خانهوبلاگ
مانتو بلند را با چه کفشی ست کنید تا استایل جذاب تری داشته باشید؟

مانتو بلند را با چه کفشی ست کنید تا استایل جذاب تری داشته باشید؟

مانتو بلند را با چه کفشی ست کنید تا استایل جذاب تری داشته باشید؟
تعداد بازدید :859
تعداد دیدگاه :0
آخرین به روز رسانی :۱۴۰۲/۰۳/۱۶, ۲۳:۳۸

مهم‌ترین جزء از یک تیپ و استایل هر فرد به انتخاب یک مانتوی مناسب برمی‌گردد. انتخاب مانتو و تطابق آن با کفش برای جذابیت هر استایلی اهمیت زیادی دارد. برای اینکه یک استایل بی‌نقصی داشته باشید، باید مانتو و کفش خود را با هم ست کنید.

فروش مانتو فرم اداری

در وب سایت ایندو فرم شما می‌توانید انواع مانتوهای سازمانی و مانتو شلوار فرم مورد نظر خود را طبق هر سلیقه‌ای که دارید، انتخاب کنید. در این مطلب قصد داریم بررسی کنیم چه کفشی را با مانتوی بلند ست کنید که استایل جذابی داشته باشید. اگر شما هم نمی‌دانید که چه کفشی به چه مانتویی می‌آید پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

کفش مناسب برای مانتوی بلند

فرض کنید شما به یک مهمانی رسمی دعوت شده‌اید و یک مانتوی مزونی بلند را انتخاب کرده‌اید. حال درب کمد کفش‌ها را باز می‌کنید و به کفش‌های زیادی برمی‌خورید. کدام کفش با مانتوی بلند مزونی تناسب دارد؟ بهترین و مناسب‌ترین انتخاب برای مانتوی بلند مجلسی، کفش پاشنه بلند است. کفش پاشنه بلند قدرت و زنانگی شما را افزایش داده و اندامتان را کشیده‌تر نشان می‌دهد. کفش پاشنه بلند به همراه مانتوی بلند استایلتان را تکمیل می‌کند و یک استایل رسمی و شیک برای مهمانی‌ها است.

یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب یک کفش مناسب، رنگ آن است. سعی کنید کفشی را انتخاب کنید که از نظر رنگ با مانتوی شما تناسب داشته باشد. رنگ‌های مکملی همچون زرد و آبی یا سفید و مشکی یک انتخاب مناسبی برای مانتو و کفش است.

 

کفش مناسب برای مانتوی بلند پاییزه و زمستانه

در فصول زمستان و پاییز مانتوهای بلند یک انتخاب بسیار مناسب است. به همراه این مانتو یا پالتوهای بلند، بوت‌ها و نیم بوت‌های ساق‌دار کامل‌کننده استایل است. هر کفشی که موجب می‌شود تا شما کشیده‌تر و رسمی‌تر به نظر برسید، برای استایل  زمستانه مناسب هستند. شما می‌توانید بوت‌های پاشنه‌دار را با مانتوی بلند یا پالتوی ماکسی ست کنید.

اگر طرفدار استایل‌های اسپرت هستید، می‌توانید پالتوی بلند خود را با نیم بوت پاشنه تخت بپوشید. توجه داشته باشید که چون مانتو یا پالتوی زمستانی شما قد بلندی دارد بهتر است که شلوار جذب بپوشید و از پوشیدن شلوار بگ خودداری کنید. همچنین شلوارهای جذب با نیم بوت جذابیت بیش‌تری دارند. شلوارهای اسکینی یا لوله تفنگی به همراه یک مانتو یا پالتوی بلند و یک نیم بوت پاشنه تخت یک استایل بسیار جذابی برای فصل زمستان است.

 

مانتو شلوار اداری

 

کفش مناسب برای مانتوی بلند تابستانه و بهاره

یکی از مناسب‌ترین کفش‌ها برای استایل خنک بهاری، صندل‌های تابستانه و لژ‌دار است. پوشیدن صندل لژدار به همراه یک مانتوی بلند تابستانه یکی از استایل‌های بسیار جذاب برای فصل بهار و تابستان است. امروزه مانتوهای تابستانه از جمله مانتوی اسپرت و رسمی همگی مانتوهای بلند هستند و به نوعی مانتوی بلند همیشه مد است.

یکی دیگر از کفش‌هایی که تناسب زیادی با مانتوهای بلند تابستانه دارد، صندل‌های پاشنه تخت است. صندل‌های پاشنه تخت حصیری از جمله صندل‌هایی هستند که امروزه طرفدار زیادی دارند. شما می‌توانید این نوع صندل‌ها را با سایر اکسسوری ‌ها همچون کیف یا شال ست کنید.

 

استفاده از کتانی و مانتوی بلند و‌ تناسب آن

یکی از راحت‌ترین کفش‌هایی که برای استفاده از روزمره نیز توصیه می‌شود، کتانی است. معمولا خانم‌ها برای استفاده‌ی روزمره و ورزش از کتانی استفاده می‌کنند. این نوع کفش به دلیل راحتی زیاد محبوبیت زیادی بین خانم‌ها دارد. اگر شما هم جزء افرادی هستید که به استایل اسپرت اهمیت زیادی می‌دهید، می‌توانید مانتوی بلند را با کتانی بپوشید. مانتوی بلند مشکی به همراه کتانی سفید یکی از استایل‌هایی است که هر خانمی به آن علاقه دارد.

شما می‌توانید کتانی را با مانتو و شلوار ورزشی و اسلش نیز بپوشید. بسیاری از افراد برای پیاده روی و ورزش کردن در محیط باز، پوشیدن یک مانتوی بلند و آزاد را ترجیح می‌دهند. پوشیدن یک کتونی ورزشی به همراه مانتوی بلند استایل ورزشی شما را تکمیل می‌کند. اگر قد کوتاهی دارید و نمی‌توانید از کتانی استفاده کنید، پیشنهاد ما کتانی‌های لژدار است. کتانی‌هایی که دارای لژ هستند، دیگر قد شما را کوتاه نشان نمی‌دهند و می‌توانید برای کشیده‌تر شدن قد از یک شلوار فاق بلند استفاده کنید.

 

استایل بهاری با مانتو بلند و صندل

چندین سال است که دمپایی و صندل‌های راحتی وارد دنیای مد شده است. در گذشته اگر کسی در خیابان دمپایی می‌پوشید، مورد تمسخر دیگران قرار می‌گرفت. اما این روزها یکی از استایل‌های جذاب و به‌روز تابستانی، استایل با مانتوی بلند و دمپایی است. می‌توانید از مانتو یا تونیک‌های بلند به همراه ساپورت و دمپایی استفاده کنید. اگر با ساپورت راحت نیستید می‌توانید شلوار لی جذب و اسکینی بپوشید.

 

مانتو فرم شیک و جدید

 

پوشیدن اسکینرز یا کفش ورزشی با مانتو بلند

اگر به دنبال یک کفشی هستید که راحتی زیادی برای شما داشته باشد و بتوانید چندین ساعت از آن استفاده کنید، کفش‌های ورزشی بهترین انتخاب هستند. بهترین کفش برای پیاده روی و باشگاه ورزشی کفش‌های رانینگ و اسکینرز هستند که با هر استایلی ست می‌شوند. بیش‌ترین کفشی که این روزها مورد استفاده دخترها و خانم‌ها قرار می‌گیرد، کفش‌های ورزشی است.

کفش‌های ورزشی در مدل‌های مختلف و رنگ‌های مختلف وجود دارد که ست کردن آن با مانتوی بلند کار بسیار آسانی است. برخی از کفش‌ها همچون نیم‌بوت‌ها به دلیل محدودیت مدل‌ها شاید ست کردن آن با مانتو کار سختی باشد. اما کفش‌های ورزشی و اسپرت این مشکل را ندارند. کفش‌های اسپرت برای هر استایلی همچون موقعیت‌های غیررسمی، مهمانی‌ها، استفاده‌ی روزانه، محیط کاری و … مناسب هستند.

 

پوشیدن مانتوی بلند با کالج

یکی از کفش‌های پرطرفدار در تمامی دنیا که با هر استایلی تناسب دارد، کفش کالج است. کفش‌های کالج علاوه بر راحتی زیاد، در دسته کفش‌های مجلسی قرار می‌گیرند. این کفش‌ها تقریبا پاشنه تخت بوده و برخی از آن‌ها کمی پاشنه دارند. از کفش‌های کالج می‌توان در استایل اداری و استایل کژوال استفاده کرد.

مانتوی بلند به‌ همراه یک کالج متناسب با آن جزو استایل‌ پرطرفدار هر خانمی است. کالج را می‌توان به همراه سرهمی، دامن، شلوار پارچه‌ای و … پوشید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که کفش کالج دارد این است که این کفش‌ها را می‌توان با هر نوع شلواری هچمون شلوار بگ یا شلوار جذب ست کرد. بنابراین یکی از کاربردی‌ترین کفش‌هایی که هر خانمی به آن نیاز دارد، کفش کالج است.

 

ست کردن رنگ کفش ومانتوی بلند متناسب با آن

در ابتدای مقاله در خصوص انواع کفش‌ها و مانتوی بلند متناسب با آن صحبت کردیم. یکی از موارد مهمی که در هر استایلی اهمیت بسیار زیادی دارد، تناسب رنگ کفش و‌ مانتو است. پس از اینکه متوجه شدید چه کفشی با مانتوی بلند تناسب دارد حال نوبت به انتخاب رنگ مناسب می‌رسد.

توجه داشته باشید که قرار نیست حتما رنگ کفش و مانتوی شما یکسان باشد، بلکه تناسب رنگی و مکمل بودن رنگ‌ها اهمیت بیش‌تری دارد. یکسان بودن رنگ مانتو و کفش و همرنگ بودن آن در گذشته اهمیت زیادی داشت. این روزها به هارمونی رنگ‌ها اهمیت بیشتری می‌دهند. بنابراین رنگ‌هایی را انتخاب کنید که مکمل همدیگر باشند. همین امر موجب جذابیت چندین برابری استایل شما می‌شود.

 

سخن پایانی

در این مقاله در خصوص نحوه ست کردن کفش و مانتوی بلند صحبت کردیم. در سایت ایندوفرم می‌توانید یک استایل اداری و شیک را برای خود ایجاد کنید. آیتم‌هایی که در این سایت وجود دارد شامل مانتوهای اداری و فرم، مقنعه اداری، لباس‌های مزونی مانند شومیز، هودی، پافر و … است. توجه داشته باشید که می‌توانید مانتو و کفش خود را با سایر اکسسوری‌ها همچون کیف، شال و روسری و … ست کنید. برای هر کدام از استایل‌های زمستانی و بهاره، کفش‌های مخصوصی با مانتوی بلند تناسب دارد که در این مقاله به طور مفصل به آن پرداختیم.

 


Instagram

مطالب مرتبط