خانهوبلاگ
پاک کردن لکه چربی از روی لباس

پاک کردن لکه چربی از روی لباس

پاک کردن لکه چربی از روی لباس
تعداد بازدید :171
تعداد دیدگاه :0
آخرین به روز رسانی :۱۴۰۳/۱/۵, ۱۸:۰۱

پاک کردن لکه چربی از روی لباس

ریختن چربی و روغن غذا و مواد خوراکی روی لباس یکی از شایعترین و اعصاب خورد کن ترین اتفاقاتی هست که برای همه بدون شک اتفاق افتاده.
حالا در نظر بگیرید مانتو اداری یا لباس فرم پوشیدید و در محل کارتان هستید و نمی توانید سریع لباس را عوض کنید یا بشورید، از روش ها و پیشنهاد ایندو برای پاک کردن چربی رو لباسات استفاده کنید.

۱. استفاده از نمک
در این روش، سریع روی اون قسمت از لباستان که روغن و چربی ریخته شده مقداری نمک بریزید در حدی که کل لکه روغن و چربی را بپوشاند و منتظر بمانید چربی کامل به نمک جذب شود. بعد از چند دقیقه لکه را بشویید.

۲. استفاده از مایع ظرفشویی
بلافاصله بعد از ریختن چربی و روغن روی مانتو و لباستان چند قطره مایع ظرفشویی روی کل چربی بریزید و منتظر بمانید به بافت پارچه نفوذ کند همزمان هم می توانید با انگشت خود به آرامی روی لکه بصورت دورانی بمالید. بعد از چند دقیقه با استفاده از مسواک و آب ولرم جای لکه را بشویید

۳. استفاده از الکل
از الکل و یا پاکننده های با پایه و بیس الکل هم می توانید استفاده کنید، پیشنهاد می شود از الکل سفید استقاده کنید بعد به آرامی با استفاده از ابزاری مانند مسواک روی پارچه بکشید و با اب ولرم و مایع ظرفشویی یا صابون بشویید

موارد ذکر شده برای شرایطی بود که شما در محل کارتان حضور دارید و نمی توانید مانتو و یا لباستان را شستشو بدهید. البته انجام این کار قبل از شستشوی مانتو در منزل و یا خشکشویی باعث سریع پاک شدن آن می شود و از نفوذ چربی به عمق پارچه و بافت آن جلوگیری خواهد کرد.


Instagram

مطالب مرتبط