خانهوبلاگ
چه مدل کیف و کفش برای خانم ها در محیط کاری و اداری مناسب است؟

چه مدل کیف و کفش برای خانم ها در محیط کاری و اداری مناسب است؟

چه مدل کیف و کفش برای خانم ها در محیط کاری و اداری مناسب است؟
تعداد بازدید :318
تعداد دیدگاه :0
آخرین به روز رسانی :۱۴۰۳/۳/۲۷, ۱۵:۰۵

خانم های شاغل ساعت‌های زیادی در روز را در دفتر شرکت و محیط کاری می‌گذارنند. البته که می‌دانید ست کردن کیف و کفش کاری است که اعتماد به نفس شما را افزایش داده و به دیگران چیزهایی در مورد شخصیت شما می‌گوید. یکی از کلیشه‌های رایج که حتما در فیلم‌ها بارها آن را دیده‌اید خانم مدیر یا حسابداری است که با سر بالا گرفته و اعتماد به نفسی قابل توجه قدم بر می‌دارد و با صدای کفش پاشنه بلند خود توجه کارکنان و حاضرین را جلب می‌کند.

اما این نوع کفش‌های زنانه برای محیط کار و اداری واقعی، حتی اگر یک مدیر یا متخصص جوان و سطح بالا باشید، اصلا مناسب نیستند. اگر می‌خواهید ببینید چه مدل کیف و کفش برای خانم در محیط شرکت مناسب هستند، این مطلب از ایندوفرم بزرگترین مجموعه طراحی و دوخت مانتو فرم اداری را بخوانید.

 

کیف و کفش زنانه کاری یا دفتری

انواع مختلفی از کیف و کفش زنانه در بازار ارائه می‌شود که البته تمام آنها برای محیط کاری و اداری مناسب نیستند. جدا از کفش‌های پاشنه بلند که فقط برای ساعت‌های کوتاه مهمانی‌های شبانه مناسب هستند، انواع کتانی و اسنیکرهای زنانه هم با اینکه خیلی راحت هستند، به خاطر غیررسمی بودن برای محیط دفتری کاربردی ندارند.

بهترین کیف و کفش زنانه در محیط کاری و اداری مدل‌هایی هستند که همزمان راحت و رسمی باشند. البته معنای این حرف این نیست که فقط از کفش چرمی پاشنه تخت یا کالج می‌توانید در محیط کاری استفاده کنید. خوشبختانه انواع گوناگونی از کیف و کفش زنانه وجود دارد که حداقل یکی از آنها به سلیقه و استایل شما می‌خورد.

 

مدل‌های زنانه کیف و کفش برای استفاده در محیط کاری یا محیط اداری

در ادامه این مطلب از ایندوفرم بعضی از بهترین مدل‌های کیف و کفش برای پوشیدن در دفتر شرکت یا محیط اداری را مشاهده می‌کنید. قبل از مطالعه این مطلب مقاله ما درباره ست کردن کیف و کفش با مانتو فرم را مشاهده فرمایید.

 

تولیدی مانتو فرم اداری

 

کفش زنانه لوفر (کالج)

کفش‌های لوفر یا کالج زنانه بدون بند را به راحتی می‌توانید به پا کنید و چندین ساعت راحت با آنها در دفتر کار کنید. انواع مختلف کفش‌های لوفر زنانه در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف را در بازار می‌توانید پیدا کنید. یکی از جذابیت‌های کفش زنانه لوفر برای پوشیدن در محیط کاری و اداری، امکان ست کردن آن با انواع مختلف کیف های زنانه است.

اگر از آن دسته خانم‌هایی هستید که وسایل زیادی با خود حمل نمی‌کنید، یک کیف دستی کوچک کلاچ به بهترین شکل با کفش لوفر شما جور می‌شود. اگر هم به دنبال یک کیف جادار و البته شیک هستید که با کفش اداری شما هماهنگ باشد، می‌توانید از کیف ساتچل یا کیف بولینگ استفاده کنید.

برندهای معتبر تولید کننده کیف و کفش زنانه انواع ست‌های کیف و کفش زنانه لوفر ارائه می‌کنند که اگر به دنبال هماهنگی دقیق کیف و کفش خود در محیط دفتر یا شرکت هستید، خرید از آنها توصیه می‌شود.

 

کفش زنانه دربی

یکی دیگر از کفش‌های زنانه رسمی که در محیط کاری می‌توانید از آن استفاده کنید کفش زنانه دربی یا بندی باز است. در چند سال گذشته کفش‌های زنانه دربی و آکسفورد حسابی طرفدار پیدا کرده‌اند و خانم‌های شاغل با پوشیدن مدل‌های جدید این کفش‌ها هم راحت هستند و هم استایل رسمی و حرفه‌ای خود را حفظ می‌کنند.

تفاوت اصلی کفش زنانه دربی با آکسفورد در نداشتن دوخت جلوی اولین ردیف بندها است که باعث راحتی بیشتر کفش دربی نسبت به آکسفورد می‌شود. کفش دربی به راحتی با کیف‌های کاری و رسمی زنانه ست می‌شود. باز هم اگر به دنبال کیف و کفش زنانه مناسب محیط کاری هستید، برندهای چرم معتبر محصولات ست مناسبی ارائه می‌دهند که دوام و راحتی قابل توجهی دارند.

 

کفش زنانه لوفر لژدار

کفش‌های زنانه تخت مثل لوفر، دربی و آکسفورد برای خانم‌هایی که تحرک و فعالیت بدنی زیادی در محیط کاری و اداری دارند بهترین گزینه هستند. اما بسیاری از خانم‌ها کفش‌های لژدار را ترجیح می‌دهند چرا که استایل بهتری به بدن آنها می‌دهند. کفش زنانه لوفر لژدار یک گزینه عالی برای این دسته از خانم‌های شاغل است که خیلی هم راحت است. پوشیدن جوراب با کفش زنانه لوفر لژدار جلوی صدای ناخوشایندی که ممکن است موقع راه رفتن آزارتان بدهد را می‌گیرد.

کفش زنانه لوفر لژدار با هر کیف زنانه رسمی که بخواهید ست می‌شود. اما کیف‌های زنانه جادار و بزرگ مثل کیف بولینگ با آن بیشتر هماهنگ می‌شوند و در آن می‌توانید تمام چیزهایی که لازم دارید را قرار بدهید. کیف و کفش‌های ست لوفر در فروشگاه‌های معتبر چرم و کفش در دسترس شما هستند.

 

کفش زنانه آکسفورد

خانم‌هایی که رسمی بودن کیف و کفش اداری را به راحتی ترجیح می‌دهند با پوشیدن کفش زنانه آکسفورد احساس رضایت بیشتری می‌کنند. کفش‌های زنانه آکسفورد در مدل‌های متنوعی با رنگ‌بندی متنوع ارائه می‌شوند که با توجه به رنگ مانتو شلوار فرم اداری می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. کفش‌های آکسفورد دو رنگ در سال‌های گذشته محبوبیت فراوانی پیدا کرده‌اند و هیچ وقت هم از مد نمی‌افتند.

درست مثل کفش دربی، انتخاب کفش زنانه آکسفورد دست شما در انتخاب کیف‌های رسمی زنانه را باز می‌گذارد. اگر به دنبال یک کیف کاری زنانه با استایلی کاملا رسمی هستید که با کفش آکسفورد هماهنگ بشود، کیف ساتچل یا کیف‌های رسمی مسنجر بهترین گزینه‌ها هستند.

برندهای چرم و تولیدکنندگان کیف و کفش رسمی زنانه ست‌های کفش زنانه آکسفورد با کیف‌هایی که توسط طراحان مد تولید شده‌اند ارائه می‌کنند. اگر به دنبال مناسب‌ترین کیف و کفش برای خانم در محیط کاری و اداری هستید، مراجعه به نزدیک‌ترین فروشگاه یک برند معتبر توصیه می‌شود.

 

کفش زنانه پاشنه کوتاه

بسیاری از خانم‌های شاغل کفش‌های پاشنه کوتاه زنانه را به کفش‌های دیگر ترجیح می‌دهند. هر چه باشد این کفش‌ها زنانه‌تر از مدل‌های قبلی هستند، برای حفظ استایل خانم‌ها کارایی بیشتری دارند و البته راحت و خنک هم هستند. در هنگام خرید کفش زنانه پاشنه کوتاه آزادی انتخاب بسیار بالایی دارید و با توجه به رنگ مانتو شلوار اداری، می‌توانید بهترین کفش زنانه پاشنه کوتاه را خریداری کنید.

برای ست کردن کیف زنانه با کفش پاشنه کوتاه انواع مختلفی از گزینه‌ها در اختیار شما قرار دارد. از کیف دوشی یا توت گرفته تا ساتچل و بولینگ و حتی کیف‌های شاپینگ وقتی با رنگ و طرح مناسب خریداری شوند، به راحتی با کفش‌های پاشنه کوتاه ست می‌شوند. با این گزینه‌ها خانم‌های شاغل احساس اعتماد به نفس بیشتری دارند. اما به هر حال از یاد نبرید که کفش زنانه پاشنه کوتاه در راحتی، به پای لوفر زنانه نمی‌رسد.

 

صندل زنانه پاشنه کوتاه

صندل زنانه پاشنه کوتاه با آزاد گذاشتن بخش‌هایی از پای شما به خصوص در گرمای تابستان یکی از بهترین گزینه‌ها برای پوشیدن در محیط کاری و اداری است. صندل‌های زنانه پاشنه کوتاه خیلی راحت هستند و هزمان رسمی و کاری هم محسوب می‌شوند. اما به هر حال در بسیاری از موسسات رسمی ممکن است با کد پوشش سازمانی همخوانی نداشته باشند که در هنگام خرید بهتر است به این نکته توجه داشته باشید.

درست مثل کفش زنانه پاشنه کوتاه می‌توانید از انواع کیف‌های زنانه همراه با صندل زنانه پاشنه کوتاه استفاده کنید. این نوع کفش زنانه کمتر از گزینه‌های دیگر رسمی محسوب می‌شود و به همین دلیل پوشیدن آن همراه با کیف‌های خیلی رسمی مثل مسنجر توصیه نمی‌شود. اما کیف زنانه ساتچل به عنوان بهترین کیف زنانه محیط کاری به راحتی با صندل زنانه پاشنه کوتاه جور می‌شود و استایلی حرفه‌ای به خانم‌های شاغل می‌دهد.

 

نیم بوت چلسی زنانه

نیم بوت چلسی یکی دیگر از مدل‌های کیف و کفش برای خانم ها در محیط کاری و اداری در فصل‌های پاییز و زمستان است. بوت چلسی با پوشاندن پا تا بالای قوزک به خوبی از آن محافظت می‌کند و از نظر راحتی، دست کمی از لوفر ندارد. با این حساب اگر به دنبال یک گزینه مناسب و رسمی کفش برای فصل‌های سرد می‌گردید، از همین حالا بوت چلسی را در فهرست خرید خود قرار بدهید.

بوت چلسی زنانه با انواع کیف های زنانه چرمی، از کیف توت گرفته تا ساتچل و بولینگ به راحتی جور می‌شود. بهترین مدل‌های بوت چلسی را می‌توانید در فروشگاه‌های معتبر و نمایندگی‌های برندهای تولید کننده چرم و کیف و کفش زنانه پیدا کنید. اگر از آن دسته خانم‌های شاغل هستید که به خرید محصولات مرغوب با قیمت مناسب افتخار می‌کنید، پیش از شروع سرما می‌توانید بوت چلسی زنانه با تخفیف مناسب خریداری کنید.

 

جمع‌بندی

در این مطلب از ایندو انواع کیف و کفش مناسب برای خانم ها در محیط کاری و اداری معرفی و مرور شد. کفش‌های زنانه مناسب کار کفش‌هایی هستند که همزمان راحت و رسمی باشند. خانم‌ها در محیط کار معمولا کیف خود را همراه خود جابجا نمی‌کنند اما به هر حال ست بودن کیف برای بیرون از محیط دفتر یا شرکت اهمیت زیادی دارد. در این مطلب انواع کیف‌هایی که با هر کدام از مدل‌های کفش زنانه هماهنگی بالایی دارند معرفی شد.

ایندو یک برند پوشاک رسمی و اداری است که فعالیت خود را با طراحی و تولید مانتو شوار فرم اداری شروع کرده است و حالا انواع پوشاک اداری خانم‌ها و کت‌شلوار اداری آقایان را در کنار لباس‌های مزونی عرضه می‌کند. در فروشگاه آنلاین ایندو می‌توانید انواع لباس رسمی و اداری خانم‌ها و آقایان با کیفیت طراحی و دوخت بسیار بالا مطابق استانداردهای بین‌المللی را مشاهده کنید.

اگر به دنبال سفارش و خرید مانتو فرم اداری با بالاترین کیفیت برای خانم‌های شاغل شرکت یا مجموعه خود هستید، برای خرید آنلاین همین حالا وارد فروشگاه اینترنتی ایندو بشوید.

 


Instagram

مطالب مرتبط