خانهوبلاگ
استایل جدید دختران

استایل جدید دختران

با استایل های جدید و شیک دختران آشنا شوید
تعداد بازدید :1002
تعداد دیدگاه :0
آخرین به روز رسانی :۱۴۰۳/۳/۲۲, ۱۲:۳۷

همه دختران لازم است که در سبک لباس پوشیدن خود، اصول مشخصی را رعایت کنند. تمامی این اصول و قواعدی که در هر استایل به کار می‌‌رود، نمایانگر استایل شخصی است. هر نوع استایلی برای هر فردی یک سری اصول و قواعد به همراه دارد که باید آن را رعایت کرد. قبل از پوشیدن لباس لازم است که بدانید استایل شخصی شما به کدام مورد نزدیک‌تر است و طبق همان عمل کنید.  

شناخت استایل شخصی برای یک خانم به او کمک می‌کند که با تیپ و استایل خود بیشتر آشنا شود و انتخاب هوشمندانه‌تری داشته باشد. در این مقاله قصد داریم تا با استایل‌های جدید و شیک دختران بیشتر آشنا شویم. در سایت ایندوفرم می‌توانید انواع آیتم‌های مختلف همچون مانتو فرم، مانتو شلوار اداری، مقنعه اداری، لباس و شومیزهای مزونی و … را تهیه کنید.

 

انتخاب یک استایل جدید و شیک برای دختران

برای ایجاد یک استایل شیک و جدید برای دختران، انواع مدل و رنگ‌های مختلفی وجود دارد. معمولا دخترانی به دنبال یک استایل شیک و خاص هستند که روحیه‌ای جسورانه و اهل ریسک دارند. برای ایجاد یک استایل مینیمال و خاص لازم است که از لباس‌های راحت و اکسسوری‌های کوچک و ظریف استفاده کنید. 

نوع دیگری از استایل شیک و دخترانه که امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است، سبک کژوال است. از این تیپ می‌توان می‌توان در محیط کار، دانشگاه، مهمانی‌های خودمانی یا حتی مراسم‌های رسمی هم استفاده کرد. در استایل کژوال هیچ سخت گیری وجود ندارد. هر لباسی که با آن راحت هستید و دوست دارید را می‌توانید بپوشید. در واقع استایل کژوال، ترکیب مختلفی از استایل‌های مختلف است که سلیقه و علایق شما حرف اول را می‌زند.

استایل دیگری که در بین دختران طرفداران زیادی پیدا کرده است، استایل تام بوی است. در استایل تام بوی که بیشتر سبک اسپرت دارد، می‌توانید از اکسسوری‌ها و زیورآلات اسپرت استفاده کنید. مثلا در استایل تام بوی به جای استفاده از ساعت‌های زنانه و نگین‌دار، می‌توانید از ساعت‌های بند چرمی یا پلاستیکی که بیشتر اسپرت هستند استفاده کنید. گردنبند یا دستبند هایی که جنس چوبی، چرمی و یا … دارند نیز برای تکمیل استایل تام بوی ضروری است.  

 

طراحی مانتو فرم

 

ایجاد یک استایل و تیپ دخترانه با آیتم‌های مختلف

از گذشته تا کنون تیپ و استایل دخترانه شامل آیتم‌های مختلفی برای پوشیدن است. به‌گونه‌ای که بیش‌تر دختر خانم‌ها برای انتخاب یک لباس تا حد زیادی سردرگم می‌شوند. ما، در این قسمت آیتم‌های مختلفی را به شما معرفی می‌کنیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید استایلی متفاوت‌تر از دختران هم سن و سال خود داشته باشید. 

وست

یکی از زیباترین آیتم‌هایی که می‌توان در هر استایلی استفاده کرد، وست است. می‌توانید از وست‌هایی که شلوار هم‌رنگ و ست دارند هم استفاده کنید. به طور مثال اگر وست شما مشکی باشد، بهترین رنگ شومیز یا پیراهن برای زیر آن، رنگ سفید است. در فصل زمستان نیز می‌توانید از وست‌های چرمی یا با جنس بارانی هم استفاده کنید. 

 

وست چرمی

 

انواع شومیزهای دخترانه

یکی دیگر از مواردی که موجب درخشش استایل شما می‌شود، شومیزهای مختلف است.در فصل تابستان می‌توانید از انواع شومیزهای نخی با رنگ‌های مختلف و شاد استفاده کنید. یکی از مهم‌ترین کاربردهایی که شومیزها دارند، در مراسم‌های خودمانی همچون تولد است. می‌توانید این شومیزها را با شلوارهای بگ یا پارچه‌ای بپوشید. 

 

شومیزهای دخترانه

 

شلوار بگ

شلوارهای بگ یکی از پرطرفدارترین شلوارهای دنیای مد در حال حاضر هستند. این شلوارها در انواع جین یا کتان و پارچه‌ای موجود هستند. با توجه به راحتی‌ای که این شلوارها به افراد می‌دهند، در فصل تابستان مورد استقبال بسیاری از خانم‌ها قرار می‌گیرند. شلوار جین را می‌توانید با شومیزهای دخترانه، کراپ‌های رنگی، مانتو کوتاه و … بپوشید. 

هودی

یکی از مهم‌ترین آیتم‌های هر استایل، هودی است. این لباس برای فصل پاییز و زمستان طراحی شده که می‌توانید آن را در زیر پالتو یا مانتو زمستانه بپوشید. هودی را می‌توان با شلوار بگ یا حتی شلوار چرم نیز ست کرد. پوشیدن یک کلاه همراه با هودی جذابیت استایل شما را چندین برابر می‌کند.

 

هودی دخترانه

 

مانتو جین

یکی از مانتوهایی که در هر زمانی می‌توان از آن استفاده کرد، مانتو جین است. مانتوهای جین اصولا با توجه به جنسی که دارند در هر چهار فصل می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. پوشیدن یک تیشرت و کفش سفید به همراه مانتو جین، موجب خلق یک استایل شیک و جدید برای دختران می‌شود.

 

نکاتی که در زمان استفاده از استایل اسپرت باید رعایت کنید

 استایل اسپرت نیز یکی از استایل‌هایی است که این روزها در بین دختران محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است. در یک استایل اسپرت معمولا مانتو کوتاه، شلوار جین جذب و شال استفاده می‌شود.  همچنین برای کامل شدن یک استایل اسپرت می‌توانید از کیف‌ها و کوله‌های ساده و کوچک استفاده کنید.  

معمولا یک آرایش کم و ملیح برای استایل اسپرت کافی است. آرایش مجلسی و‌ غلیظ هیچ تناسبی با استایل اسپرت ندارد. سعی کنید با استایل اسپرت از یک برق لب به همراه آرایش ملایم استفاده کنید. 

اگر از شلوارهای جینی استفاده می‌کنید که قد بلندی دارند، می‌توانید کمی شلوار را تا بزنید. استفاده از شلوارهای قد نود و فاق بلند نیز با کتانی برای یک تیپ اسپرت دخترانه توصیه می‌شود.  یکی دیگر از تیپ‌هایی که دختران علاقه زیادی به آن دارند، استفاده از شلوار پارچه‌ای است. برای اینکه یک استایل دخترانه و شیک داشته باشید، می‌توانید از شلوار پارچه‌ای به همراه کتانی سفید استفاده کنید. 

 

استایل شیک و خاص دختران

 

چند نکته برای استایل شیک و خاص دختران

هر لباسی که می‌خرید بر استایل و تیپ شما تاثیر می‌گذارد. ولی فرق شما با شخصی که تیپ زیبایی دارد چیست؟ آیا فقط مدل‌ها استایل زیبایی دارند؟ احتمالا برای شما هم پیش آمده که با دیدن بعضی افراد با خودتان می‌گویید چه لباس زیبایی پوشیده و چه تیپ خوبی دارد. با این نکات شما هم می‌توانید یکی از این افراد باشید. 

اولین نکته

در لباس پوشیدن و ایجاد استایل شیک در وهله اول فرم اندام خود را در نظر بگیرید. با شناخت اندام خود، می‌توانید راحت‌تر لباس‌های متناسب با اندام خود را انتخاب کنید. به طور مثال لباس‌ها و اکسسوری‌های مختلفی وجود دارد که تنها برای افراد لاغر یا چاق مناسب است. اگر هیکل پری دارید و دوست دارید لاغرتر به نظر برسید، استفاده از پارچه‌های نخی و راه راه عمودی ایده بسیار خوبی است. اگر لاغر هستید و دوست دارید پرتر دیده شوید، لباس‌های چین‌دار با طرح‌های بزرگ، انتخاب‌های مناسبی هستند.

دومین نکته

اگر قد کوتاهی دارید و دوست دارید که قد بلندتر نشان داده شوید، از سر تا پا یک رنگ بپوشید. ست کردن رنگ مانتو و شلوار  موجب قد بلندتر شدن شما می‌شود. 

سومین نکته

اگر صورت استخوانی دارید، و دوست دارید که صورت پرتری داشته باشید، لباس‌های یقه گرد بهترین انتخاب برای شما هستند. 

چهارمین نکته

یکی از مهم‌ترین نکات و قواعدی که در لباس پوشیدن و استایل وجود دارد این است که هر قسمتی از بدنتان که می‌خواهید برجسته‌تر به نظر برسد، می‌توانید از رنگ روشن استفاده کنید. همچنین برعکس این قضیه هم وجود دارد. به طور مثال اگر پاهای پری دارید، برای کشیده‌تر شدن آن بهتر است که از رنگ‌های تیره و خاکستری استفاده کنید. 

پنجمین نکته

برای کشیده‌تر شدن پاها و همچنین قد بلندتر شدن می‌توانید از کفش‌های پاشنه بلند استفاده کنید. اگر رنگ پوست شما با رنگ کفش هم تطابق داشته باشد  که استایل شما جذابیت بیشتری پیدا می‌کند.  کفش‌های پاشنه دار هم انواع مختلفی دارند که طبق اندام و سلیقه خود می‌توانید یک کفش مناسب انتخاب کنید.

 

سخن پایانی

در این مقاله در خصوص استایل شیک و خاص دختران صحبت کردیم. آیتم‌های مختلفی برای ایجاد یک استایل شیک و خاص وجود دارد. برخی از این آیتم‌ها شامل شومیزهای دخترانه، شلوار بگ، وست، هودی و… است. با همه این آیتم‌ها می‌توانید یک استایل شیک و خاص دخترانه ایجاد کنید. تمام آیتم‌هایی که در این مطلب معرفی کردیم را می‌توانید با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی ایندوفرم سفارش دهید.


Instagram

مطالب مرتبط