خانهوبلاگ
دلایل انتخاب مانتو فرم پرسنلی

دلایل انتخاب مانتو فرم پرسنلی

دلایل انتخاب مانتو فرم پرسنلی
تعداد بازدید :189
تعداد دیدگاه :0
آخرین به روز رسانی :۱۴۰۳/۳/۲۶, ۱۵:۱۲

مانتو فرم پرسنلی پوششی رسمی است که خانم‌ها در محیط‌های کاری مثل دفتر، شرکت، نمایشگاه یا فروشگاه می‌پوشند. متاسفانه هنوز هم وقتی بحث از مانتو فرم پرسنلی می‌شود بعضی از افراد فکر می‌کنند منظور همان روپوش یا یک مانتو خیلی ساده است. اما انواع مانتوهای فرم پرسنلی با طراحی متمایز و چشم‌گیر تولید می‌شوند و نشان می‌دهند که این تصور حداقل امروز خیلی موضوعیت ندارد.

اگر می‌خواهید ببینید مانتو فرم پرسنلی دقیقا چه مشخصاتی دارد و هر مدل آن برای چه محیطی طراحی می‌شود و با انواع مانتو فرم پرسنلی آشنا شوید، در ادامه این مطلب از ایندو همراه ما باشید.

 

منظور از مانتو فرم پرسنلی دقیقا چیست؟

خانم‌های شاغل در محیط کار از مانتو فرم پرسنلی استفاده می‌کنند که معمولا لباسی خوش‌دوخت با طراحی اختصاصی یا سفارشی است و در آن عناصر هویتی برند یا سازمان گنجانده می‌شوند. از مانتو فرم پرسنلی درست مثل لباس فرم اداری برای نشان دادن تمایز کارکنان بانک‌ها یا موسسات و فروشگاه‌ها استفاده می‌شود. خانم‌هایی که مانتو فرم پرسنلی می‌پوشند مستقیما به‌عنوان سخنگو یا نماینده شرکت یا سازمان عمل می‌کنند. برای همین هر چه لباس و پوشش آنها فاخرتر باشد و در آن احساس راحتی و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند، عملکرد بهتری داشته و بازدهی بالاتری برای شرکت به ارمغان می‌آورند.

راحتی و کیفیت بالای پارچه دو معیار مهم مانتو فرم پرسنلی هستند که در کنار طراحی‌های شیک و خوش‌دوخت باعث تمایز این نوع از مانتو با روپوش یا مانتوهای خیلی ساده و یک بار مصرف می‌شوند. مانتوهای فرم اداری می‌توانند ساده یا طرح‌دار باشند. انواع طرح‌دار مختلفی از مانتو فرم پرسنلی تولید می‌شود که با نوارهای رنگی روی جیب‌ها، یقه، لبه‌های مانتو، سرآستین، و دوخت دکمه‌ها و کمربند از یک‌دیگر متمایز می‌شوند. در ادامه این مدل‌های با جزئیات بیشتری مرور می‌شود.

 

دلایل انتخاب مانتو فرم پرسنلی

مانتو فرم پرسنلی مانند لباس فرم و یونیفرم، با هدف ایجاد تفاوت ظاهری بین کارکنان یک موسسه که با مردم سر و کار دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد. پوشش مانتو پوشش رسمی خانم‌ها در محیط‌های بیرونی است و مانتو فرم پرسنلی یکی از لباس‌های رسمی خانم‌ها برای محیط‌های عمومی است. در محیط‌های کاری که خانم‌ها مستقیما با مشتری و ارباب رجوع سر و کار دارند و خدمات مختلفی ارائه می‌دهند، مانتو فرم پرسنلی باعث می‌شود از بیرون آنها یک تیم یا گروه به نظر برسند. این پوشش باعث می‌شود خانم‌های همکار با مشتری و با یکدیگر ساده‌تر ارتباط برقرار کنند و به هم برای برطرف کردن مشکلات کمک کنند.

مانتو فرم پرسنلی معمولا در شرکت‌ها و موسسات خصوصی با طراحی اختصاصی و همراه با عناصر تصویری و هویتی برند، مانند رنگ سازمانی و البته لوگو مورد استفاده قرار می‌گیرد. این لباس باعث می‌شود محیط‌های کاری بیشتر حرفه‌ای به نظر برسند. در حقیقت یکی از مزایای اصلی لباس فرم اداری همین جنبه حرفه‌ای بودن است که باعث می‌شود افراد بیرونی راحت‌تر به کارکنان یک شرکت اعتماد کنند. مانتو فرم پرسنلی وقتی با طراحی به‌روز و مناسب افرادی که در یک محیط مشخص کار می‌کنند همراه باشد، همزمان جنبه فردی و اعتماد به نفس کارکنان و احساس حرفه‌ای بودن در آنها را هم افزایش می‌دهد.

 

مانتو فرم پرسنلی

 

مدل های مختلف مانتو فرم پرسنلی

انواع مختلف مانتو فرم پرسنلی به شکل ساده و طرح‌دار تولید می‌شوند. در ادامه بعضی از اصلی‌ترین مدل‌ها و طرح‌های مانتو فرم اداری خانم‌ها معرفی می‌شود.

مانتو فرم پرسنلی ساده

بعضی از سازمان‌ها و موسسات، به‌خصوص موسسات دولتی و رسمی ترجیح می‌دهند از فرم‌های ساده برای کارکنان خود استفاده کنند. مانتو فرم پرسنلی ساده یکی از گزینه‌های پوشش مناسب خانم‌ها در این گونه موسسات است. مانتوهای فرم ساده معمولا از یک رنگ و بدون هیچ نوار یا دکمه برجسته و مشخصی طراحی و تولید می‌شوند. رنگ‌های آنها معمولا خاکستری، ذغالی، سورمه‌ای و مشکی است، با این حال ممکن است با رنگ‌های دیگر هم تولید شوند.

اهمیت طراحی و دوخت، و همچنین استفاده از پارچه مرغوب و باکیفیت در تولید مانتو فرم پرسنلی ساده اگر بیشتر از مانتو پرسنلی طرح‌دار نباشد، احتمالا کمتر هم نباشد. راحتی و کیفیت بالای پارچه باعث می‌شود خانم‌ها یا افرادی که آن را می‌پوشند در آن عملکرد بهتری داشته باشند. برعکس، استفاده از یونیفرم‌های بد دوخت و بی‌کیفیت، باعث می‌شود تمایل به انجام کار و حتی ادامه فعالیت در خانم‌ها کاهش یابد و به این ترتیب موسسه دچار ضرر و زیان بشود. به همین دلیل استفاده از مانتو فرم پرسنلی ساده باکیفیت و مرغوب برای افزایش روحیه فردی و جمعی کارکنان خانم توصیه می‌شود.

 

انواع مانتو فرم پرسنلی طرح‌دار

بعضی از مانتوهای فرم پرسنلی طرح‌دار فقط با اضافه شدن یک جیب بسته همرنگ با پارچه مانتو از مانتوهای ساده جدا می‌شوند و بعضی از آنها با چند لایه اضافی رنگ در آستین، لبه، یقه، و دکمه‌ها و کمربند‌ها و سر دوشی‌های مختلف از هم جدا می‌شوند. این تنوع مدل‌ها و طرح‌ها باعث می‌شود دست شرکت‌ها و موسسات و برندها برای انتخاب مناسب‌ترین گزینه که دقیقا با مشخصات آنها همخوانی داشته باشد، کاملا باز باشد.

 

مانتو فرم پرسنلی با جیب بسته بدون دکمه با نوار لبه

ساده‌ترین مدل در بین انواع مانتو فرم پرسنلی طرح‌دار این نوع از مانتو فرم پرسنلی است که با دو جیب بسته و نوار لبه مانتو همرنگ شناخته می‌شود. این پوشش برای کارکنان خانمی که در محیط کار حرکت دارند مناسب است چرا که خانم‌ها در حین انجام کارهای فیزیکی در آن احساس راحتی زیادی می‌کنند.

 

مانتو فرم پرسنلی دکمه‌دار با نوار لبه

مانتوهای فرم پرسنلی دکمه‌دار می‌توانند بین سه تا هشت دکمه داشته باشند. نوار لبه مانتوهای فرم پرسنلی هم می‌تواند بسیار ظریف و در حد 5 میلی‌متر باشد یا با طول 5 سانتی‌متر یا بیشتر حسابی به چشم بیاید. تعداد زیادی از مانتوهای فرم پرسنلی بین این دو قطب قرار می‌گیرند و با مشخصه‌هایی مثل نوار روی سینه برای اتصال دکمه‌ها، یا دکمه‌های با رنگ متفاوت از رنگ زمینه، برجسته و درشت در این دسته قرار می‌گیرند.

 

مانتو فرم پرسنلی دو رنگ یا چند رنگ

یکی از راه‌های اضافه کردن طراوت و شادابی به لباس فرم کارکنان استفاده از مانتوهای فرم پرسنلی با نوارهای رنگی است. رنگ و جنس این نوارها از جنس پارچه‌ای متفاوت از پارچه زمینه مانتو انتخاب می‌شود و به شکل‌های مختلف، تکی، دو تایی، سه تایی یا چند تایی روی یقه، آستین، و سینه مانتو کار می‌شوند.

 

مانتو فرم پرسنلی با اکسسوری

بعضی از مدل‌های طرح‌دار مانتو فرم پرسنلی با اکسسوری‌ها و المان‌های طراحی سر خود ارائه می‌شوند. دستمال‌ گردن، طرح پیراهن با رنگ روشن و متمایز از زمینه مانتو و البته سرآستین‌های جذاب و چشم‌گیر از انواع اکسسوری‌هایی هستند که در بعضی از این مانتوهای طرح‌دار فرم پرسنلی دیده می‌شود. این مانتوهای فرم برای خانم‌هایی که در محیط‌های تجاری سطح بالا کار می‌کنند یا وظایف مهمی انجام می‌دهند طراحی می‌شوند و به آنها اعتماد به نفس کافی برای انجام وظیفه مورد نظر شرکت را می‌دهند.

 

کدام مدل مانتو فرم پرسنلی برای کسب‌وکار شما مناسب است؟

همان‌طور که مشاهده کردید مانتو فرم پرسنلی طیف گسترده‌ای از مدل‌ها و طرح‌ها دارد. معمولا خرید مانتو فرم پرسنلی در شرکت‌ها و موسسات رسمی فقط با تمرکز روی رنگ سازمانی انجام می‌شود. این در حالی است که نقش کیفیت پارچه و دوخت آن در احساس راحتی افراد و همچنین احساس ارزشمندی آنها بر کسی پوشیده نیست. به همین دلیل به‌خصوص در مانتوهای فرم پرسنلی ساده رعایت استانداردهای روز طراحی و همچنین کیفیت مناسب پارچه و دوخت اهمیت زیادی دارد.

دسته بعدی از مانتوهای فرم پرسنلی طرح‌دار هستند اما این طرح‌ها کاملا مینیمالیستی هستند و خیلی ظریف اجرا می‌شوند. معمولا این مانتوهای فرم توسط خانم‌هایی که در مراکز عمومی و خصوصی کارشناس هستند و در بخش‌هایی با همکاران خود به بیماران، مشتریان و ارباب رجوع خدمات می‌دهند پوشیده می‌شوند.

در نهایت مانتوهای طرح‌دار با نوارها و دکمه‌هایی که رنگ متفاوتی با رنگ زمینه دارند بیشتر توسط برندها و شرکت‌ها و موسسات خصوصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این مانتوها از نوارهای رنگی استفاده می‌شود و معمولا این رنگ‌ها در مقنعه و تل مقنعه هم لحاظ می‌شوند تا لباس خانم‌ها انسجام طراحی بالای خود را حفظ کند.

 

خرید اینترنتی مانتو اداری پرسنلی

اگر برای شرکت یا کسب‌وکار خود به دنبال یک مانتو فرم پرسنلی مناسب می‌گردید که ضمن افزایش اعتبار محیط، باعث شود کارکنان خانم روحیه شخصی و تیمی مناسبی داشته باشند تا بازدهی افزایش یابد، می‌توانید این کار را به صورت آنلاین در فروشگاه اینترنتی ایندو فرم انجام دهید. در این فروشگاه انواع مانتوهای ساده و طرح‌دار اداری و پرسنلی و همچنین مانتو شلوار اداری  در دسترس شما قرار دارند و می‌توانید آنها را حتی به صورت تکی، یا به تعداد پرسنل کسب‌وکار خود سفارش بدهید.

برند ایندو فرم با بیشتر از 10 سال سابقه در زمینه طراحی و تولید مانتو فرم پرسنلی خانم‌ها یکی از برندهای معتبر پوشاک رسمی است. کافی است به فروشگاه آنلاین برند ایندو مراجعه کنید و در بخش محصولات این سایت، وارد بخش مانتو فرم اداری شوید تا جدیدترین مانتوهای شیک و رسمی را مشاهده و در صورت تمایل خریداری کنید. همچنین اگر قصد خرید لباس‌های مزونی و خیابانی خانم‌ها را دارید، می‌توانید شیک‌ترین محصولات روز را در صفحه مزونی فروشگاه پیدا کنید. در بخش کت‌وشلوار مردانه انواع لباس رسمی مناسب آقایان در محیط‌های کاری و عمومی قرار گرفته که با مراجعه به آن می‌توانید تمام خریدهای پوشاک کارکنان خود را از فروشگاه اینترنتی ایندو انجام بدهید.



Instagram

مطالب مرتبط