خانهوبلاگ
۵ ترند زمستان که از الان میتوانید خریداری کنید و بپوشید

۵ ترند زمستان که از الان میتوانید خریداری کنید و بپوشید

۵ ترند زمستان ۲۰۱۹ که از الان میتوانید خریداری کنید و بپوشید
تعداد بازدید :165
تعداد دیدگاه :0
آخرین به روز رسانی :۱۴۰۳/۱/۵, ۱۷:۵۳

ترند پاییز-زمستان ۲۰۱۹ که از الان می‌توانید بپوشید

ترند زمستان ۲۰۱۹ تا حدود زیادی قابل پبش‌بینی است.تابستان هنوز تمام نشده اما مغازه‌ها از کت‌های زمستانه و پاییزه پرشده‌اند و مقاومت در برابر وسوسه‌ی خریدن آنها کار سختی است. در چرخه‌ی فشن ماه شهریور شروع‌کننده پاییز است و باانکه دمای هوا هنوز همانند تابستان است مغازه‌ها شروع به چیدن لباسهای زمستانه می‌کنند.
در کت واک سال ۲۰۱۹ کارهای متنوعی از چهارخانه ‌های استایل پانک و کت‌های پف تا رنگ‌های روشن به چشم میخورند.

در اینجا بهترین ‌های زمستان ۲۰۱۹ را برایتان آورده‌ایم

رنگ بنفش در ترند زمستان ۲۰۱۹

این رنگ که در گذشته بعنوان رنگی اشرافی و نماد قدرت شناخته‌ می‌شده‌است در فصل جدید رسما به کار شما می‌أید. برندهایی مثل تام فورد از این رنگ در کالکشن جدید خود استفاده کرده‌اند.

در ران‌وی طراحان بسیاری سرتاپای مدل‌هایشان را با سایه‌های متفاوت بنفش پوشانده‌ بودند. انتخاب یک تیشرت بنفش همراه یک جین سفید با صندل پیشنهاد خوبی است. البته این ست را می‌توان همراه بوت بلند نیز برای زمستان پوشید.

کیف‌های سایز بزرگ

در فصل گذشته شاهد ترند شدن کیف‌های کوچک بودیم. در زمستان امسال پیش بینی میشود اندازه کیف‌ها بزرگتر شود. همانطور که در برندهای لاکوست و مایکل کورس دیده میشود کیف‌های دوشی بزرگ را احتمالا این زمستان زیاد خواهیم دید.


لباس‌های گل‌دار گوتیک

لباس‌های گل‌دار همیشه جای خود را در کمد افراد خوش‌لباس دارند. اما احتمالا این زمستان آنها را بیشتر ببینیم. در ران‌وی برند هایی مثل مارک جیکوبز و پرادا پارچه‌های گلدار را در هرطرحی از تاپ‌ها تا دامن‌ها میتوان پیدا کرد.
پیراهن‌های گل‌دار روشن خود را در انتهای کمد بگذارید و لباسهای گل‌دار با رنگهای تیره ‌تر را بیرون بیاورید. آنها را الان با صندل و وقتی هوا سردتر شد با بوت بلند و بافت یقه اسکی بپوشید.


لباس‌های با سرشانه پف

این مدل لباس ها که در تابستان هم دیده می‌شدند گویی قرار نیست برای زمستان از مد بیفتند. با اینکه اخیرا این مدل آستین بیشتر در پیراهن‌های نخی دیده‌شده‌اند گروهی از برندها مثل الکساندر مک‌کویین و ژیوانچی در کارهای پاییزه و ضخیم‌تر خود هم از این مدل‌ استفاده کرده‌اند.
برای أنکه انتخابی هوشمندانه داشته باشید میتوانید ژاکت‌های کش‌باف نازک را در رنگهای محتلف انتخاب کنید. چراکه میتوانید آنها را هم اکنون به تنهایی و در هوای سردنر روی لباس دیگری بپوشید.

در انتخاب کفش هم میتوان گفت شاهد کفش‌های نیم بوت با پاشنه‌های ضخیم خواهیم بود همانطور که در کت‌واک‌های استلا مک‌کارتنی و سن لورن دیده شده است.


Instagram

مطالب مرتبط