خانهوبلاگ
مدل های مختلف چکمه برای ست کردن با مانتو فرم زمستانه

مدل های مختلف چکمه برای ست کردن با مانتو فرم زمستانه

مدل های مختلف چکمه برای ست کردن با مانتو فرم زمستانه
تعداد بازدید :240
تعداد دیدگاه :0
آخرین به روز رسانی :۱۴۰۳/۳/۲۶, ۱۱:۰۲

 توجه به زیبایی در پوشش و نوع لباس دامنه وسیعی دارد. تنوع رنگ‌ها، طرح‌ها و جنس لباس این امکان را برای شما فراهم می‌کند که لباس‌های جدید را امتحان کنید. مهم‌ترین فاکتور در پوشش زیباتر، داشتن خلاقیت و توجه به جنس و رنگ پوشش است. بهتر است بدانید که افراد خوش پوش توجه زیادی به نوع پوشش از نظر رنگ، طرح و جنس آن خود دارند.

اگر شما جزء آن دسته افرادی هستید که اهمیت زیادی به پوشش و استایل خود می‌دهید، در این مقاله همراه ما باشید. در ادامه مدل‌های مختلف چکمه که مناسب ست کردن با مانتو فرم و مانتو اداری زمستان هستند، با هم مرور می‌کنیم.

 ۶ نکته مهم در ست کردن چکمه

  • اگر مانتو فرم زمستانه که برای پوشیدن انتخاب کرده‌اید، یک مانتو بلند و چاک دار است، بهتر است برای داشتن تیپی بهتر، از چکمه‌هایی با ساق بلند استفاده کنید.

ممکن است شما قد کوتاهی داشته باشید. در این صورت با یک پوشش مناسب از مانتو و چکمه بلندتر به نظر می‌رسید. فقط کافی است که یک مانتو یا پالتو بلند چاک دار بپوشید.

همچنین چکمه‌ای با ساق بلند به پا کنید. این مدل چکمه‌های پاشنه دار چند سانتی متر قد شما را بلندتر می‌کند. علاوه بر آن ست کردن و هماهنگی مانتو بلند و چکمه باعث می‌شود که بلندتر به نظر برسید.

  • اگر جزو افرادی هستید که علاقه زیادی به چرم دارید، می‌توانید یک هماهنگی زیبا میان مانتو، پالتو و بافت زمستانی خود و چکمه برقرار کنید. ست کردن چکمه و پالتو چرم ترکیب بسیار زیبایی از استایل لباس شما به نمایش خواهد گذاشت.
  • چکمه‌های قهوه‌ای رنگ فقط مخصوص استفاده در فصل زمستان نیستند. لازم نیست که با آمدن بهار چکمه‌ها را برای سال بعد جمع کنید. هنوز هم می‌توانید در سرمای اوایل بهار ترکیب زیبای چکمه قهوه‌ای و مانتو سرمه‌ای را به کار ببرید.

 چکمه‌هایی که قهوه‌ای رنگ هستند، استایلی غیررسمی، گرم و شیک از خود به نمایش می‌گذارند. می‌توانید در روزهای سرد بهاری و اواخر زمستان یک چکمه قهوه‌ای رنگ با پالتو و مانتو فرم زمستانه خود ست کنید و لذت ببرید.

  • چکمه‌های مشکی رنگ خاص هستند. از جمله محسنات این چکمه‌ها این است که می‌توانید در روز و شب آن را با لباس‌های خود ست کنید. بهتر است برای ست کردن چکمه با مانتو یا پالتو از چکمه‌های بلند طرح دار استفاده کنید. اگر در کنار رنگ مشکی جنس چرم را برای چکمه انتخاب کنید، از این انتخاب پشیمان نخواهید شد.
  • یکی از انواع چکمه‌هایی که در بازار موجود است، چکمه‌های بدون پاشنه هستند. بسیاری از خانم‌ها از پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند اذیت می‌شوند .به همین دلیل انتخاب و پوشیدن چکمه بدون پاشنه برای این افراد انتخاب خوبی است. البته در این صورت حتما به چند نکته دقت کنید. این نوع چکمه‌ها استایلی غیر رسمی از شما به نمایش خواهد گذاشت.

اگر خود را برای یک مهمانی غیررسمی آماده می‌کنید، چکمه بدون پاشنه با یک شلوار جین و یک مانتوی چرمی ساده انتخاب خوبی است. اما اگر قصد حضور در یک مناسبت رسمی دارید، بهتر است برای ست کردن چکمه بدون پاشنه با مانتو فرم زمستانی، به رنگ چکمه کنید. برایاین کار بهتر است یک چکمه خاکستری رنگ با یک مانتو بافت کرم رنگ بپوشید. در این صورت هماهنگی زیبایی بین این رنگ‌ها ایجاد خواهید کرد.

  • مانتوها در طرح‌ها و اندازه‌های مختلف در بازار موجود هستند. برای داشتن یک استایل شیک می‌توانید یک پالتو بلند و یا مانتو بافت زمستانی را با یک بوت یا چکمه کوتاه ست کنید.

مانتو سازمانی

 انتخاب رنگ مانتو فرم زمستانه

 شاید گمان کنید که با رسیدن فصل سرد زمستان تفاوتی ندارد که چه پوششی برای خود انتخاب می‌کنید. شاید به سراغ کمد لباستان می‌روید و هر لباس گرم زمستانی که پیدا کنید، همان را می‌پوشید. بهتر است بدانید که برای داشتن استایل زیباتر توجه به رنگ لباس، جنس و طرح‌های روی آن بسیار مهم است.

 دلیلی ندارد که حتما از گران‌ترین فروشگاه‌های شهر لباس‌های زیادی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف خریده باشید. همین که بدانید چطور می‌توان رنگ‌ها را با هم ترکیب کرد، شما موفق هستید. در ادامه به نکات مهمی در انتخاب رنگ مناسب برای مانتو و پالتو اشاره می‌کنیم.

 

پوست شما چه رنگی است؟

در انتخاب یک لباس مناسب و ست کردن چکمه با مانتو و پالتو، حتما باید به رنگ پوست خود دقت کنید. اگر پوستی تیره با چشم و ابرو مشکی و قهوه‌ای دارید، بهتر است لباس‌هایی با رنگ شاد انتخاب کنید. تفاوت میان رنگ پوست و رنگ مانتو، چهره شما را از یکنواختی خارج می‌کند و پوشش جذابی ایجاد می‌شود. برای پوست تیره، رنگ‌های روشن به صورتی طوسی روشن، آبی ملایم و سفید خاکی گزینه‌های مناسبی در رنگ مانتو هستند. اما رنگ‌های تیره مشکی مثل مشکی و قرمز تیره چندان مناسب نیست.

 اگر رنگ پوست معمولی و جو گندمی دارید، می‌توانید به تناسب از هر دو طیف رنگی تیره و روشن برای رنگ مانتو فرم زمستانه خود استفاده کنید. بهتر است رنگ انتخابی مانتو و پالتو با رنگ چشم هماهنگی داشته باشد. رنگ‌های مشکی، سرمه‌ای، آبی و صورتی انتخاب‌های مناسبی هستند.

 ممکن است شما پوست و چشمانی روشن داشته باشید. گزینه مناسب برای رنگ مانتو، رنگ‌های متضاد با پوست شما است. در این صورت برای رنگ مناسب برای پالتو، بافت و مانتو فرم زمستانه، رنگ‌هایی مانند آبی ملایم، قهوه‌ای آبی سیر و یا بژ است.

 

 اهمیت رنگ در ست کردن چکمه

 انتخاب یک بوت و چکمه مناسب برای ست کردن با پالتو و مانتو فرم زمستانه اهمیت زیادی در زیبایی استایل شما دارد. چکمه‌ها با تنوع رنگ‌های زیادی در بازار به فروش می‌رسند. در ادامه ست کردن چند رنگ مختلف چکمه را با پالتو و مانتو بررسی می‌کنیم.

 چکمه طوسی

ست کردن  چکمه قرمز

 رنگ طوسی یکی از رنگ‌هایی است که طرفداران زیادی دارد. جالب است که این رنگ خنثی با بسیاری از رنگ‌ها قابل هماهنگی و ست کردن است. شما به راحتی می‌توانید رنگ طوسی چکمه را با رنگ مشکی مانتو فرم زمستان ست کنید. اگر به دنبال یک استایل شاد و خنثی هستید، هماهنگی چکمه طوسی رنگ با مانتو و پالتو صورتی انتخاب بسیار زیبایی است.

از جمله رنگ‌های دیگری که هماهنگی بسیار خوبی با طوسی برقرار می‌کند، رنگ آبی روشن است. می‌توانید برای ست کردن چکمه طوسی از یک پالتو بافت و یا مانتو فرم زمستانه با رنگ آبی روشن استفاده کنید. تناژ رنگی متفاوت آبی و طوسی استایل جذابی ایجاد می‌کند.

 چکمه مشکی

ست کردن چکمه مشکی

از جمله مشخصات جالب رنگ مشکی این است که می‌توان به راحتی آن را با رنگ‌های مختلف ست کرد. در این صورت شما برای حضور در یک مهمانی رسمی و یا غیررسمی می‌توانید از چکمه مشکی استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که هیچ‌گاه چکمه مشکی رنگ را لباس‌های پاستیلی رنگ ست نکنید. در این صورت، نه تنها استایل شما زیبا نیست؛ بلکه همه شما را به بد سلیقه‌‌گی متهم خواهند کرد!

 چکمه قرمز

ست کردن  چکمه قرمز با پالتو

 رنگ قرمز از رنگ‌های بسیار جذاب است. استفاده از این رنگ قرمز شادی و هیجان را به شما خواهد داد. اما برای ست کردن چکمه با مانتو فرم زمستانه بهتر است از رنگ مشکی در کنار آن استفاده کنید. رنگ پرهیجان قرمز باید در کنار رنگی خنثی آرام بگیرد.

چکمه سفید

ست کردن چکمه سفید

 رنگ سفید یک رنگ خنثی به حساب می‌آید. پس برای داشتن استایل جذاب از لباس، باید این رنگ را در کنار رنگ‌های براق و رنگین کمانی ست کنید. ست کردن چکمه سفید در کنار مانتو و پالتو با رنگ‌های پاستیلی هم انتخاب مناسبی است.

 اکسسوری‌ها در کنار مانتو و چکمه مهم هستند

 در ست کردن چکمه و پالتو فقط نباید به هماهنگی میان این دو نوع پوشش توجه کنید. دقت در انتخاب جنس، طرح و رنگ شال، روسری، دستکش و هدبند را نباید فراموش کرد. به همین خاطر سعی کنید در انتخاب رنگ این اکسسوری‌ها دقت کنید.

 خرید چکمه‌‌های مختلف با رنگ‌های متفاوت و یا داشتن کمدی پر از مانتوهای رنگارنگ نشانه خوش‌تیپی شما نیست. به راحتی با دقت در انتخاب رنگ شال و روسری می‌توانید ترکیبی زیبا از رنگ‌ها را به نمایش بگذارید. در این صورت بدون هزینه زیاد خوش استایل خواهید بود.

 برای انتخاب اکسسوری‌ها می‌توانید به رنگ سال دقت کنید. هماهنگ کردن رنگ روسری با رنگ دستکش و یا چکمه ترکیب زیبایی ایجاد می‌کند.

برای داشتن یک استایل زیبا نیازی به کمدی پر از چکمه‌ها، پالتو و مانتوهای مختلف نیست. فقط کافی است که اصول ست کردن میان رنگ و جنس لباس‌های مختلف را بدانید. در این صورت می‌توانید تنوع بسیار زیادی در پوشش خود ایجاد کنید. برای ست کردن چکمه با مانتو فرم زمستانه و پالتو بهتر است بیشتر از هر چیزی به رنگ‌ها دقت کنید. توجه به این نکته ضروری استایل زیباتری برای شما ایجاد خواهد کرد. در خمین راستا می توانید از راهنمایی های کارشناسان فروش ایندو فرم  بزرگترین طراح و تولید کننده مانتو فرم و مانتوهای مجلسی زنانه بهره مند شوید.

 


Instagram

مطالب مرتبط