانتو ریون مخصوص دوران حاملگی

یکی از انواع مانتو‌های اداری از جنس ریون است. این سبک پارچه بسیار پرطرفدار است و با آن انواع ست‌های مجلسی، اسپرت، اداری، تابستانی و... دوخته می‌شود. شما می‌توانید مانتو ریون را با توجه به سلیقه خودتان، به صورت کوتاه یا بلند بخرید. انعطاف‌پذیری یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ریون است و ست مانتو شلوار این پارچه به دلیل داشتن خاصیت کشسانی برای دوران بارداری پیشنهاد می‌شود.

مانتو پانچ مخصوص دوران حاملگی

یکی از جدیدترین مدل‌های مانتو، مدل پانچ است که به صورت فری سایز تولید می‌شود. این مانتو ترند این روز‌های شبکه‌های اجتماعی به حساب می‌آید و فروش زیادی را به خود اختصاص داده است. مانتو پانچ مخصوص حاملگی، طرح و رنگ‌های جذاب و متنوعی داشته و به صورت کوتاه و بلند تولید می‌شود. این مدل مانتو آستین‌های آزادی دارد و بسیار راحت است. به همین دلیل برای دوران حاملگی و شیردهی پیشنهاد می‌شود. جنس این مانتو نیز ممکن است نخی، لنین و... باشد. قیمت آن هم با توجه به جنس و مدلی که دارد تعیین می‌شود. مانتو پانچ قیمت مناسبی دارد و می‌تواند پس از پایان دوران بارداری هم پوشیده شود. از طرفی برای محیط‌های رسمی و اداری نیز مناسب است‌.

مانتو شلوار کرپ مازراتی مخصوص دوران حاملگی

یکی از پرفروش‌ترین ست‌های مانتو شلوار اداری مربوط به پارچه کرپ مازراتی است. با توجه به سایز خود می‌توانید یکی از رنگ‌های متنوع این مانتو شلوار را خریداری و آن را در محیط‌های کاری رسمی و اداری بپوشید. معمولا مانتو بارداری به صورت بلند طراحی می‌شود و برای تمام فصول مختلف سال مناسب است. همچنین تنوع رنگی آن، رنگ‌های مشکی، سرمه‌ای، نوک مدادی و... را شامل می‌شود. 

مانتو شلوار کرپ مازراتی در سایزهای مختلفی دوخته می‌شود و با پوشیدن آن احساس راحتی می‌کنید. به همین دلیل با داشتن فرم رسمی برای ادارات و محیط‌های کاری مناسب است. همچنین دکمه‌های بالاتنه آن به راحتی باز شده و می‌توانید به کودک خود شیر دهید. شلوار ست آن نیز کاملا راحت است و هیچ فشاری به جنین داخل شکم وارد نمی‌کند. مانتو کرپ مازراتی بهتر است با شلوار هم جنس خود ست شود.

 

مانتو اداری رسمی بارداری

 

نکات مهم خرید مانتو شلوار بارداری اداری

نوع الیاف و پارچه مانتو شلوار بسیار مهم است. مانتو شلوار اداری شما باید از الیاف طبیعی تولید شده باشد. بهتر است سایز آستین‌های مانتو شلوار بارداری اداری کمی بزرگ باشد تا در صورت تغییر سایز نیز مانتو کوچک یا گشاد نشود. در دوران بارداری سایز قسمت‌های شکم، مچ، بازو و حتی پا‌ها تغییر می‌کند. مانتوی انتخابی باید قد مناسبی داشته و خیلی بلند نباشد. از طرفی انتخاب مانتو شلوار سایز بزرگتر، هیچ تاثیری روی راحتی شما ندارد.

بهترین گزینه خرید لباسی است که متناسب با سایز شما باشد و در آن احساس راحتی کنید. قسمت سرشانه و حلقه آستین‌ها باید دقیقا سایز خودتان باشد. در غیر این صورت مانتو روی تن شما بد می‌ایستد. البته پیشنهاد می شود مانتو در بخش‌های شکم، پهلو و سینه کمی آزاد باشد تا فشاری روی جنین وارد نشود.

 

نکات شستشو مانتو شلوار بارداری اداری

برای شستشوی مانتو شلوار بارداری اداری خیلی فرقی ندارد که این کار را با دست یا با ماشین لباسشویی انجام دهید. اما بهتر است قبل از شستشو لکه بری شود. استفاده از یک شوینده ملایم و آب سرد برای شستشوی این مانتو مناسب است. برای شستشو این مانتوها از مواد شوینده آنزیم دار یا سفید‌کننده‌ها استفاده نشود؛ زیرا رنگ و دوام مانتو شلوار را از بین می‌برد. در هنگام شستشو مانتو با دست باید لباس را به آرامی تمیز کرده و پس از آبکشی، آن را در سایه پهن کنید. در نهایت مانتو شلوار را اتو کرده و آن را در محل کارتان بپوشید.

 

سخن پایانی

در این مقاله مدل‌های مختلف مانتو شلوار بارداری اداری را بررسی کردیم. در پایان پیشنهاد می‌دهیم برای خرید این لباس به سایت ایندوفرم مراجعه کنید. انواع مانتو فرم، مقنعه اداری، مانتو شلوار اداری و حتی مانتو، شومیز و لباس‌های مزونی در این مجموعه موجود هستند. از این رو شما می‌توانید با توجه به سلیقه و بودجه‌ای که دارید، لباس‌های مورد نیازتان را خریداری و استایل خاص و منحصر به فردی داشته باشید. خرید فرم اداری با قیمت مناسب از طریق مراجعه به این فروشگاه امکان پذیر است و لباس خریداری شده می‌تواند پس از دوران بارداری هم قابل استفاده باشد.


Instagram

مطالب مرتبط