به اطلاع مشتریان محترم می‌رسانیم که از این پس، مجموعه ایندو در روزهای پنجشنبه تعطیل خواهد بود.

اطلاعات بیشتر
خانهوبلاگ
پاک کردن لکه چربی از روی لباس

پاک کردن لکه چربی از روی لباس

پاک کردن لکه چربی از روی لباس
تعداد بازدید :224
تعداد دیدگاه :0
آخرین به روز رسانی :۱۴۰۳/۱/۵, ۱۸:۰۱

پاک کردن لکه چربی از روی لباس

ریختن چربی و روغن غذا و مواد خوراکی روی لباس یکی از شایعترین و اعصاب خورد کن ترین اتفاقاتی هست که برای همه بدون شک اتفاق افتاده.
حالا در نظر بگیرید مانتو اداری یا لباس فرم پوشیدید و در محل کارتان هستید و نمی توانید سریع لباس را عوض کنید یا بشورید، از روش ها و پیشنهاد ایندو برای پاک کردن چربی رو لباسات استفاده کنید.

۱. استفاده از نمک
در این روش، سریع روی اون قسمت از لباستان که روغن و چربی ریخته شده مقداری نمک بریزید در حدی که کل لکه روغن و چربی را بپوشاند و منتظر بمانید چربی کامل به نمک جذب شود. بعد از چند دقیقه لکه را بشویید.

۲. استفاده از مایع ظرفشویی
بلافاصله بعد از ریختن چربی و روغن روی مانتو و لباستان چند قطره مایع ظرفشویی روی کل چربی بریزید و منتظر بمانید به بافت پارچه نفوذ کند همزمان هم می توانید با انگشت خود به آرامی روی لکه بصورت دورانی بمالید. بعد از چند دقیقه با استفاده از مسواک و آب ولرم جای لکه را بشویید

۳. استفاده از الکل
از الکل و یا پاکننده های با پایه و بیس الکل هم می توانید استفاده کنید، پیشنهاد می شود از الکل سفید استقاده کنید بعد به آرامی با استفاده از ابزاری مانند مسواک روی پارچه بکشید و با اب ولرم و مایع ظرفشویی یا صابون بشویید

موارد ذکر شده برای شرایطی بود که شما در محل کارتان حضور دارید و نمی توانید مانتو و یا لباستان را شستشو بدهید. البته انجام این کار قبل از شستشوی مانتو در منزل و یا خشکشویی باعث سریع پاک شدن آن می شود و از نفوذ چربی به عمق پارچه و بافت آن جلوگیری خواهد کرد.


Instagram

مطالب مرتبط