خانهوبلاگ
با بهترین آموزشگاه خیاطی در تهران بیشتر آشنا شوید!

با بهترین آموزشگاه خیاطی در تهران بیشتر آشنا شوید!

آموزشگاه خیاطی در تهران
تعداد بازدید :806
تعداد دیدگاه :1
آخرین به روز رسانی :۱۴۰۲/۰۳/۱۶, ۲۳:۴۰

این روز‌ها از افراد زیادی این جملات را می‌شنویم که هر چه قدر کلاس خیاطی می‌روم؛ باز هم نمی‌توانم آن طور که باید برش و دوخت لباس را به درستی انجام دهم. درست است که تمرین و تکرار مدام می‌تواند به شما در افزایش مهارتتان کمک کند؛ اما قبل از هر چیز باید این هنر را به درستی و به شکل اصولی آموزش ببینید.

خیاطی یکی از مهارت‌هایی است که در صورت داشتن مهارت کافی می‌تواند درآمد قابل قبولی را نصیب هنرجویان کند به همین دلیل شناخت بهترین آموزشگاه خیاطی در تهران اهمیت زیادی دارد. ما در این مطلب بهترین آموزشگاه‌های خیاطی در مناطق مختلف تهران را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید با توجه به محل زندگی‌تان از میان آن‌ها یکی را انتخاب کنید.

 

بهترین آموزشگاه خیاطی غرب تهران

بهترین آموزشگاه خیاطی در تهران باید بتواند هنرجویان و علاقمندان به هنر خیاطی را در زمینه‌های مختلف به درستی آموزش دهد؛ بنابراین تنوع در آموزش‌ها را می‌توان یکی از مهم‌ترین ویژ‌‌گی‌های یک کلاس خیاطی خوب دانست. همچنین بهره‌گیری از اساتید مجرب و با تجربه و ارائه مدرک پایان دوره معتبر از دیگر ویژگی‌های یک آموزشگاه خیاطی خوب است. با توجه به این نکات، بهترین آموزشگاه‌های خیاطی که در غرب تهران قرار دارند؛ عبارت‌اند از:

 

آموزشگاه و مزون خیاطی سنجاق

بهترین آموزشگاه خیاطی غرب تهران

آموزشگاه سنجاق را می‌توان به عنوان بهترین آموزشگاه خیاطی در تهران معرفی کرد زیرا در این مجموعه شما می‌توانید صفر تا صد دوخت لباس مجلسی، لباس عروس و مهارت‌های دیگری مانند گلدوزی را آموزش ببینید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره زمان برگزاری دوره‌های مختلف این آموزشگاه می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

آدرس آموزشگاه سنجاقک: محله جنت‌آباد جنوبی و در بلوار لاله شرقی، ساختمان ستاره پلاک ۱۳۲

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۴۳۶۱۵۰ – ۰۹۰۱۲۶۳۴۰۴۲

 

آموزشگاه فنان

آموزشگاه فنان برگزارکننده‌ دوره‌های طراحی لباس و خیاطی در غرب تهران است. هنرجویانی که در این آموزشگاه دوره می‌گذرانند می‌توانند به صورت اختیاری مدرک بین‌المللی پایان دوره خیاطی یا طراحی لباس را دریافت کنند.

علاوه بر این امکان پرداخت شهریه کلاس‌ها به صورت اقساطی نیز وجود دارد. اگر قصد شرکت در کلاس‌های این مجموعه را دارید می‌توانید از شماره‌های زیر با آموزشگاه فنان در ارتباط باشید.

آدرس آموزشگاه فنان: فلکه دوم صادقیه، کوچه احسانگر پلاک ۶

شماره تماس‌: ۰۲۱۹۱۰۰۷۵۱۰ - ۰۹۱۹۹۷۸۸۱۳۹

 

آموزشگاه خیاطی فابرا

نام آموزشگاه خیاطی فابرا را نیز می‌توان در لیست بهترین آموزشگاه خیاطی در تهران قرار دارد. این مجموعه علاوه بر برگزاری کلاس‌های حضوری، دوره‌های مختلفی را نیز به صورت آنلاین و غیرحضوری برگزار می‌کند. شما می‌توانید با شرکت در دوره‌های مختلف این آموزشگاه تمام مهارت‌های لازم برای تبدیل شدن به یک طراح لباس حرفه‌ای را یاد بگیرید.

آدرس آموزشگاه فابرا: خیابان جنت‌آباد جنوبی، بلوار چهار باغ شرقی، خیابان اول جنوبی، کوچه خالقی پلاک ۱۷

شماره تماس: ۲۲۳۵۸۶۸۷-۰۲۱

 

آموزشگاه خیاطی آکادمی پارس

آکادمی پارس با دو شعبه فعال در تهران و کرج یکی از قدیمی‌ترین و مجهزترین آموزشگاه‌های خیاطی استان محسوب می‌شود. در این آموزشگاه شما می‌توانید در دوره‌های مختلف بدون پیش‌نیاز شرکت کنید و جدیدترین متدهای طراحی و دوخت لباس را فرا بگیرید.

آدرس آکادمی پارس تهران: خیابان انقلاب، ابتدای خیابان والعصر، کوچه علیخانی، پلاک ۱۲

شماره تماس:‏۵۰ ۵۹ ۵۶ ۶۶ ۰۲۱

 

بهترین آموزشگاه خیاطی شرق تهران

اگر ساکن شرق تهران هستید و به دنبال بهترین آموزشگاه خیاطی در تهران می‌گردید؛ لیست زیر می‌تواند به شما در انتخاب یک آموزشگاه خیاطی معتبر و حرفه‌ای کمک کند.

 

بهترین آموزشگاه خیاطی تهران

 

آموزشگاه خیاطی و طراحی دوخت تن آذین

یکی دیگر از آموزشگاه‌های خیاطی شرق تهران است که علاقمندان به یادگیری خیاطی و گلدوزی می‌توانند به آن مراجعه کنند. هنرجویان این آموزشگاه صفر تا صد دوخت لباس شب، لباس عروس، لباس کودک، مولاژ و گن دوزی را آموزش می‌بینند.

آدرس آموزشگاه تن آذین: اتوبان ارتش، شهرک نفت، کوچه شهید حسین آسایش، پلاک ۲۲

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۴۴۶۱۹۱

 

آموزشگاه خیاطی یاس سپید

اگر می‌خواهید خیاطی را به روش مولر یاد بگیرید، آموزشگاه خیاطی یاس سپید انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. دوره‌های مختلفی مانند خیاطی لباس کودک و نوجوان، لباس مجلسی و... در این آموزشگاه برگزار می‌شود.

آدرس آموزشگاه خیاطی یاس سپید: بلوار ساحل، کوچه گلستان سوم، پلاک ۲۸

شمار تماس: ۰۲۱۷۷۳۰۹۶۴۲

 

آموزشگاه خیاطی و طراحی دوخت بنام

افرادی که دریافت مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای برایشان اهمیت زیادی دارد و می‌خواهند در بهترین آموزشگاه خیاطی در تهران آموزش ببینند می‌توانند در آموزشگاه بنام ثبت‌نام کنند. تمام آموزش‌های ارائه شده در این آموزشگاه مطابق با سرفصل‌های فنی و حرفه‌ای بوده و خیاطی به شیوه مولر هاکوپیان به هنرجویان آموزش داده می‌شود. شما می‌توانید برای یادگیری دوخت مانتو، پالتو، نازک دوزی، نقاشی روی پارچه، گلدوزی، جواهر دوزی و سایر مهارت‌های مرتبط با پارچه و لباس به آموزشگاه بنام مراجعه کنید.

آدرس آموزشگاه بنام: نرسیده به متروی علی‌آباد، خیابان شهید طیبی پلک ۹

شماره تماس: ۰۲۱۵۵۳۰۰۳۱۶

 

آموزشگاه خیاطی بهار اندیشه

یکی دیگر از بهترین آموزشگاه‌های خیاطی که در محدوده شرق تهران قرار گرفته است، آموزشگاه بهار اندیشه نام دارد. این آموزشگاه در زمینه خیاطی بانوان و تحت نظر سازمان فنی و حرفه‌ای فعالیت می‌کند.

آدرس آموزشگاه بهار اندیشه: نارمک، چهارراه سرسبز، مقابل قنادی نان تهران، پلاک 791

شماره تماس:02177897889

 

آموزشگاه خیاطی ژانت

آموزشگاه خیاطی ژانت با بیش از بیست سال آموزش خیاطی را می‌توان به عنوان بهترین آموزشگاه خیاطی در تهران معرفی کرد که هنوز هم به طور جدی به فعالیت خود ادامه می‌دهد. علاقمندان به هنر خیاطی می‌توانند در دوره‌های مختلف این آموزشگاه شرکت کنند. همچنین شرکت در دوره‌های این آموزشگاه برای دانشجویان طراحی لباس و طراحی دوخت نیز می‌تواند مفید باشد.

آدرس آموزشگاه خیاطی ژانت: بلوار ابوذر، قبل از پل سوم، خیابان کیوان، جنب بوستان ترنج

شماره تماس: ۰۲۱۳۳۰۶۳۱۲۹

 

بهترین آموزشگاه خیاطی شمال تهران

در شمال شهر تهران نیز آموزشگاه‌های خیاطی زیادی وجود دارند که شایسته عنوان بهترین آموزشگاه خیاطی در تهران هستند. اگر در این منطقه زندگی می‌کنید و علاقمندید در دوره‌های خیاطی شرکت کنید، آموزشگاه‌های معرفی شده در ادامه این مطلب می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

 

موسسه آموزشی خیاطی

 

آموزشگاه خیاطی مرجان دلخواه

این آموزشگاه توسط مرجان دلخواه مدیریت می‌شود. او که دانش آموخته طراحی دوخت است تاکنون هزاران هنرجو را آموزش داده و در حال حاضر نیز دوره‌های مختلفی مانند دوخت مانتو، لباس شب، لباس عروس و ... را برگزار می‌کند.

آدرس آموزشگاه مرجان دلخواه: خیابان جردن، عاطفی غربی، پلاک ۴۱

 

آموزشگاه خیاطی استاد راد

چهل سال آموزش خیاطی در این آموزشگاه خود به تنهایی نشان‌دهنده کیفیت دوره‌هایی است که در این آموزشگاه برگزار می‌شود. استاد راد دانش‌آموخته طراحی لباس از فرانسه بوده و سابقه فعالیت در بسیاری از مزون‌های مشهور فرانسه را دارد.

آدرس آموزشگاه خیاطی استاد راد: خیابان شریعتی، ‌ایستگاه قلهک، کوچه سجاد، پلاک ۶۴

شماره تماس: ۰۹۳۷۰۵۵۸۳۲۳

 

آموزشگاه خیاطی کاکتوس

در این مرکز نیز دوره‌های مختلف خیاطی و طراحی دوخت برگزار شده و در پایان دوره به هنرجویان مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای اعطا خواهد شد. برای اطلاع از شرایط برگزاری دوره‌ها با آموزشگاه تماس بگیرید.

آدرس آموزشگاه خیاطی کاکتوس: پاسداران، خیابان نگارستان پنجم، پلاک ۲۶

شماره تماس: ۰۲۱۲۸۵۱۴۹۸

 

آموزشگاه خیاطی معیری

نام آموزشگاه خیاطی معیری نیز در لیست بهترین آموزشگاه خیاطی در تهران وجود دارد. این آموزشگاه مجری انواع دوره‌های خیاطی و طراحی لباس بوده و تاکنون صدها هنرجو از این آموزشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند.

آدرس آموزشگاه خیاطی معیری: تجریش، بالاتر از پل رومی، جنب ایستگاه رضائیه

شمار تماس: 02122211858

 

بهترین آموزشگاه جنوب تهران

این روزها در بسیاری از محله‌های تهران آموزشگاه‌هایی در حال فعالیت هستند که دوره‌های خیاطی را نیز برگزار می‌کنند. با این حال فقط برخی از این آموزشگاه‌ها ویژگی‌های یک آموزشگاه خوب و حرفه‌ای را دارند. برای مثال یکی از ویژگی‌های یک آموزشگاه خیاطی خوب، تناسب شهریه با امکاناتی است که در اختیار هنرجو قرار می‌گیرد. در جنوب شهر تهران نیز مانند دیگر مناطق پایتخت آموزشگاه‌های خیاطی زیادی در حال فعالیت هستند که ما در ادامه تعدادی از آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

 

آموزشگاه خیاطی بانو ذوالقدر

دوره‌های خیاطی در این آموزشگاه به صورت ترمی و در دو شیفت صبح و عصر برگزار می‌شود. همچنین دوره‌های خیاطی این مجموعه به دو دسته مبتدی و پیشرفته تقسیم‌بندی می‌شوند. شما با شرکت در دوره‌های خیاطی آموزشگاه ذوالقدر می‌توانید دیپلم فنی حرفه‌ای دریافت کنید.

آدرس آموزشگاه بانو ذوالقدر: خیابان هلال‌احمر، خیابان عباسی جنوبی، کوچه اخوان رهبانی

شماره تماس: ۰۲۱۵۵۶۴۷۹۲۳

 

آموزشگاه خیاطی مائده

در آموزشگاه خیاطی مائده کلاس‌های خیاطی و گلدوزی در دو سطح مبتدی و پیشرفته برگزار می‌شود. همچنین هنرجویان در صورت اتمام دوره خیاطی می‌توانند مدرک فنی حرفه‌ای نیز دریافت کنند.

آدرس آموزشگاه خیاطی مائده: نازی آباد، خیابان نیکنام، خیابان احدی، پلاک ۵۱

شماره تماس: 09128708501

 

آموزشگاه خیاطی مدامیس

آموزشگاه مدامیس نیز یکی دیگر از آموزشگاه‌های خیاطی جنوب تهران است که در لیست بهترین آموزشگاه خیاطی در تهران جای دارد. در این آموزشگاه شما می‌توانید در دوره‌های نازک دوزی، دوخت لباس مجلسی، مانتو دوزی و … شرکت کنید.

آدرس آموزشگاه مدامیس: میدان نازی آباد، خیابان بازار دوم، جنب بانک دی

شماره تماس: 09374203110


Instagram

مطالب مرتبط