خانهوبلاگ
قیمت مانتو شلوار فرم اداری به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت مانتو شلوار فرم اداری به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت مانتو شلوار فرم اداری به چه عواملی بستگی دارد؟
تعداد بازدید :198
تعداد دیدگاه :0
آخرین به روز رسانی :۱۴۰۳/۳/۲۰, ۱۶:۲۹

قیمت یکی از فاکتور‌های بسیار مهم جهت خرید لباس به ویژه مانتو شلوار‌های اداری می‌باشد که اگر قصد خرید مانتو شلوار رسمی را دارید، بهتر است که اطلاعاتی در رابطه با عوامل مؤثر روی قیمت آن داشته باشید. عوامل متعددی هستند که دست به دست هم می‌دهند تا قیمت فرم‌های اداری را تحت تاثیر قرار دهند که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

لازم به ذکر است که جهت تهیه مانتو شلوار اداری می‌توانید به سایت ایندوفرم که ارائه دهنده انواع فرم اداری، انواع مقنعه، کت و شلوار و... می‌باشد، مراجعه کنید.

 

قیمت مانتو شلوار فرم اداری به چه عواملی بستگی دارد؟

جنس پارچه

یکی از مهم‌ترین عواملی که در قیمت مانتو شلوار فرم اداری و انواع یونیفرم شرکتی و سازمانی موثر است، قیمت جنس پارچه می‌باشد. معمولا قیمت بالای فرم اداری، دلیلی برای کیفیت بالای جنس نمی‌باشد و گاهی ممکن است پارچه‌های با قیمت پایین برای شما مناسب‌تر باشد. در دوخت مانتو شلوار‌های اداری معمولا از پارچه‌های کرپ، بزیاق ترک، پیرودپل ترم و فیونا استفاده می‌شود.

پارچه فیونا یکی از باکیفیت‌ترین پارچه‌ها میان انواع مذکور در بالا می‌باشد که دارای ماندگاری بسیار خوبی است. این پارچه دچار تغییر رنگ نشده و حداقل تا یک سال می‌توانید از حفظ کیفیت و سلامت تار و پود آن مطمئن باشید. از طرفی پارچه‌های کرپ نیز از جمله انواعی می‌باشد که بسیار زیبا و خوش فرم در تن جلوه می‌کنند و اصطلاحا تن خور بسیار شیکی دارند، اما تنها عیب آن‌ها، گرماژ بالای‌شان می‌باشد.

در بسیاری از اداره‌ها و شرکت‌ها، راحتی پرسنل و کارکنان و ظاهر زیبا به یک اندازه مهم است، از این رو انتخاب آن‌ها، پارچه بزیاق ترک می‌باشد. این نوع پارچه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و بدون نگرانی بابت خراب شدن لباس، تا بیش از یک سال می‌توانید از آن استفاده کنید. ۷۵ درصد این پارچه از نخ تشکیل شده که در هنگام پوشیدن آن احساس راحتی کامل دارید.

 

مدل و نحوه دوخت مانتو شلوار اداری

یکی دیگر از عواملی که روی قیمت مانتو شلوار‌های اداری مؤثر است، مدل و نحوه دوخت آن‌ها می‌باشد، هرچقدر که مدل آن‌ها ساده‌تر باشد، قیمت آن نیز به مراتب ارزان‌تر است. از آن جایی که این لباس‌ها باید به صورت تولیدی انجام شده و مشتریان پس از آماده شدن لباس آن را خریداری و پرو می‌کنند، کار طراحان و خیاطان دو برابر ریسک پذیر‌تر است. از این رو با توجه به دشواری و پیچیدگی مراحل تهیه این لباس‌ها، افزایش قیمت کاملا طبیعی است.

 

مانتو شلوار فرم

 

سایز‌های متفاوت مانتو شلوار اداری

یکی دیگر از فاکتور‌های مؤثر در قیمت این نوع لباس‌ها، سایزبندی آن‌ها می‌باشد که حدود 10 درصد از قیمت مانتو شلوار اداری را مشخص می‌کند. مسلماً هر چه سایز لباسی بزرگتر باشد، اندازه پارچه مصرفی در آن بیشتر و در نتیجه قیمت آن نیز بیشتر است. البته این تفاوت قیمت به اندازه نوع پارچه که در ابتدا ذکر کردیم چشمگیر نمی باشد و در نهایت حدود 10 درصد اختلاف قیمت دارد.

 

هزینه دوخت و دستمزد

هزینه دوخت و دستمزد در هر تولیدی متفاوت بوده و بر اساس تجربه و کیفیت دوختی که هر چرخکار دارد، دستمزد‌های متفاوتی نیز برای دوخت می‌گیرند که با یکدیگر اختلاف جزئی و اندکی دارند. البته بر حسب تکی دوزی یا سری دوزی که مشخصا برای چرخکار‌ها بسیار مهم است، قیمت‌گذاری‌ها نیز متفاوت است.

هزینه‌های کار‌های اضافی مانند پولک دوزی، ملیله دوزی، ایجاد مارک، گلدوزی، یقه، افکت‌ها، کاور، پارچه‌های فرعی، بسته‌بندی و... را می‌توان به عنوان خرج کار به این دستمزد اضافه کرد. معمولا به صورت میانگین، حدود ۵ تا ۱۰ درصد پرتی برای هر سفارش در نظر گرفته می‌شود، که البته متناسب با مدل و تولیدی، متفاوت می‌باشد.

 

خرید به صورت عمده یا تک

مسلما زمانی که مانتو شلوار اداری و یا هر چیز دیگری را به صورت عمده خریداری می‌کنید، قیمت آن به نسبت خرید تکی و جزئی ارزان‌تر می‌باشد. طبق روال عادی، تولیدی‌ها تنها به صورت عمده کار می‌کنند و برای دریافت یک مانتو شلوار باید به تعداد مشخصی را به صورت عمده خریداری کنید.

حتی اگر بخواهید کار خود را به یک تولید بسپارید احتمالا قبول نمی‌کنند. اما تعداد انگشت شماری از تولیدی‌ها ممکن است این کار را انجام دهند. درست است که قیمت این لباس‌ها را به صورت عمده محاسبه نمی‌کنند اما به نسبت مانتو فروشی‌ها و خیاطی‌های مستقل ارزان‌تر برای شما حساب می‌شود.

اگر قصد خرید به صورت عمده را داشته باشید، نحوه محاسبه هزینه‌ها با توجه به نوع پارچه متفاوت است. به عنوان مثال برای پارچه‌های تاروپودی، برای هر مانتو شلوار تناسبی از متراژ پارچه برش خورده از طاقه در نظر گرفته شده و به حساب می‌آید. این در حالی است که برای پارچه‌های تریکو، وزن کل آن‌ها بر تعداد مانتو شلوار‌های تولیدی تقسیم شده و هزینه هر کدام به وسیله تناسب گرفتن محاسبه می‌شود.

 

خرجکار و لوازم مورد استفاده در دوخت لباس‌ها

لوازم مورد استفاده در دوخت و دوز مانتو اداری و فرم مانند زیپ، دکمه و... از دیگر عوامل موثر در قیمت آن می‌باشد. مسلما اگر دکمه‌های مانتو اداری دارای مدل‌های ساده‌تری باشد، قیمت آن به مراتب نیز کمتر می‌شود. همچنین اگر از اکسسوری‌های خاص و گران قیمت در دوخت لباس‌ها به کار برده شود، قیمت آن به مراتب افزایش می‌یابد.

این خرجکار‌ها که عموما جهت زیبایی لباس به کار برده می‌شوند شامل دکمه، استر، لایی، اپل، مغزی‌های جیب یا دیگر قسمت‌ها، خرجکار‌های جیب و یقه، زیپ و... می‌باشند. این موارد بسته به نوع جنس و دیگر موارد، دارای قیمت‌های متفاوتی می‌باشند که در نهایت روی قیمت اصلی و نهایی موثر است.

 

هزینه‌های جاری تولیدی‌ها

هزینه‌های جاری در واقع همان هزینه‌هایی هستند که نه می‌توان برای آن‌ها هزینه مشخصی در نظر گرفت و نه می‌توان آن‌ها را به حساب نیاورد. به عنوان مثال شما نمی‌توانید محاسبه کنید برای هر مانتو شلوار به چه اندازه از نخ استفاده شده است. از طرفی دستگاه‌ها همواره در حال کار کردن هستند و هر دستگاهی دارای اصطحکاک می‌باشد، پس باید این هزینه‌ها را وارد حساب و کتاب کرد.

بنابراین باید یک هزینه جزئی باید برای این موارد و فرسایش دستگاه‌ها به قیمت نهایی آن چه تولید شده است، اضافه شود. هزینه‌های خدماتی، اجاره، برق، حمل و نقل و مشابه آن‌ها از جمله موارد دیگر است که در پروسه تولید انجام شده‌اند و باید محاسبه شوند.

 

برند تولید‌کننده مانتو شلوار اداری

برند مانتو شلوار اداری نیز یکی از عواملی می‌باشد که می‌تواند قیمت آن را تحت تاثیر قرار دهد. در تمام دنیا محصولات برند دارای قیمت بیشتری نیز می‌باشند، زیرا هنگامی که برندی اقدام به تولید و عرضه یک محصول می‌کند، هزینه‌های بیشتری را جهت افزایش کیفیت محصول خود متحمل می‌شود که قطعاً قیمت بالاتری به نسبت محصولات دیگران دارد. البته این تفاوت قیمت به دلیل کیفیت بالاتر و به کار بردن محصولات با کیفیت جهت تهیه آن است و بر خلاف تفکر برخی پرداخت پول اضافه نیست.

 

خرید مانتو فرم شیک

 

چرا باید فرم اداری بخریم؟

خرید فرم اداری از این جهت توصیه می‌شود که دارای مزایای زیادی می‌باشد. این مزایای منحصر به فرد فرم اداری عبارت‌اند از:

صرفه‌جویی در هزینه‌ها

در نگاه اول ممکن است که قیمت فرم اداری نسبت به مانتو اداری، گران‌تر باشد؛ اما باید بگوییم که اینطور نیست و هرگز گول این مسئله را نخورید. با خرید فرم اداری نیازی به خرید مجدد شلوار نمی‌باشد و از این جهت نیازی به پرداخت هزینه جداگانه برای آن وجود ندارد.

عدم نگرانی بابت ست کردن شلوار با مانتو اداری

انتخاب شلواری مناسب جهت ست کردن با مانتو اداری که شیک و موقر به نظر برسد، کار نسبتاً سختی است و یک انتخاب اشتباه ممکن است منجر به شلخته نشان دادن تیپ و استایل شما شود. بهترین راه حل ممکن جهت جلوگیری از رخ دادن این مسأله، انتخاب یک مانتو شلوار ست اداری متناسب با استایل و سایز شما می‌باشد.

خوش اندام‌تر به نظر رسیدن

استفاده از مانتو شلوار ست اداری، این امکان را به وجود می‌آورد که اندامتان را زیباتر و بهتر از آن چه که هست نشان دهد. در صورتی که کمی اضافه وزن داشته باشید، با پوشیدن فرم اداری، می‌توانید دیگر نگران بهم ریختن استایل خود نباشید.

هماهنگی مدل مانتو شلوار

هماهنگ بودن مانتو و شلوار در ست اداری از نظر طرح پارچه، رنگ، مدل دوخت، جنس پارچه و دیگر موارد ضروری است. از این رو توصیه می‌شود جهت خرید لباس اداری به این نکته توجه داشته باشید.

استفاده کیفیت و جنس مشابه

هنگامی که به دنبال ست کردن شلوار با مانتو اداری خود هستید، پیدا کردن شلوار با رنگ و جنس مشابه مانتو اداری سخت و در مواردی غیر ممکن است. برخی از افراد که مانتو تک اداری تهیه کرده‌اند، در طول سال چندین بار به دنبال خرید شلوار مناسب هستند. اگر زمان کافی و حوصله جهت پیدا کردن ست مناسب را ندارید، انتخاب مانتو شلوار ست اداری یک مزیت فوق‌العاده برای شما به حساب می‌آید.

 

سخن پایانی

در این مقاله سعی شده است که عوامل تعیین کننده قیمت مانتو شلوار اداری را بررسی نموده و درباره هر کدام از آن‌ها به صورت جداگانه صحبت کنیم. حال شما با اطلاع کامل از این عوامل، می‌توانید نسبت به خرید شیک‌ترین و با کیفیت‌ترین مانتو شلوار‌های اداری، کت و شلوار رسمی و اداری و دیگر لباس‌های مشابه اقدام کنید. جهت تهیه مانتو شلوار اداری می‌توانید به سایت ایندوفرم که در زمینه ارائه انواع فرم‌های اداری، کت و شلوار و... فعالیت می‌کنند، مراجعه نمائید.


Instagram

مطالب مرتبط