خانهوبلاگ
با مد و پوشاک زنانه در سال 1400 آشنا شوید

با مد و پوشاک زنانه در سال 1400 آشنا شوید

با مد و پوشاک زنانه در سال 1400 آشنا شوید
تعداد بازدید :242
تعداد دیدگاه :0
آخرین به روز رسانی :۱۴۰۳/۳/۲۶, ۱۳:۵۸

مد یک عامل مهم برای پیوستن به روش خود در لباس پوشیدن است. شما همیشه می‌خواهید آخرین روند و نوآوری‌ها را داشته باشید. مانتو‌هایی که می‌پوشید بسیار تحت تاثیر فصول قرار دارد. ممکن است آنها پاییزه، زمستانه یا بهاره و تابستانه باشند. برای هر فصل، طرح‌ها و روند‌ها و همچنین رنگ‌های غالب دائما در حال تغییر مداوم هستند. بخش مهم دیگر برای ایجاد لباس، نوع پارچه مورد استفاده است. این پارچه برای تابستان همان پارچه‌ای نیست که ممکن است برای زمستان مناسب باشد.

در این مقاله قصد داریم شما را با مد پوشاک زنانه 1400 آشنا کنیم. با استفاده از راهنمایی‌های گروه ایندوفرم، به عنوان بزرگترین طراح و تولید کننده مانتو فرم اداری  و لباس مجلسی زنانه، می‌توانید زیباترین و مناسب‌ترین پوشش را در سال جدید به تن کنید.

 

شروع سال نو با یک مانتو فرم زیبا

تقریباً مانند هر رویداد زیبایی که رخ می‌دهد، در ابتدای سال ۱۴۰۰ نیز، در حال بررسی راه‌های جشن شب سال نو در خانه خود هستیم. اگرچه دو سال اخیر، کمی متفاوت‌تر سال نو را آغاز کردیم و به خاطر شرایط کرونا، از دید و بازدید عزیزان خود محروم هستیم، اما در هر صورت، احساس شادی پوشیدن یک مانتوی نو را نباید از خود بگیریم. با این که در سال‌های اخیر شرایط کمی متفاوت‌تر بود. ولی، با توجه به فصل بهار و به خاطر دید و بازدیدهای ایام عید، اکثر خانم‌ها مانتو‌های مجلسی را انتخاب می‌کنند. قطعا شما هم معتقد هستید که پوشیدن یک مانتوی زیبا در سال جدید می‌تواند شروعی عالی برای آغاز سال نو باشد.

هر ساله، مانتو‌های به روز و مدرن ایرانی، متناسب با نوع فلسفه و رنگ سال ۲۰۲۱ دوخته می‌شوند و به بازار عرضه می‌گردند. این مانتو‌ها، در مدل‌های متنوع مثل: جلو بسته، جلو باز، جذب و گشاد تولید می‌شوند و هر کدام از شما خانم‌های عزیز بسته به سلیقه خود یک نوع از آن‌ها را انتخاب می‌کنید. امسال هم، جدیدترین مانتوهای ۱۴۰۰ با توجه به رنگ سال ۲۰۲۱ یعنی رنگ زرد و خاکستری و در مدل های مختلف بلند، کوتاه، جذب و گشاد و در طرح‌های مجلسی و اسپرت زنانه و دخترانه به بازار عرضه شد. جدیدترین مانتوهای مناسب فصل بهار که از تمام سنین از نوجوان گرفته تا خانم‌های مسن، می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

اگر شما به دنبال مانتو‌های بلند و گشاد هستید، یک مانتو حریر با یک رنگ شاد انتخاب درستی است. بخصوص با شروع فصل گرما، این جنس از پارچه می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. در صورتی هم که دوست دارید مطابق ترند سال ۲۰۲۱ پیش بروید، این رنگ شاد را می‌توانید ترکیبی از زرد و خاکستری انتخاب کنید. اگر هم تیپ‌های اسپرت را بیشتر می‌پسندید، باید دنبال مانتوهای کوتاه باشید. این مانتوها ظاهر زیبا و ساده‌ای دارند و بسیار راحتتند و برای خانم‌های علاقه‌ مند به پوشش‌های ورزشی و اسپرت، گزینه مناسبی هستند.

 

مانتو فرم

 

روانشناسی رنگ زرد و خاکستری

رنگ‌ها و احساسات، ارتباط تنگاتنگی با هم دارند. رنگ‌های گرم می‌توانند احساسات متفاوتی نسبت به رنگ‌های سرد و رنگ‌های روشن احساسات متفاوتی نسبت به رنگ‌های خاموش ایجاد کنند. همه این‌ها به نحوه استفاده از تاثیرات روانشناختی رنگ بستگی دارد. در یک قاب‌ عکس پر از رنگ‌های مختلف، هر رنگی احساسات متفاوتی را ایجاد می‌کند. رنگ‌ها می‌توانند احساس خوشبختی یا ناراحتی را در محیط القا کنند. احساس گرسنگی یا آرامش کنند. این واکنش‌ها، ریشه در تاثیرات روانشناختی، تهویه مطبوع و اثرات فرهنگی دارد و به همین دلیل است که درک تأثیرات روانشناختی رنگ ممکن است بر روی یک فرد معمولی و همچنین اصول تئوری رنگ و معنی آن داشته باشد.

رنگ‌های گرم مثل قرمز، نارنجی و زرد روی چرخ کنار یکدیگر قرار دارند و همه از رنگ‌های گرم محسوب می‌شوند رنگهای گرم اغلب احساس خوشبختی، خوش‌بینی و انرژی را بر می‌انگیزند. با این حال، رنگ‌های زرد، قرمز و نارنجی نیز می‌تواند، تاثیر جلب توجه را داشته باشند.

در مقابل، خاکستری یک رنگ خفیف است. خاکستری نه یک سفید روشن است و نه یک سیاه تحمیلی. خاکستری از نظر اخلاقی، مبهم و بی‌طرف است و یک رنگ پیچیده محسوب می‌شود. این رنگ اغلب نادیده گرفته می‌شود اما اگر کمی عمیق‌تر به آن نگاه کنید، می‌توانید به این موضوع پی ببرید که این رنگ هم یک رنگ کاملا جذاب است. اثرات فیزیکی خاکستری، در مقایسه با سایر رنگ‌ها کمتر برجسته است. اما به نظر می‌رسد که اثر ناتوان کننده‌ای هم بر روی رنگ‌های دیگر و هم بر روحیه ما دارد. این رنگ، آرام و دلسوز است اما اگر خاکستری تیره باشد می تواند دلگیر هم باشد.

خاکستری یک رنگ کاملا خنثاست. البته این یک مزیت برای ما محسوب می‌شود که می‌تواند با هر رنگ دیگری ست شود. زیرا می‌تواند سایه‌های روشن‌تری را تعدیل کند و یک ترکیب رنگی زیبا بسازد. خاکستری رنگ عقل و سازش است. یک رنگ دیپلماتیک است و در تمام فاصله سیاه و سفید مذاکره می‌کند. معمولا رنگ خاکستری را محافظه کار، زیبا و سرد می‌دانیم. هر چند که می‌تواند کمی مرموز هم باشد.

 

مانتو رنگ سال

 

انتخاب یک مانتوی فرم مدرن و زیبا

انتخاب یک مانتوی فرم می‌تواند یک احساس ترس حتی در شیکترین خانم‌ها ایجاد کند. در حالی که مردان این کار را آسان‌تر انجام می‌دهند و با یک کت و شلوار دلخواه خود در هر موقعیت رسمی قرار می‌گیرند. اما متاسفانه در مورد خانم‌ها اینگونه نیست. مانتو فرم برای خانم‌ها، معمولاً یک لباس با پارچه‌های مخصوص است. برای یادگیری دقیق این که لباس رسمی چیست و این که شما برای اداره خود چه پوششی را انتخاب می‌کنید، ادامه مطلب را بخوانید.

چه چیزی یک مانتو را به مانتو فرم تبدیل می‌کند؟ اگرچه موارد استثنایی وجود دارد اما وقتی صحبت از یک پوشش رسمی می‌شود، همیشه ایده خوبی است که به قطعاتی که در نواحی تیره یا خاموش هستند توجه کنید. قد مانتو فرم به طور معمول تا زانو و زیر زانو است. ما می توانیم با مد بازی کنیم. یک مانتو فرم باید مرتب باشد و چین و چروک نداشته باشد تا تصویری حرفه‌ای و رسمی از تجارت و شغل شما ارائه دهد. یک مانتو فرم کثیف و چروک، اصلا مناسب شخصیت شما و آینده کاریتان نیست. بسته به رنگ مانتویی که انتخاب می‌کنید، شما می توانید از شال و مقنعه‌های متناسب با آن هم استفاده کنید.

کفش‌های شما می‌تواند چکمه، تخت و کفش‌های جلو باز باشد. دقت کنید هر مدل کفشی که انتخاب می‌کنید،  باید کاملاً تمیز و صیقلی باشد. انتخاب جواهرات، آرایش، عطر و ادکلن هم بسیار مهم است. آرایش باید حداقل باشد تا نمای طبیعی به چهره شما بدهد. به یاد داشته باشید برخی از همکاران به مواد شیمیایی موجود در عطرها و لوازم آرایشی حساسیت دارند. بنابراین این مواد را با دقت هرچه تمام‌تر استفاده کنید.

 

مانتو فرم جدید

 

جنس انواع مانتو

مانتوی مناسب فصل بهار بیشتر جنس ویسکوز، کتان و جین انتخاب می شود. این نوع پارچه در محیط‌های مختلف کاملا کاربردی است و بدون هیچ نگرانی می‌توانید هم در محیط‌های مهمانی و هم محیط کاری و دانشگاه به عنوان یک مانتو فرم از آن‌ها استفاده کنید. چرا که در عین راحتی ظاهر زیبا و جذابی هم دارد.

انتخاب پارچه میزان احساس راحتی شما را تعیین می‌کند. این‌ها ممکن است پارچه‌های خنک برای تابستان، وگرم‌تر برای زمستان  باشند. گروهی از افراد هم علاقه مند به پارچه‌های طبیعی هستند. زیرا این افراد، به منسوجات پارچه های مصنوعی حساسیت دارند.

برخی از پارچه‌های طبیعی مانند کنف یا کتان هستند که در بهار و تابستان به عنوان یک پوشش رسمی و مانتو فرم، مورد استفاده قرار می‌گیرند. این پارچه هوا را به خود می‌گیرد و اجازه می‌دهند هوای تازه در لباس جریان پیدا کند. در همین حال، برای مد پاییز و زمستان بدیهی است که پارچه های ضخیم تر هستند تا بتوانند هوای لباس را ببندند و پوست را در دمای گرم حفظ کند. از جمله این مواد، پشم، چرم و انواع مختلفی از بافتنی است که از بادهای سرد و سخت جلوگیری می‌کند. اما آنچه که هرگز از مد نمی‌افتد و می‌توانید در هر فصلی آن را بپوشید، مانتوهای جین هستند و بسته به روند‌ها و گرایش‌های جدید فقط باید از نحوه ست کردن آن آگاه باشید.

پنبه اصلی‌ترین و محبوبترین الیاف مورد استفاده در پارچه در جهان است. به حدی خنک است و تنفس راحت دارد که حتی ممکن است از خود بپرسیم بدون پنبه چه خواهیم کرد؟ پنبه‌های پلی استر به آن افزوده شد تا ساختاری زیبا برای استفاده روزمره داشته باشد. الیاف پنبه از غلاف بذر گیاهان پنبه است. ابریشم کلمه دیگری است برای معنای نفسانی و ظرافت همراه با ثروت است. ابریشم یکی از قدیمی‌ترین الیاف نساجی است که برای انسان شناخته شده است. از قرن بیست و هفتم قبل از میلاد توسط چینی‌ها استفاده می‌شده است. ابریشم رطوبت هوا را جذب می‌کند و آن را برای تابستان و زمستان مناسب می‌کند.

 

همیشه باید این واقعیت را بدانید که اصیل و بی‌نظیر بودن، بهترین ‌قسمت در سبک‌های فصلی بعدی است. همیشه باید با آن چه می‌پوشید راحت باشید. هرگز رسم و رسوم خود را رها نکنید. در هر کشوری سبک متفاوت است و این‌ها شامل رنگ و پارچه در تمام فصول برای هر فرهنگ است. شما همچنین می‌توانید با خرید پارچه‌های ساخته شده پایدار به زمین کمک کنید. پنبه ارگانیک به راحتی در دسترس قرار می‌گیرد و باقیمانده سموم دفع آفات را روی گردن شما نمی‌گذارد. پشم گوسفند و جانوران دیگر، از پلاستیک بازیافتی ساخته شده است. همیشه پوشاک را از یک فروشگاه آنلاین مشهور و مورد اعتماد خریداری کنید. ایندو فرم، به عنوان بزرگترین طراح و تولید کننده لباس اداری، مانتو شلوار اداری، لباس فرم و مجلسی زنانه اینجاست تا راهکارهایی را برای یک انتخاب درست و جذاب در اختیار شما قرار دهد.


Instagram

مطالب مرتبط