خانهوبلاگ
دلیل اختلاف قیمت مانتو فرم های مختلف چیست؟

دلیل اختلاف قیمت مانتو فرم های مختلف چیست؟

دلیل اختلاف قیمت مانتو فرم های مختلف چیست؟
تعداد بازدید :218
تعداد دیدگاه :0
آخرین به روز رسانی :۱۴۰۳/۳/۲۱, ۱۵:۲۵

شاید یکی از مهم­ترین عوامل تاثیرگذار برای تصمیم­گیری در مورد خرید مانتو و شلوار اداری، قیمت آنها باشد. این موضوع، سبب شده است که توجه خریداران زیادی به تفاوت قیمت بین انواع مختلف مانتو و شلوار اداری جلب شود. باید بدانید که عوامل بسیاری بر قیمت پوشاک تاثیر می­گذارند که در ادامه، به بررسی تمام این موارد می­پردازیم. توجه کنید که هر یک از این عوامل، به تنهایی سبب افزایش یا کاهش قیمت یک محصول نمی­شوند؛ بلکه مجموع آنهاست که بر قیمت نهایی پوشاک مختلف تاثیر می­گذارد.

 

خرید مانتو فرم از سایت ایندوفرم

اگر به تازگی تصمیم به خرید لباس فرم مناسب برای محل کار خود گرفته­اید؛ می­توانید از سایت ایندو برای کسب راهنمایی بیشتر در این مورد، بازدید کنید. همان­طور که گفته شد؛ عوامل بسیاری بر قیمت نهایی فرم اداری اثر می­گذارند که مجموع آنها در کنار یکدیگر، سبب ایجاد اختلاف قیمت بین انواع مختلف مانتو و شلوارهای اداری شده است. به عنوان برخی از این عوامل، می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

تفاوت جنس پارچه استفاده شده در دوخت فرم اداری

به عنوان مهم­ترین عامل تاثیرگذار در تفاوت قیمت پارچه­‌های استفاده شده برای دوخت و تولید مانتو و شلوار اداری، می­توان به جنس پارچه­‌های مختلف اشاره کرد. بدیهی است که این تفاوت جنس پارچه، بر اساس کیفیت و مقدار ماندگاری آن بررسی می­شود. پارچه‌­های مختلفی در دوخت فرم اداری استفاده می­شوند که برخی از پرطرفدارترین آنها، در ادامه مورد بررسی قرار می­گیرند:

پارچه پرادا، ماندگاری و دوام بالا

پارچه پرادا در دوخت بسیاری از مانتو و شلوارهای اداری مورد استفاده قرار می­گیرد. ضد چروک بودن و دوام بالا این پارچه، سبب شده است تا تبدیل به انتخابی محبوب برای کارمندان شود.

پارچه کتان، نگهداری آسان

پارچه کتان در سراسر جهان، در دوخت لباس­های مختلف مورد استفاده قرار می­گیرد و به دلیل شستشو و نگهداری آسان، به یکی از مناسب­ترین گزینه­ها برای دوخت فرم اداری تبدیل شده است. انواع متفاوتی از این پارچه تولید شده­اند که هر یک از آنها، برای فصول مختلف قابل استفاده هستند و این موضوع سبب شده است تا فرم­های اداری گوناگون با استفاده از پارچه کتان، تولید شوند.

پارچه ویسکوز، خنک و خوش­پوش

این پارچه نیز مانند پارچه کتان، از گیاه تهیه شده است و پایه و اساس طبیعی دارد. استفاده از پارچه ویسکوز، مناسب لباس­های بهاری و تابستانی است. وزن کم، جذب رطوبت بالا و همچنین رنگ­پذیری زیاد این پارچه، از مهم­ترین دلایل فروش بالا و استفاده گسترده از آن هستند.

پارچه فیونا، ترکیبی از ظرافت و استحکام

اگر به دنبال پارچه­ای هستید که علاوه بر مقاومت بالا، خوش­پوشی و ظرافت نیز به همراه داشته باشد؛ استفاده از پارچه فیونا به شما توصیه می­شود. این پارچه، برای استفاده در چهار فصل سال مناسب است و استحکام بالایی دارد. همچنین به دلیل خاصیت کشسانی خوب، در دسته پارچه­‌های پرطرفدار قرار گرفته است و انتظارات افراد با سلیقه­های مختلف را برآورده می­کند.

پارچه لنین، سبک و راحت

به عنوان یکی از بهترین انواع پارچه برای استفاده در فصل تابستان، می­توان به پارچه لنین اشاره کرد که خنکی و راحتی را به ارمغان می­آورد. بافت غیرمتراکم این پارچه، دو خاصیت مهم ضد حساسیت و ضد باکتریال بودن را به آن می­دهد و همچنین سبب شده است تا پارچه لنین، ضد چروک بوده و ثبات رنگی بالایی داشته باشد.

 

طراحی مانتو فرم

 

مدل و نحوه دوخت مانتو و شلوار اداری

دومین عامل تاثیرگذار بر قیمت نهایی فرم اداری، مدل دوخت استفاده شده برای آن است. انواع مختلف دوخت در تهیه و تولید مانتو و شلوار اداری مورد استفاده قرار می­گیرند که شامل مدل­های دوخت ساده، رسمی و نیمه رسمی و مدل­های دوخت پیچیده می­شوند.

نحوه دوخت استفاده شده در مدل­های مختلف، تعیین­کننده قیمت نهایی محصول است. مدل­های ساده، مراحل کمتری را نسبت به مدل­های پیچیده­تر طی می­کنند تا به دوخت نهایی برسند؛ از این رو، طبیعی است که قیمت مدل­های مختلف با یکدیگر، تفاوت­هایی داشته باشند. در ادامه، به بررسی برخی از انواع مدل دوخت مانتو و شلوار اداری می­پردازیم تا با این فرآیند، بیشتر آشنا شویم:

مدل دوخت ساده

این مدل دوخت که برای اکثر فرم­های اداری مورد استفاده قرار می­گیرد؛ کوتاه­ترین مراحل را از شروع الگوبرداری تا رسیدن به مرحله دوخت نهایی طی می­کند؛ همچنین در لباس­هایی که مدل دوخت ساده دارند؛ از لوازم کمتری استفاده می­شود. این مانتو و شلوارها، معمولا بدون اکسسوری­های خاص عرضه می­شوند و از این رو، قیمت کمتری نسبت­ به سایر مدل­های دوخت دارد.

مدل دوخت رسمی و نیمه رسمی

در برخی از فرم­های اداری، به طور کامل از مدل دوخت رسمی استفاده می­شود که معمولا توسط کارمندان اداراتی با درجات بالا، انتخاب می­شوند. در درجه­های پایین­تر، معمولا انتخاب افراد به سمت مانتو و شلوارهای نیمه رسمی سوق پیدا می­کند که نحوه دوخت ساده­تری نسبت به فرم­های اداری رسمی دارند.

مدل دوخت خاص

این مدل دوخت، پیچیده­ترین الگوبرداری را دارد و در نتیجه، وقت بیشتری برای تهیه و دوخت این مدل مانتو و شلوار، طی می­شود. همچنین، برخلاف مدل­های ساده، در دوخت مدل پیچیده فرم­های اداری، از اکسسوری­های خاص و لوازم گران­قیمت به طور گسترده استفاده می­شود. این موضوع سبب شده است که قیمت نهایی این محصول، بیشتر از فرم­های اداری با مدل دوخت ساده باشد.

 

خرید فرم اداری به صورت تکی یا عمده

برخی از شرکت­ها، برای کارمندان خود فرم­های اداری را تهیه می­کنند؛ این موصوع دلایل زیادی دارد که به عنوان برخی از آنها می­توان به یکدست بودن لباس تمامی کارکنان یا تعداد کم آنها، اشاره کرد. اما در سایر شرکت­ها، که تعداد زیادی کارمند دارند؛ خرید لباس به صورت کلی میسر نیست. این شرکت­ها، معمولا خرید فرم اداری را به خود شخص می­سپارند و یا از تمامی کارمندان خود تقاضا می­کنند تا مانتو و شلوار اداری خود را از فروشگاهی خاص، تهیه کنند.

خرید فرم اداری به صورت عمده توسط شرکت یا خرید آن به صورت تکی توسط هر یک از کامندان، از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت نهایی محصول است؛ زیرا معمولا در خرید عمده، قیمت هر یک از محصولات تهیه شده، کمتر از قیمت خرید آن به صورت تکی است.

 

خرید مانتو و شلوار اداری تابستانی یا زمستانی

در دوخت فرم­های اداری تابستانی، از پارچه­‌هایی استفاده می­شود که جذب رطوبت بالایی دارند و برای نشستن طولانی مدت در گرما، مناسب هستند. این لباس­ها، از پارچه­‌های خنک مانند کتان تهیه می­شوند که تحمل کار زیاد در فصل تابستان را برای کارمندان، آسان­تر می­کند.

از طرف دیگر، مانتو و شلوارهای اداری زمستانی، از پارچه­‌های ضخیم­تر تهیه شده­اند که در برابر نفوذ سرما و رطوبت، مقاوم هستند و همچنین، راحتی را نیز با خود به همراه دارند. این پارچه­‌های گرم و ضخیم، اکثرا قیمت بیشتری نسبت به پارچه­‌های نخی و سبک تابستانی دارند.

 

سایز موردنظر برای خرید مانتو و شلوار اداری

سایز لباس نیز یکی دیگر از عوامل مهم تاثیرگذار بر قیمت فرم اداری است. دقت داشته باشید که سایز بالاتر لباس، نشان­دهنده استفاده بیشتر از پارچه و در برخی از موارد، زیپ یا دکمه است که این موضوع، سبب افزایش قیمت فرم اداری نسبت به مدل مشابه در سایزهای پایین­تر می­شود. دقت داشته باشید که برای تهیه مانتو و شلوار اداری مناسب خود، حتما از اندازه دقیق لباس مدنظر اطلاع پیدا کنید تا لباسی زیبا و خوش­پوش خریداری نمایید.

 

دلیل تفاوت قیمت فرم اداری با سایر پوشاک

همانطور که گفته شد؛ در تهیه و دوخت مانتو و شلوار اداری، تفاوت­های مختلفی با سایر پوشاک بانوان وجود دارند که شامل قد، سایز، جنس و همچنین رنگ پارچه استفاده شده در دوخت آنها می­شود. مانتو و شلواری اداری، یکی از ضروریات محل کار به شمار می­رود که تهیه آن، علاوه بر داشتن یک ظاهر آراسته و مناسب، به شما این امکان را می­دهد تا برای محیط کار خود، لباسی راحت و خوش­پوش داشته باشید.

به دلایل مختلف ذکر شده، تفاوت قیمت بین فرم­های اداری با دیگر پوشاک وجود دارد که در برابر مزایا زیاد تهیه این لباس، ناچیز به شمار می­رود. برخی از این مزایا شامل ست بودن مانتو و شلوار اداری، مقاومت بالا و عدم نیاز به تهیه این لباس به صورت مکرر و همچنین استفاده از پارچه­‌های مناسب محل کار، می­شوند.

 

فرم اداری را به صورت آنلاین تهیه کنیم یا در خرید حضوری؟

برای تهیه مانتو و شلواری اداری به صورت آنلاین، باید از اندازه دقیق لباس­ها و همچنین سایز پوشاک خود اطلاع داشته باشید تا متناسب با آن، خرید کنید. این کار به راحتی با یک متر خیاطی ساده، میسر است. از طرف دیگر، با خرید آنلاین فرم اداری، می­توانید تنوع گسترده­ای از لباس­های مختلف در مدل­های گوناگون را بررسی کنید و در نهایت، بهترین انتخاب را داشته باشید. این موضوع سبب می­شود تا به راحتی و بدون خستگی مسیرهای طولانی، بتوانید خریدی مناسب داشته باشید.

برای مشاهده مدل­های مختلف فرم­های اداری، می­توانید به قسمت محصولات ایندو فرم مراجعه کنید.

 

چرا باید فرم اداری تهیه کنیم؟

تهیه مانتو و شلواری اداری، سبب آسودگی خیال بابت داشتن لباسی مناسب برای محل کار می­شود که این موضوع، به مهم­ترین دلیل تهیه فرم اداری توسط بانوان، تبدیل شده است. داشتن یک ست مانتو و شلوار اداری راحت برای محل کار که کار طولانی مدت را آسان­تر کند و همچنین مقاومت بالایی داشته باشد؛ دغدغه بسیاری از افراد است که با تهیه یک فرم اداری مناسب، می­توان این موضوع را به آسانی برطرف کرد.

توجه داشته باشید که در تهیه فرم اداری، باید به نکات مختلفی از جمله جنس پارچه استفاده شده، سایز لباس و سایر موارد مشابه توجه کنید تا بهترین انتخاب را برای خرید خود داشته باشید.


Instagram

مطالب مرتبط